وزیر امور خارجه ان لینده در سوئد coronavirus سیاست: "ما موفق به پهن کردن منحنی'

سوئد coronavirus استراتژی منجر به مرگ و میر بسیار بالاتر از آن است که از همسایگان خود است. دویچه وله درگیری ها

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

سوئد coronavirus استراتژی منجر به مرگ و میر بسیار بالاتر از آن است که از همسایگان خود است. دویچه وله درگیری های منطقه می پرسد وزیر خارجه سوئد اگر این کشور به شدت اشتباه محاسبه آن همه گیر سیاست.

وزیر امور خارجه سوئد در دفاع از کشور خود بحث استراتژی برای برخورد با COVID-19 همه گیر در میان انتقاد است که منجر به یکی از بالاترین سرانه نرخ مرگ و میر در جهان است.

صحبت با دویچه وله درگیری های منطقه, ان لینده گفت: سوئد هرگز مشکلات بیمار شدن مردم به سیستم مراقبت های بهداشتی و در آن تاسیس شده است از نظر قانونی الزام آور اجتماعی فاصله گرفته است.

"در واقع ما موفق به پهن کردن منحنی" لینده گفت: میزبان سارا کلی با وجود گزارش در این ماه توسط مرکز اروپایی برای کنترل بیماری است که گفت: کشور اسکاندیناوی هنوز به تصویب رسید اوج آن است.

بر خلاف دیگر کشورهای اروپایی سوئد اجتناب تکمیل مستندات و یا جامع محدودیت و به جای تمرکز بر "اعتماد مبتنی بر" سیاست برای مقابله با COVID-19.

بیش از 5000 نفر در سوئد فوت کرده اند به عنوان یک نتیجه در مقایسه با بیش از 1,100 در مجموع در آن نوردیک همسایگان از دانمارک فنلاند و نروژ که به تصویب رسید بسیار سختگیرانه تر مستند اقدامات است.

Sweden Stockholm | Coronavirus | People in a park (Imago Images/H. Montgomery)

بر خلاف دیگر کشورهای اروپایی سوئد تصمیم گرفت در برابر کامل coronavirus مستند

اما لینده گفت: مقایسه نباید با کشورهای دیگر تاکید کرد که این یک "نوع از جام جهانی چه کسانی به این بیماری یا نه."

این وضعیت در مراقبت از خانه

لینده, اما, انجام پذیرفت که سوئد تا به حال یک مشکل با شیوع کروناویروس در مراقبت از سالمندان در خانه.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط صندوق بین المللی پول, 50 درصد از مرگ و میر در سوئد رخ داده است در مراقبت از سالمندان امکانات و مردم بیش از 70 حساب برای تقریبا 90 ٪ از تمام مرگ و میر.

لینده توصیف این وضعیت به عنوان "تاسف" و اضافه شده است که آن را "چیزی است که ما واقعا باید به نگاه است."

"ما گرفته اند مرکزی تصمیم به آن را بهتر است. همین دلیل است که ما در حال حاضر در یک موقعیت بسیار بهتر است," او گفت:. "ما نمی هر گونه بیش از حد نرخ مرگ و دیگر از آن پایین می رویم."

موضوع اعتماد

اما در سوئد بحث سیاست ممکن است آسیب دیده اند دولت در ارتباط با مردم است.

یک نظرسنجی اخیر در سوئد شبکه دولتی نشان داد که تنها 45 درصد از سوئدی ها را "نسبتا بالا و یا بسیار بالا" ایمان در این کشور استراتژی در مقایسه با 63 درصد در ماه آوریل است.

آن را نیز کمک نمی کند مهم است که این کشور اپیدمیولوژی دولت اذعان کرد که این سیاست تا به حال منجر به بیش از حد بسیاری از مرگ و میر و بیشتر انجام شده است در آغاز بحران است.

اما با توجه به لینده سوئدی ها هنوز هم پس از دولت دستورالعمل و اعتماد شده است تحت تاثیر قرار.

"هنگامی که ما بحث در مورد اعتماد است که اگر مردم اعتماد به سیاستمداران و مقامات در چه اقداماتی باید انجام شود," او گفت:.

"پس از سه ماه بیش از 80 درصد از مردم زیر را توصیه."

ادامه مطلب: سوئد شروع به شک خود را پرت coronavirus استراتژی

'صرفه چهار'

Merkel and Macron presenting the EU recovery plan

رئیس جمهور فرانسه پاکسازی و صدراعظم آلمان را ارائه کرد که اتحادیه اروپا طرح بازیابی است که در سوئد و دیگر کشورهای مخالف

فراتر از مرزهای آن کشور سوئد بوده و در تقابل با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا بیش از چگونه به بهبود اقتصادی از coronavirus بیماری همه گیر.

سوئد و سه نفر دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا, هلند, اتریش و دانمارک در مجموع به نام "صرفه, چهار," رد پیشنهاد آلمان و فرانسه برای ایجاد یک €500 میلیارد دلار ($540 میلیارد) نجات صندوق.

به ویژه در این چهار کشور در مخالفت با این ایده از صدور مشترک اتحادیه اروپا بدهی به کمک برخی از کشورهای آسیب دیده ترین در اروپا است.

"ما فکر می کنم که ما باید یک طرح بازیابی, اما ما فکر می کنم آن را باید انجام شود در صدا و اقتصادی عاقلانه راه" لینده گفت.

وزیر امور خارجه اضافه کرد که این طرح باید بر اساس آنچه که او به نام "بیش از حد بسیاری از" وام و بدهی نباید مشترک در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

آن "است که در واقع در برابر معاهده اتحادیه اروپا به mutualized وام," او گفت:.

اما با وجود تفاوت در اروپا سوئد وزیر امور خارجه به این نتیجه رسیدند یک نکته مثبت کرد و گفت که او "کاملا مطمئن" است که اتحادیه اروپا در مدیریت بحران کنونی است.

"آن را برخی از زمان برای رفتن به اقتصاد به مرزهای داخلی در بازار," او گفت:. "اما ما را مدیریت خواهد کرد که ما همیشه انجام می شود. من نمی ترسم از آن است. این که چیزی نیست من نگران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن