از دیانا کندی به آلیسون روم: هنگامی که زنان از امتیاز قرض گرفتن از غذاهای قومی

یکmongst کسانی که می دانند دیانا کندی قابل درک است به جهان انگلیسی زبان اقتدار سنتی مکزیکی پخت و پز. اما هنوز

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

یکmongst کسانی که می دانند دیانا کندی قابل درک است به جهان انگلیسی زبان اقتدار سنتی مکزیکی پخت و پز. اما هنوز بسیاری از مردم—به خصوص بسیاری از مردم در خارج از مکزیک—می دانم. در این مستند دیانا کندی: هیچ چیز فانتزی, دیجیتالی streamable و در حال حاضر در دسترس بر روی تقاضا ژوئن 19, مدیر الیزابت, Carroll, foodie خودش می پردازد توجه به این که برای دهه طفره رفت وضعیت مشهور در حالی که با دقت و صادقانه قرار دادن بر ضبط آنچه که امروز یکی از محبوب ترین غذاهای جهان است. این یک فیلم است که ارائه می دهد مقدار عقل به نسل خلاق و پرشور آشپز تحت فشار همیشه در حال تشدید اواخر داری اما هدایت یک مسئولیت به تعهدات و انجام تحقیقات لازم به ادعای یک سطح از قدرت.

برای کندی محبوبیت هرگز این طرح است. "پس از اولین کتاب او موفق شد من مطمئن هستم که او می تواند مانده اند در ایالات متحده و یا افتتاح یک رستوران—اگر این چیزی است که او می خواست به انجام و یا [توسعه] یک سرآشپز مشهور شخصیت" کارول به من گفت. "اما که قطعا به نظر نمی رسد به عنوان مهم به عنوان بازگشت به مکزیک و تنها بودن وجود دارد."

پس از درگذشت شوهرش در اواخر 60s به کندی ساخته شده است یک خانه زیست محیطی در یک منطقه از راه دور از Michoacán که در آن او پایدار رشد خود غذا بر روی زمین و در یک گلخانه در هماهنگی با محیط زیست است. او همچنین بشکه به بازارهای محلی در یک نیسان کامیون—هنوز هم در دهه نود در یک شدت مستقل جستجو برای بهترین وطنی, مکزیکی, پخت و پز.

کندی نیز یک زن انگلیسی و در مواد غذایی که در آن بی دقتی و conniving تخصیص بودجه زیاد است, این ایده که 97 ساله با شیک لهجه بود که به یک خبرنگار خارجی برای نیویورک تایمز که با او ملاقات در هائیتی در طول تحول سیاسی است "قبل از هر چیز اقتدار سنتی پخت و پز مکزیکی در جهان انگلیسی زبان," به ارمغان می آورد تا به طور فزاینده ای اذعان میراث مهاجر استعمار. کندی که شاید مادر تعمیدی غذایی آهسته سنت در کتاب آشپزی جهان بود هرگز به ساخت یک نام تجاری و علاقه داشتن به چیزی به دنبال افتخار او شیوه ویژه هر نویسنده با آهسته و در عین حال جمع و جور رویکرد است. "زمانی که من آمد در سراسر دیانا, آن را قطعا به من رخ داده است که فورا این است که یک مجموعه بسیار مورد" کارول توضیح داد. "او نمی مکزیکی با هر وسیله ای. او یک زن است. او یک زن است. و من فکر می کنم که پس از نگاه اول بسیاری از مردم—جالب اینجاست که آنها معمولا سفید مردم در این مورد آنها را در این وضعیت نگاه و می گویند, " اوه,, بنابراین یک زن انگلیسی که ادعا می کند به جهان اقتدار در مواد غذایی مکزیکی است. خوب نیست که فقط اشتباه است؟' و است که معمولا از افرادی که فقط شنیدن در مورد او برای اولین بار است که نتیجه به نظر می رسد آشکار است. که او را مجاز به هر بخشی از این غذاهای نیست که از لحاظ فنی او."

"و در همه فنی من با آن موافقم. اما من فکر می کنم که وجود دارد یک پیچیدگی به راه دیانا نزدیک مکزیک و با نزدیک شدن غذاهای مکزیکی—در راه است که عمیقا احترام و خیلی محترمانه. او نه به دنبال بهره برداری غذاهای مکزیکی را به سود. زندگی خود را شده است هرگز به غلط آنچه او به این نتیجه رسیدند در نوع دانشگاهی راه اصیل یا سنتی غذاهای مکزیکی—که به او بسیار هدف ساختار و هدف منشاء امتیاز است."

کندی واقع معتبر مواد غذایی مکزیکی در خانه-آشپزی سنت های بومی و طبقه کارگر جمعیت در شهرستان حومه و مناطق روستایی مکزیک است که کلید درک او از اصالت. به ویژه در حالی که برخی از این فیلم چند سر صحبت سفید مکزیکی (کارول بود آگاه که مایل به محدود کردن صحبت کردن سر در بخشهایی از این فیلم و به جای تمرکز بر کندی) کندی معلمان بومی و مخلوط طبقه کارگر مکزیکی. و که در آن سفید انسان شناسان در حال انتقاد برای چتربازی به جوامع برای چند هفته یا چند ماه به منظور نمره مدرک کندی ساخته شده است آن را به یک هدف به وقف زندگی خود را به جوامع است که باید توجه زیادی به او از طریق آموزش جوان پایدار رشد شیوه های حمایت از مدارس محلی و رستوران ها و اطمینان از بهترین دستور العمل هرگز از دست داده است.

در ایالات متحده, که در آن آشپز و آشپز از همه پیشینه ها اغلب وسوسه به یک فرهنگ تجارت از جمله sparkly نام تجاری توطئه های رسانه های اجتماعی شخصیت های "سریع و آسان" دستور العمل ها و شرکت ها, معاملات کندی ارائه می دهد یک ضد careerist را در مواد غذایی-محور زندگی است. اما این مهم در نگاه به کندی مسیر خود را از طریق یک لنز که اذعان این واقعیت استعمار و نژادپرستی نظاممند. با جنجال های اخیر در اطراف بسیار محبوب طبخ آلیسون رومی که او را دیدم نیویورک تایمز ستون معلق پس از او ساخته شده بسیاری از آنچه را دیدم به عنوان یک حساس و به طور ضمنی نژادپرستانه کنایه در مورد ماری کوندو و Chrissy Teigen را تجارت, معاملات بیشتر مردم در حال فکر کردن در مورد سوال از امتیاز آن را به عنوان مربوط به یکپارچگی و ادامه داد: استعمار از غذاهای جهان کج فهم ما از آنچه در آن به معنی برای فروش.

"آیا شما رومی یا Tiegen مکانیسم های اولیه زندگی, موفقیت در ایالات متحده آمریکا نیاز به برخی از نسخه های صنفی است."

این که آیا شما رومی یا Tiegen مکانیسم های اولیه زندگی, موفقیت در ایالات متحده آمریکا نیاز به برخی از نسخه های صنفی است. روم ممکن است سرمایه گذاری کردن merch, اما او را کشت نسبتا پر سود sans-serif Bon Appetit-تصویر سرد برای خودش نه به ذکر است نیویورک تایمز حقوق و دستمزد و فرعی در حالی که به ظاهر شلاق هم دستور العمل های که قرض گاهی بزرگ و گاهی جزئی جنبه از غذاهای قومی. سفیدی فراهم کرده است هر دو رومی و کندی دسترسی بهتر به ثبات و بدون امضای قرارداد با هدف اما کندی مسیر است که در مجموع از جهت های مختلف است که می گویند که روم ممکن است تا به حال بیشتر اتاق به انتقاد صنفی در مواد غذایی جهان اگر او بودند در واقع جعل یک مسیر امتناع.

کارول بود که علاقه مند به کندی داستان نه به عنوان یک پورتال برای درک غذاهای مکزیکی, اما به عنوان یک راه برای درک کندی خودش. "این بدیهی است که بسیار متفاوت زمانی که دیانا رو به مکزیک و او به کاوش در این جهان که جهان او جهان انگلیسی زبان نیست باید درک درستی از پیچیدگی" کارول گفت. "این ظروف و مواد تشکیل دهنده و زیبایی و عمق و تحرک از همه غذاهای مکزیک." این درست است حتی در مکزیک, چند نژادی کشور که در آن سفیدی اعطا وضعیت و بومی مردم اغلب فقیر یا طبقه کارگر. دیانا کندی: هیچ چیز فانتزی شامل آرشیوی از عکس های این پژوهشگر و نویسنده با خانواده او آموخته از او dined و زندگی در خانه های خود را برای هفته در یک زمان از آنها خواست تا سوالات و آن را به زندگی خود کار به حفظ سنت های خود غذاهای محلی در یک فرم نوشته شده است. "به جای نوشتن یک پایان نامه دکترای من در انجام آن را در زمان واقعی و یا زندگی واقعی" کندی اعلام کرد.

با توجه به مستند کنجکاوی او بود و نه حرفه ای و یا نام تجاری, رانده می شود, اما, شخصی, اجتماعی و پرشور است. طبخ و مالک رستوران Tlamanalli, Abigail مندوزا—بومی مکزیک از Teotitlan del Valle—می گوید: در این مستند که کندی که او شناخته شده برای بیش از 35 سال "مکزیکی است:" اگر نه با منشاء سپس در تعهد و سنت است. مندوزا اشاره می کند که به عنوان یک فرد بومی او می داند که او خود سنت و قدرت است که اما "به درستی تحقیق مکزیکی, مواد غذایی, شما را به سفر دور برای رسیدن به عمق آن است." تنها کندی, Mendoza استدلال شده است که کار را برای چند دهه گذشته به نسبتا کمی به رسمیت شناختن.

البته سوال است که این آزادی را به خانواده خود را ترک پشت و صرف زندگی خود را در سفر به مکزیک و مستند آن غذاهای سنتی و سپس به انتشار کتاب به زبان انگلیسی به مخاطبان است. این یک سوال مهم است که مواد غذایی جهان برای مقابله با آن را به عنوان شروع به توجه بیشتر به سیستمیک اشکال ظلم و ستم است که اغلب تعیین دسترسی در صنعت. در طول مستند کندی به نظر می رسد آگاهی از چگونه غیر معمول زندگی خود را برای یک زن و در عین حال به طور معمول بی حد و حصر برای یک فرد سفید از معنی. او فقط نمی بیان احساس گناه در مورد آن—حتی در 90s (او 91 زمانی که مستند شروع فیلمبرداری است و در حال حاضر 97) کندی بیشتر علاقه مند به کار از سفر تحقیق و پخت و پز از شکلگیری خودش را برای مصرف عمومی. در واقع او واقعا نمی مراقبت از آنچه مردم فکر می کنم در مورد او در راه نیست که به سادگی unapologetic ذکراست اما تعبیه شده است در شخصیت او.

"دیانا فقط واقعا جذاب فرد در خوب و بد راه" کارول به من گفت. "او می تواند خیلی خوب نیست و من تجربه کرده است که در بسیاری از موارد و این واقعا نا امید من در نقاط خاص و اشتباه من. اما آن را نیز عمیقتر شیفتگی من با او نیست مانند افراد دیگر در راه است که—she doesn't mind بی ادب بودن." در یکی از قانع کننده و در عین حال ناراحت کننده صحنه کندی باز می شود خانه اش را به یک گروه از زبان آموزان بزرگسال از جمله هر دو تازه کار و صاحبان رستوران ها که می خواهند به یادگیری روش او تحقیق. یکی از خانه طبخ می شود برنج اشتباه و دیانا به عقب ندارد او را تحقیر برای غذا. اما در حالی که او کاملا بی ادب او نیست بی رحمانه—او می توان یک نوع شدت و توجه به مردم است که نسبتا نادر در یک جامعه که در آن platitudes, سطحی و دقیق وفاداری به "حمایت" همه حاکم عالی. "در [ایالات متحده] فرهنگ ما ذهن بی ادب بودن" کارول اشاره کرد. "ما از راه ما و ما به شما هر چیزی که ما می توانید به مطمئن شوید که ما نمی آیند به عنوان بی ادب. و شاید این فقط یک آمریکایی چیزی. آن را قطعا یک مکان رو به چیزی. هنگامی که شما به دست آوردن اندازه گیری در هر سطح از افراد مشهور, یکی از اهداف این است که به شاش کسی کردن. دیانا به وضوح ندارد یک مشکل شاشیدن مردم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب