FUJIFILM وهکو معرفی خط اندوتوکسین تشخیص معرف به بازار ایالات متحده

FUJIFILM وهکو مواد شیمیایی U. S. A. شرکت (FUJIFILM وهکو) و تماما متعلق به شرکت تابعه از FUJIFILM وهکو خالص شیم

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

FUJIFILM وهکو مواد شیمیایی U. S. A. شرکت (FUJIFILM وهکو) و تماما متعلق به شرکت تابعه از FUJIFILM وهکو خالص شیمیایی شرکت ژاپن اعلام کرد که ایالات متحده معرفی PYROSTAR™ ES-F خط limulus amebocyte عصاره (لعل) معرف است که طراحی شده برای تشخیص وجود باکتری endotoxins.
 
تشخیص endotoxins مورد نیاز است در تعدادی از صنایع از جمله دستگاه های پزشکی و واکسن تولید و به حداقل رساندن آلودگی باکتریایی در محصول نهایی. به عنوان واکسن ساخت است که انتظار می رود به افزایش توجه به COVID-19[1], اندوتوکسین باکتریایی تست خواهد بود بسیار مهم تضمین کیفیت اندازه گیری برای اطمینان از ایمنی بیمار.
 
بر خلاف سنتی لعل معرف هستند که درمان نشده و می تواند منجر به غلط-مثبت با فعال کردن 1,3)-ß-D-گلوکان, PYROSTAR™ ES-F طراحی شده است به صورت خاص تعیین باکتریهای گرم منفی باکتریایی endotoxins در حالی که همچنین باقی مانده unreactive به (1,3)-ß-D-گلوکان. علاوه بر این PYROSTAR™ ES-F است دو منظوره و می توانید به صورت یک کمی turbidimetric (KTA) و یا کیفی gel - clot تست شد. در دسترس در هر دو یک آزمون یا چند آزمون پیکربندی PYROSTAR™ ES-F خط معرف متناسب با طیف گسترده ای از کنترل کیفیت نیاز در محیط های که در آن دستگاه های پزشکی و واکسن تولید می شوند.
 
"به عنوان تقاضا رشد می کند برای واکسن به خصوص در پی COVID-19 FUJIFILM وهکو درک نیاز به صورت دقیق و قابل اعتماد اندوتوکسین باکتریایی تست برای اطمینان از واکسن هستند و نه آلوده به باکتری های مضر" گفت: لیزا Komski مدیر کل لعل, خرید و فروش, FUJIFILM وهکو مواد شیمیایی U. S. A. شرکت. "کاهش خطر ابتلا به بیمار و مطابق با استانداردهای نظارتی حیاتی است. اندوتوکسین تست کمک می کند تا شرکت های دارویی جلوگیری از انتشار محصولات معیوب به بازار است. مهمتر از آن محافظت می کند آسیب پذیر و بیماران است."
 
FUJIFILM وهکو را توزیع PYROSTAR™ ES-F معرف خود را تحت Limulus Amebocyte عصاره (لعل) تقسیم در آمریکا
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فوجی فیلم وهکو مواد شیمیایی U. S. A. بازدید https://www.wakopyrostar.com/
 
در مورد فوجی فیلم
FUJIFILM وهکو مواد شیمیایی U. S. A. شرکت به رسمیت شناخته شده در سراسر جهان به عنوان یک تامین کننده قابل اعتماد از بالا خلوص مواد شیمیایی و معرفها به خدمات تخصصی مواد شیمیایی آزمایشگاهی مواد شیمیایی و تشخیص بخش های کسب و کار. در سال 1989 این شرکت نقل مکان عملیات فروش از Dallas, TX و تاسیس شرکت خود مقر و مرکز تولید در Richmond, VA. امروز FUJIFILM وهکو در ادامه به توسعه محصولات اختصاص داده شده به سلامت رفاه و ایمنی از مشتریان ما و همچنین حفاظت از محیط زیست ما.
FUJIFILM Holdings Corporation, توکیو, ژاپن به ارمغان می آورد راه حل های برش لبه برای طیف گسترده ای از صنایع جهانی با اعمال نفوذ آن در عمق دانش و فن آوری های اساسی توسعه در آن متصديان نوآوری است. آن اختصاصی فن آوری هسته ای منجر به زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان گرافیک سیستم بسیار کاربردی مواد با روش های نوری دیجیتال تصویربرداری و سند محصولات. این محصولات و خدمات خود را بر اساس نمونه کارها گسترده ای از مواد شیمیایی, مکانیکی, نوری و الکترونیکی و فن آوری های تصویربرداری. برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 این شرکت تا به حال درآمد جهانی از 21 میلیارد دلار در نرخ 109 ین به دلار. Fujifilm متعهد به مسئول حفاظت از محیط زیست و خوب شرکتی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.fujifilmholdings.com
 
###
  
همه محصول و نام شرکت و در اینجا ممکن است علائم تجاری ثبت شده خود را صاحبان.
 

[1] با توجه به امور نظارتی حرفه ای جامعه (RAPS), 32 COVID-19 واکسن نامزدها در حال حاضر در حال آزمایش های بالینی (از ژوئن 18)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن