ایسنا دانشمند: تهمت نمی کند 'عشق' کنفدراسیون او فقط دفاع از آن را از 'انصراف از فرهنگ'

فاکس نیوز عامل Marc واکنش به اصرار داشت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه آغوش مؤتلفه یادبود

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

فاکس نیوز عامل Marc واکنش به اصرار داشت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه آغوش مؤتلفه یادبود و پایگاه های نام بعد از از دست علت ژنرال هیچ ربطی به با هر "عشق" برای کنفدراسیون بلکه میل به دفاع از آنها را از "انصراف از فرهنگ است."

واکنش یک واشنگتن پست مقاله نویس که به تازگی برگزار شد دادگاه با مغلوب ساختن پیشی جستن برای چاپلوس مصاحبه به نظر می رسد روز شنبه در فاکس نیوز" آمریکا Newsroom به بحث در مورد برخی از آیات از چت دوستانه با رئیس جمهور.

علاوه بر این ادعا مغلوب ساختن پیشی جستن است و ظاهرا عدم نگرانی در مورد کاهش نظرسنجی شماره زیرا رئیس جمهور "با اعتماد به نفس باقی می ماند" با توجه به داخلی خود رای, ظریف وزن در مغلوب ساختن پیشی جستن سنگ ثابت دفاع از مؤتلفه مجسمه ها و بناهای تاریخی.

"شما نوشت و در قطعه خود را, 'واقعی نفرت است و این نفرت از طرف دیگر'" لنگر ساندرا اسمیت اشاره کرد. "آنچه من در این قطعه بود که شما این سوال را پرسید: چرا رئیس جمهور قاطعانه در مورد دفاع از مؤتلفه یادبود?' شما نوشت که رئیس جمهور پاسخ داد: 'من' و سپس به او گفت: "من قاطعانه در مورد دفاع از گذشته است. این بخشی از تاریخ ما است. آنها با در نظر گرفتن همه چیز. آنها در حال مصرف کردن تاریخچه. آنها می خواهند به لغو همه چیز. آنها می خواهند به انصراف از خوب و بد است.' کجا که مکالمه برو مارک?"

ظریف گفت که او شخصا معتقد است که بسیاری از این مؤتلفه خاطرات باید در نظر گرفته شود و پایگاه های نظامی تغییر نام داد و افزود که به این دلیل او را "فشرده" رئیس جمهور در این موضوع است.

"یکی از چیزهایی که او به من گفت که" من هیچ عشق برای کنفدراسیون,'" سابق G. W. بوش speechwriter اعلام کرد. "او گفت:" من در نیویورکر ما در برابر کنفدراسیون.' آنچه که او به نظر می رسد نگران این است که یک شیب لغزنده."

صالحی در ادامه به ادعا می کنند که مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای هشدار دادن به این کشور در مورد این که "شیب لغزنده" چند سال پیش زمانی که او در اعتراض به حذف Robert E. Lee مجسمه گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن درست بود که این منجر به جورج واشنگتن در حال حاضر هدفمند. این باعث شد که او به بازی شیر یا خط از راست مورد علاقه buzzword از اواخر.

"بنابراین او نمی خواهید به یک اینچ به "انصراف از فرهنگ'" عربستان اعلام کرد.

پس از این ادعا تهمت می خواهد پایگاه های به باقی می ماند به نام بعد از مؤتلفه رهبران به خاطر آن بود که "بخشی از آشتی" بین شمال و جنوب عربستان در نتیجه یک بار دیگر گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن ایستاده است تا برای فرهنگ آمریکایی و تاریخ است.

"او فکر نمی کند که او می توانید کنترل که در این پایگاه می توان نام برد پس اگر او موافقت کرد به تغییر آن را" محافظه کار دانشمند اعلام کرد. "و او نگران است چگونه کامپیوتر فرهنگ امر تقاضا و کنگره ممکن است تقاضا نام خواهد بود که غیر قابل قبول است. بنابراین او ایستاده است ، او فقط باور نمی دادن به انصراف از فرهنگ و شیب لغزنده."



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب