فرمول 1 راننده خط تا در کنار فوتبال ستاره ها به صورت مجازی اسپانیایی جایزه بزرگ

فرمول 1 راننده الکس Albon آنتونیو Giovinazzi جورج راسل نیکلاس Latifi Lando نوریس و چارلز لکلرک خواهد پیوست ستا

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

فرمول 1 راننده الکس Albon آنتونیو Giovinazzi جورج راسل نیکلاس Latifi Lando نوریس و چارلز لکلرک خواهد پیوست ستاره فوتبال Sergio Aguero, كورتوآ و آرتور Melo برای آخر این هفته مجازی اسپانیایی جایزه بزرگ.

Aguero چهار بار در لیگ برتر برنده با منچستر سیتی خواهد مسابقه برای آستون مارتین مسابقه ردبول در کنار الکس Albon که برنده اول خود را مجازی جایزه بزرگ هفته گذشته در Interlagos. آرژانتین رو به جلو خواهد شد قرار دادن مهارت های خود را به آزمون در برابر رئال مادرید دروازه بان كورتوآ که بازده برای دومین مجازی جایزه بزرگ این بار برای آلفا رومئو و بارسلونا را آرتور Melo که می پیوندد تست راننده پیترو Fittipaldi در نمایندگی هاس F1 Team. گلف, آیکون, Ian Poulter را سوم خود را ظاهر برای رنو در کنار F3 راننده حداکثر Fewtrell.

نژاد روز یکشنبه سقوط خواهد کرد در آخر هفته در اصل برنامه ریزی شده برای اسپانیایی جایزه بزرگ و برگزار خواهد شد در نسخه مجازی از مدار ده بارسلونا-کاتالونیا در F1 2019 رسمی بازی ویدئویی توسعه یافته توسط Codemasters. رانندگان را به پیوستن به مسابقه از راه دور با یک میزبان, پخش زنده از Venturebeat Esports عرصه از 6:00pm (BST) در یکشنبه 10 مه.

آخر هفته گذشته را مجازی هلند جایزه بزرگ رسیده 2.5 میلیون بازدید در سراسر F1 دیجیتال, سیستم عامل, معنی, چهار, حوادث تا کنون دریافت کرده اند در مجموع 15.4 m نظرات F1 خود کانال. هنگامی که در ترکیب با تلویزیون برآورد 18.9 متر و مردم باید تنظیم در چهار مسابقه به تاریخ.

پخش در دسترس خواهد بود در مقام فرمول 1 YouTube, حرکت یا کشش ناگهانی Weibo Huya و Facebook کانال و انتظار می رود که برای اجرا به صورت 1 ساعت و 30 دقیقه با یک دوره مقدماتی که در آن موقعیت های شبکه تعیین می شود بر اساس رانندگان سریع ترین زمان دامان به دنبال 33-دامان نژاد. مجازی جایزه بزرگ نیز بود, پخش زنده بین المللی پخش همکاران در بیش از 100 کشور از جمله در انگلستان در آسمان ورزش در آمریکا در ESPN و FOX Sports Asia در سراسر آسیای جنوب شرقی.

F1 Esports Pro نمایشگاه مسابقه خواهد پرسيد مجازی جایزه بزرگ – و قرار است به زودی در 5:00pm (BST). پخش در دسترس خواهد بود در مقام فرمول 1 YouTube, حرکت یا کشش ناگهانی و Facebook کانال های به عنوان به خوبی به عنوان انتخاب تلویزیون پخش است و انتظار می رود به اجرا برای 1 ساعت. فرمول 2 مسابقه مجازی, رویداد های F2 و F3 رانندگان نیز زندگی می کنند در همان کانال های از 4:00pm (BST).

جولیان قهوهای مایل به زرد و سر از کسب و کار دیجیتال ابتکارات و Esports گفت:

"این هفته می بیند یکی از هیجان انگیز ترین مجازی جایزه بزرگ خط-یو پی اس های ما تا به حال تا کنون و ما خوشحال به استقبال برخی از بزرگترین ستاره فوتبال به رقابت در کنار رانندگان از دنیای F1 و موتوری. تمایل خود را برای شرکت یک عهد به ادامه موفقیت و محبوبیت F1 Esports مجازی Grands جایزه و افتخار ما هستند ما می توانیم همه با هم ایستاده طریق مسابقه به طرفداران ورزش زندگی می کنند عینک برای لذت بردن از در طول این زمان به چالش کشیدن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن