پیدا کردن کوکتل کتاب برای قرنطینه

Eight کوکتل کتاب چیده است. آنها باید در حد معمول است—طراحی فوق العاده; تصاویر دوست داشتنی از نوشیدنی ها در حال

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

Eight کوکتل کتاب چیده است. آنها باید در حد معمول است—طراحی فوق العاده; تصاویر دوست داشتنی از نوشیدنی ها در حالت استراحت و یا در اواسط پور; گسترده لیست از مواد تشکیل دهنده.

اما پس از شش هفته از پناه-در-محل به دام افتاده در یک خانه با محدود مواد تشکیل دهنده و عمیق سردی در بیرون رفتن برای بیشتر لیمو آنها شده اند در برابر یکدیگر بازمی گردد در به-نام-مرگ رقابت برای دیدن که مفید ترین به من.

یک کتاب را به قفسه بالا. دیگران نمی.

برای نزدیک به یک دهه من انجام شده است تعطیلات دور یو پی اس از کوکتل کتاب برای وال استریت ژورنال. یک عارضه جانبی از جمله فعالیت های است که من را مسخره کتابخانه کوکتل کتاب. من می خواهم که به گزارش این منظمی خاص در قفسه پشت من مثل شما دیدن پشت سر به خوبی coiffed سر بهتر کلاس معلمان است.

این مورد است. برخی از کتاب ها در جعبه در اتاق زیر شیروانی من (فکر می کنم). دیگران در حال کنار گذاشتهشدن به صورت اتفاقی و در دفتر من. برخی از آنها در شمع در اتاق طبقه شاید به کمک به نیت (اگر من به یاد داشته باشید به درستی). و یک تعداد انگشت شماری—این هشت ساخته شده اند این سفر از دفتر من به آشپزخانه من به طور کلی از آنجا که آنها تا به حال دستور العمل های من می خواستم به سعی کنید. و سپس به طور ناگهانی در ماه مارس هشت از ما marooned با هم.

بنابراین اجازه دهید در دیدار با شرکت کنندگان!

  • Sippin' صفری, توسط جف بری. سالگرد 10 نسخه گسترش یافته از این نوشیدنی های گرمسیری کلاسیک.
  • Meehan را انجام دستی. جیم Meehan را تا سال 2017 کتاب درسی برای زندگی واقعی و والتر-Mitty-ish bartenders.
  • آقای بوستون رسمی راهنمای متصدی بار. سالگرد 75 edition (2012) ویرایش شده توسط Jonathan Pogash با ریک راجرز که یک نسخه به روز شده از یک استاندارد شده است که در اطراف از سال 1935.
  • در مورد کوکتلهای پس از مرگ 2016 راهنمای همه چیز, نوشیدن اواخر کرافت کوکتل پیشگام ساشا Petraske تکمیل شده توسط بیوه اش ژرژت Moger-Petraske.
  • فهرست ارواح فراموش شده و کوکتلهای به روز شده نسخه 2009 توسط تد "دکتر کوکتل" Haigh.
  • ضروری کوکتلدیل "پادشاه کوکتل" DeGroff 2008 عاقبت به کلاسیک این هنر و صنعت از کوکتل, compiled by اصلی کوکتل احیای مبلغ.
  • کوکتل Codex, خوش تیپ و گسترده 2018 کتاب درسی از نوشیدنی توسط خدمه پشت نیویورک تحسین نوار مرگ & Co.
  • موزه آمریکایی کوکتل جیب راهنمای دستور العمل (ویژه موزه Edition, 2008) کوچک دستور تلفیقی (سه و نیم تا چهار اینچ) توسط رابرت هس و Anistatia میلر.

زمانی که من نوشتن در مورد کوکتل کتاب در بسیاری از شرایط من به طور معمول در نظر گرفتن عوامل مختلف. آیا این کتاب شکستن زمین جدید? آن است که به خوبی طراحی شده و تصاویر حرفه ای ؟ آیا نویسنده پس زمینه قرض دادن اعتبار به دادرسي ؟ من تعجب ظریف به نوبه خود از عبارت در حال حاضر و دوباره نشان می دهد توجه به جزئیات ؟ در حال نوشیدنی خوبی درک?

اما قضاوت کتاب در طول همه گیر معیارهای من تا حدودی تغییر کرده است. این است که چگونه من در حال حاضر نرخ کتاب:

  • 1. چه نوشیدنی باید من را در حال حاضر?
  • 2. نمی لعنتی رنجاندن من.

در اینجا چگونه هر دور گستراند: من در ساعت را نگاه کنید و متوجه زمان آن را برای یک نوشیدنی. (توجه داشته باشید: زمان دقیق بسته به روز و خلق و خوی من.) من نگاهی به بطری مشروب در قفسه. من مشورت من یخچال فریزر کشو Deliquescence و ناامیدی است. سپس من از طریق کتاب امید یکی می توانید به من کمک کنید که در آن من نیاز به رفتن با عنوان چند بیراهه به عنوان امکان پذیر است. (بله, من می دانم که وجود دارد برنامه های کاربردی و وب سایت های که در آن شما می توانید پلاگین در مواد تشکیل دهنده و یک لیست از همه ممکن است کوکتل تف کردن. من هم می شنویم که برخی از مردم ترجیح می دهند رابطه جنسی با روبات.)

بیایید سر به جزیره و ببینید که چه کسی زنده می ماند!

دور 1: مای تای چالش

من تشنه یک مای تای و احساس نسبتا بلند پروازانه. من هنوز هم orgeat شربت. یادآوری: آنچه در حال به نسبت?

بری Sippin' صفری طبیعی بود در این, و دارای سابقه و چندین دستور العمل گزینه های. بسیاری از کتاب های دیگر شامل یک جامد دستور غذا را به عنوان به خوبی. به استثنای دو: Petraske را در مورد کوکتل و Haigh را فهرست ارواح.

رای خاموش: این از دست رفته مای تای سالم به نظر می رسید مانند یک فاحش نظارت و در عین حال هر دو کتاب برگزار شد احساساتی ارزش برای من است. اما Haigh کتاب—که مارپیچی محدود بین سخت پوشش—squeaks با صدای بلند هنگامی که من به نوبه خود صفحات. این احسان من. ببخشید تد. Good-bye.

دور 2: "چیزی با گریپ فروت" چالش

من در بر داشت یک گریپ فروت است که مسلما کمی چرمی در پشت یخچال. من فکر می کنم من می توانم برخی از آب خارج از آن. چه نوشیدنی است ؟

سوال: چرا هر بار راهنمای لیست مواد تشکیل دهنده در صفحه اول ، با کمال تعجب چند انجام دهد. برنده این دور: کوکتل Codex, که, در واقع, لیست گریپ فروت همراه با چهار نوشیدنی های احتمالی است. این ضروری کوکتل بود "مارش گریپ فروت" ذکر شده است, اما زمانی که من بدبختانه به این صفحه یاد گرفتم تنها که آن را باارزش و سخت به پیدا کردن و مفید در یک پاپا Doble. در مورد کوکتل لیست یک گریپ فروت کالینز.

رای خاموش: من فکر ماورا و من پیدا کردن بزرگ بامبو با گریپ فروت در کوه در می رم از طریق Sippin' صفریاما شاخص موفق به لیست انواع مختلف آب میوه. این شرم آور از آنجا که اکثر نوشیدنی در این کتاب از ویژگی های آب. این احسان من. ببخشید جف. Good-bye.

دور 3: "Bartender انتخاب" چالش

من نمی دانم. من انجام کار برای روز و من تشنه. من causally تلنگر از طریق کتاب تا زمانی که من آمار در یک صفحه که جلب توجه من. کوچک موزه آمریکایی کوکتل جیب کتاب دستور العمل است که عمدتا کلاسیک ساخته شده با مواد تشکیل دهنده رایج و فوق العاده آسان به انگشت شست از طریق, اگر چه آن را فاقد عکس است. من حل و فصل در یک ناخدا با بوربن creme de کاکائو آب لیمو و گل میخک.

رای خاموش: Meehan را انجام دستی. اشتباه نکنید من عاشق این کتاب بسیار مفید در شرایط عادی است. اما بیش از حد بسیاری از کلمات برای قرنطینه! و برخی از مبهم مواد رنجاندن من. من نمی خواهم به "مخمر آبجو زنجبیل" و یا پیدا کردن شور و شوق پوره میوه جات برای من Mezcal قاطر. ببخشید جیم. Good-bye.

دور 4: "چه باید من را در این سرد شیشه ای من را به کابینه؟" چالش

شیشه یک handblown شماره با کمی nubs در پایین به از بین بردن نیاز به یک ذخیره و یک مخروطی به آن است. من آن را خریدم حدود یک دهه پیش و مورد آن را فراموش کرده. آن را نگه می دارد در مورد شش اونس. من فکر کاری با یخ خرد شده با رنگ های روشن به آن را نشان دهد. این ضروری کوکتل و کوکتل مستندات هر دو تصاویر بزرگ برای کمک به من این تصور. من تا پایان ساخت Codex's Pisco Sour چون من در کف خلق و خوی.

رای خاموش: این موزه از آمریکا راهنمای کوکتل. من می ترسم آن را فقط بیش از حد عملی—مناسب برای تقلب کتاب نگهداری در جیب عقب خود را برای آن زمان شما به طور داوطلبانه به تمایل نوار در سالگرد حزب. اما شما نمی نیاز به یک پایگاه داده در حال حاضر. شما نیاز به تصاویر و فقدان عکاسی احسان من. ببخشید رابرت و Anistatia. Good-bye.

دور 5: "همسایگان من اجرای یک Pop-Up تاکو ایستاده و به من Tacos و من باید یک نوشیدنی خوب برای آنها" چالش

همسایگان من در حال مصرف کنندگان آبجو در بیشتر قسمت ها اما خوب قدردانی mezcal کوکتل. من فرود آمد در Oaxacanite در مورد کوکتلبا mezcal, تکیلا, لیمو ترش, عسل و bitters. و خوب بود.

رای خاموش: کوکتل Codex. بیش از حد در رفتن! من معمولا دوست دارم کوه در می رم از طریق این کتاب اما زمانی که من می خواستم چیزی ساده آن احسان من. تنها دو mezcal نوشیدنی و هر دو درگیر تزریق برخی از مرتب کردن بر اساس—انواع توت ها و ریحان. ببخشید الکس نیک و دیوید. Good-bye.

دور 6: "وای من واقعا تشنه چگونه در مورد من فقط انتخاب یک نوشیدنی بر اساس تصاویر زیبا؟" چالش

ضروری کوکتل به زیبایی نشان داده با شکوه رنگ عکس که در یکی دیگر از زمینه ممکن است در نظر گرفته شود "خلوتگاه عکس." اما یدکی و مدرن نمودار/تصاویر در مورد کوکتل واقعا اسیر من در این شب شاید به دلیل سادگی و ظرافت است. این ممکن است یا ممکن است چیزی برای انجام با این خوراکی من نیز در بر داشت که تمیز کردن کابینت.

رای خاموش: آقای بوستون رسمی راهنمای متصدی بار. کلمات, کلمات, کلمات! بسیار مفید عبارت است اما کافی نیست عکس. و نوع در صفحه اول آنقدر کوچک است! این است که وجود یک جوهر کمبود آن منجر به نوع اندازه گرفتن آنقدر کوچک در شاخص? یا من پیر. (جواب نمی ده که.) ببخشید آقای بوستون. Good-bye.

دور نهایی: "من فقط واقعا می خواهید چیزی است که فوق العاده ساده" چالش

آه خدای من من خیلی خسته شدم. من چیزی برای نوشیدن. در حال حاضر. نمی رنجاندن من. بیش از سه مواد تشکیل دهنده. من به دو کتاب! هر دو را ضروری کوکتل و در مورد کوکتل ارائه می دهیم تا خوب محکم کوکتل نه بیش از حد پیچیده است. Warning: من احساس کج خلق.

رای خاموش: ضروری کوکتل. آن احسان من چون کتاب قنتد, ژاکت نگه داشته لیز کردن و گرفتن در راه است. بله, من می دانم که من می توانید آن را خاموش. من را به یک نوشیدنی. ببخشید دیل. Good-bye.

The Survivor: با توجه به کوکتل.

تبریک به بهترین نوار راهنمای برای کسانی که در خانه ساخت نوشیدنی های تحت فشار! Petraske کتاب آرام بخش طراحی و pictographs از این نوشیدنی می تواند به شما منحرف کردن اذهان برای بسیاری جذاب دقیقه (به خصوص اگر شما در پیدا کردن چیزهای جالب تمیز کردن کابینه خود را). نوشیدنی های رمان اما نه دیوانه. غیر منتظره ای نسبت بالا می تواند ساخته شده با مواد تشکیل دهنده در دست و یا با تعویض آسان.

در هر صورت بگذارید من گفت...مقدس جهنم, چگونه آن را به توان 2:30 بعد از ظهر در حال حاضر ؟

ببخشید. آن زمان برای یک نوشیدنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن