برای این نیروهای جدید Coronavirus کابوس به پایان رسیده است با بازگشایی

روز دوشنبه در شهر نیویورک نقل مکان کرد و به مرحله دوم اجازه می دهد نیروهای جدید خود را از نزدیک حس عادی در ماه

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

روز دوشنبه در شهر نیویورک نقل مکان کرد و به مرحله دوم اجازه می دهد نیروهای جدید خود را از نزدیک حس عادی در ماه. اما حتی اگر این انتقال به فاز دوم بازگشایی نماد شهر نیویورک پیشرفت در شامل coronavirus آن لزوما ارائه کردند از محدودیت و نگرانی برای نیروهای جدید است.

"بازگشایی نیست واقعا تغییر چگونه احساس می کنم" دیور وارگاس 33 ساله ساکن منهتن بالا گفت: روزانه وحش. "من فرض این است که فقط سرپا ایستادن را و ببینید چه اتفاقی می افتد بعدی. من بسیار با احتیاط از هر گونه حرکت ناگهانی."

COVID-19 ضربه وارگاس و خانواده اش فوق العاده سخت است. او خواهر و مادر خود و هر دو از مادر پدربزرگ و مادربزرگ تا به حال این ویروس با دومی نیاز به بستری است. "تقریبا همه از مه من وحشت زده شد. هر متن و یا تماس با من از مادر من یا خواهر من فرض هر یک از آنها [به او پدربزرگ و مادربزرگ] مرده بود."

وارگاس مشکل درک افرادی که آماده به آمار شهر به ویژه هنگامی که آنها با پوشیدن ماسک. "من تعجب می کنم که آیا این افرادی که در حال بیرون رفتن بلافاصله و/یا نه با پوشیدن ماسک آیا آنها نیست که مردم در زندگی خود را که آنها تقریبا از دست داده ؟ آنها نه از طریق این ترور هر روز؟"

پاملا گراسمن, 53, زندگی در بروکلین و به راحتی می توانید به یاد بیاورید "ندبه بیمارستان sirens رفتن هر روز و وحشتناک اخبار از هر گوشه."

او از دست داده و دو نفر از دوستان در گیر یک مورد تایید شده از coronavirus و مشکوک. مثل وارگاس او شگفت زده است و (وحشت زده) که برخی از نیویورک می شود تا اسب سوار. او گفت: او به تازگی راه می رفت "BBQ از 40 نفر نوشیدن اجتماعی بدون فاصله و بدون ماسک." او فکر کرد که: "شما چه کسانی هستند ؟ آیا شما فقط به نیویورک دیروز ؟ آیا شما را نمی شنوند و آمبولانس ها من شنیده می شود؟"

Elischia Fludd یک زن 37 ساله در منهتن زندگی می کنند گفت: روزانه وحش است که او نگرانی "ما در حال رفتن به مجبور به بسته همه چیز را دوباره" به دلیل "راه این کشور است که عامل در سطح فدرال" همراه با ناکافی سلامت اقدامات او احساس می کند فرد فرمانداران گرفته اند. به عنوان یک نتیجه با وجود انتقال به فاز دوم Fludd گفت: "من همچنان به همان احتیاط است."

برای برخی از نیویورک انتقال به بازگشایی است که به سختی نوش دارو (یا حتی یک تیلنول) برای نگرانی های خود را.

"من احساس می کنم مثل ما نمی تواند بیش از حد راحت است. من هنوز هم تا حدودی در پین و سوزن"

دیور وارگاس

از وارگاس' چشم انداز این واقعیت است که این شهر رسیده است و برخی معیار تغییر نکرده نگرانی های خود را به ویژه هنگامی که مقدار ناشناخته است در مورد کوروناویروس ایمنی. "من احساس می کنم مثل ما نمی تواند بیش از حد راحت," او گفت:. "من هنوز هم تا حدودی در پین و سوزن."

در تئوری بازگشایی را باید یک آه امداد. اما نه تنها برخی از نیویورک مضطرب و مردد به شل coronavirus محدودیت های برخی از کارشناسان توجه داشته باشید که بازگشایی در واقع ممکن است دیدن یک افزایش در مسائل مربوط به سلامت روان.

متی شاپیرو, همکار مدیر امور عمومی در NAMI (National Alliance on Mental Illness) ایالت نیویورک گفت: تدریس خصوصی در خانه خود را تجربه کرده سنبله در تماس در شروع این بیماری همه گیر اما پس از آن وجود دارد که فلات و کاهش می دهد.

با بازگشایی هر چند آنها در حال شروع به دیدن جدید افزایش است. "در ابتدا ما بسیار شجاع و مصمم به پهن کردن منحنی," او گفت:. "همانطور که ما پیشرفته و حرکت رو به جلو, مجموعه جدیدی از نگرانی را در."

دکتر جیمز Murrough دانشیار روانپزشکی و علوم اعصاب و مدیر افسردگی و اضطراب مرکز برای کشف و درمان در دانشکده پزشکی Icahn در مونت سینای گفت: افسردگی مرکز تماس دوره تا به حال یک الگوی مشابه است.

وجود دارد افزایش در تماس, در آغاز, اما پس از آن تعدادی از نیویورک خواستار کاهش یافته است. "من فکر می کنم آنها نیروبخش و هوا طوفان" گفت: روزانه وحش. اما "در حال حاضر در چند هفته گذشته ما شاهد افزایش قابل توجهی در حجم تماس بگیرید."

برخی از این ممکن است نه تنها نسبت به نگرانی ها پیرامون اثرات بهداشتی از ویروس. وجود اثر این بیماری همه گیر تا به حال در اقتصاد گسترده از جمله از دست دادن شغل. نیز وجود داشته اند قتل Ahmaud Arbery, Breonna تیلور جورج فلوید Rayshard بروکس, الیاس McClain و بسیاری دیگر از افرادی است که تا به حال یک حادثه اثر است.

"ما در مواجهه با سه روش متفاوت طوفان در یک بار" شاپیرو گفت. "ما در حال برخورد با COVID. ما در حال برخورد با وضعیت اقتصادی است. ما در حال برخورد با تمام نژادی و بی عدالتی است. این three-headed monster واقعا داشتن یک تاثیر است."

نیز وجود دارد این واقعیت است که نیویورک رو ممکن است علائم استرس پس از سانحه به عنوان آنها را حرکت از "عملی حالت زنده ماندن" Murrough توضیح داد.

او در مقایسه با نیویورک' نگرانی در پی coronavirus بهبود به این که از یک سرباز بازگشت به آرامش و ایمنی از خانه پس از تجربه مبارزه با. "شما می توانید بگویید بیمار جنگ تمام شده است اما این باعث نمی شود که این علائم از بین برود" او گفت:. "آنها هنوز هم حمل در ابتدا فعال سازی واکنش دولت است. به یک درجه و یا دیگر ما در حال تجربه آن است."

وی با اشاره به سپتامبر. 11, 2001 حملات به عنوان یک مدل برای درک پتانسیل دراز مدت سلامت روان اثر این بیماری همه گیر.

او تاکید کرد که در طول زمان خطر و موارد اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) مخروطی ، اما "flipside است که به این روز وجود دارد 9/11 نظارت بر کلینیک های اطراف این شهر برای نظارت بر سلامت جسمی و روانی اثر است."

علاوه بر این به دلیل عدم قطعیت ذاتی بخشی از این بیماری همه گیر آن در واقع ممکن است آن را در دراز مدت سلامت روان اثرات شدید تر است.

"برای همه طولانی در پشت ذهن خود است 'وجود دارد یکی دیگر از قله? آیا موج دوم میاد؟' حتی اگر اعداد نگاه خوب و عدم اطمینان است که ذاتی به وضعیت اضطراب"

دکتر جیمز Murrough

"بخشی از آنچه استمرار استرس پس از سانحه واکنش های عدم قطعیت است که یکی دیگر از تهدید خواهد دوباره اتفاق می افتد—و این چیزی است که ما در" Murrough گفت. "برای همه طولانی در پشت ذهن خود است 'وجود دارد یکی دیگر از قله? آیا موج دوم میاد؟' حتی اگر اعداد نگاه خوب و عدم اطمینان است که ذاتی به وضعیت اضطراب."

دکتر آنه ماری Albano, Columbia, استاد دانشگاه علوم پزشکی روانشناسی و روانپزشکی گفت: روزانه وحش است که با هفت. حملات 11 وجود دارد "شناسایی دشمن است."

در مقابل "در اینجا ما باید چیزی است که شما نمی توانید ببینید; شما نمی توانید به دیدن قطرات ویروس." اضافه کردن به عدم قطعیت این واقعیت است که "ویروس متاسفانه نمی دهد ما یک جدول زمانی برای برگشت به حالت عادی است."

اما برخی از نیویورک در حال حاضر پذیرفته شده است که "عادی" است تنها یکی از بسیاری از چیزهایی که از دست داده است به بیماری همه گیر و بازگشت از منزل ناهار خوری, مو سالن و فروشگاه های بزرگ نمی تواند آن را به عقب.

"من خواندن coronavirus است برای رفتن به بخشی از زندگی ما در برخی از راه را برای بقیه زندگی ما" گفت: Vargas. "من فقط احساس می کنم این غم و اندوه در مورد چگونگی زندگی من تا به حال قبل از این هرگز خواهد بود که دوباره."

آخرین مطالب