سرعت کامل پیش رو: ایتالیا بازگشایی مرزهای

ضربه سخت coronavirus همه گیر و وابسته تر از همیشه در گردشگران ایتالیا یکی از اولین کشورهای جهان به استقبال گرد

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

ضربه سخت coronavirus همه گیر و وابسته تر از همیشه در گردشگران ایتالیا یکی از اولین کشورهای جهان به استقبال گردشگران اروپایی دوباره. برند Riegert گزارش.

برای تقریبا سه ماه Navigazione Stefanato شرکت قایق های تفریحی بصورتی پایدار و محکم لنگر انداخته در اسکله در Casale سول Sile در نزدیکی ونیز از عمل از آنجا که خود کاپیتان بودند مجاز به ترک خانه های خود. "ما خوشحالیم که ما در نهایت شروع دوباره" Glauco Stefanato و نیکولاس کورتز می گویند. اولین کروز — ایتالیایی مهمان تنها — رهبری به جزیره بورانو و مورانو در تالاب ونیز. این شرکت تخمین می زند آن خواهد بود یک مدت طولانی قبل از اولین گردشگران خارجی بازگشت به ونیز منطقه و حتی ایتالیا بازگشایی این مرز برای شهروندان اتحادیه اروپا در روز چهارشنبه.

ادامه مطلب: ایتالیا coronavirus 'مجلس' طرح: کمی بیش از حد, بیش از حد دیر شده ؟

"ما امیدوار هستیم چرا که ما در حال حاضر تعدادی از رزرو برای تابستان می گوید:" Aljoska Stefanato که با این نسخهها کار برای این خانواده کوچک عمل. این شرکت موفق به ماندن در کسب و کار با وجود از دست دادن حدود € 70,000 ($ 79,000) در سه ماهه دوم درآمد. شرکت های دیگر که میره عمدتا آلمانی اتریشی و آمریکایی ها به ونیز و در عین حال نمی شد به عنوان به خوبی آماده شده مالی را تعطیل ،

Venice tourist boat captains Nicolas Cortese and Glauco Stefanato (DW/A. Stefanato)

کاپیتان در راس: Glauco Stefanato (r) و نوه اش Nicolas Cortese

تنها یکی-خارج-از-چهار هتل در این منطقه بازگشایی شد و بسیاری از رستوران ها و کافه ها هنوز بسته چون جدید بهداشت قوانین بیشتری نیاز کارکنان و تلاش است. از آن خواهد شد هزینه Stefanato شرکت در مورد €500 به قایق تفریحی ضد عفونی توسط متخصصان پس از تور.

"هنگامی که ما در خدمت مهمانان ما را مجبور به پوشیدن ماسک می گوید:" Aljoska Stefanato اضافه کرد که تغییر طول می کشد برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به. ونیز و جزایر در تالاب ملزم به جذب گردشگران دوباره در تعطیلات آخر هفته با بسیاری از ایتالیایی ها تصرف این فرصت را به یک سفر روز پس از اجازه به سفر در داخل کشور خود را برای تقریبا سه ماه.

Tourists on the island of Burano in the Venice Lagoon (DW/A. Stefanato)

به عنوان اولین گردشگران بازگشت به جزیره بورانو در ونیز تالاب نیست هر کس احساس می کند که نیاز به پوشیدن ماسک

هنوز هم به احتمال زیاد خواهد شد در حالی که قبل از سواحل ریمینی یا campsites در دریاچه گاردا را پر کنید تا با گردشگران از آلمان یا اتریش دوباره. گردشگران نیاز به احساس امنیت است. "گرفتن گردشگری در مسیر بازگشت یکی از دولت مهم ترین وظایف می گوید:" ترزا Coratella شورای اروپا در روابط خارجی (ECFR) ، رم-بر اساس فکر می کنم تانک. "این نه تنها در مورد سفر در ایتالیا بلکه در مورد اتحادیه اروپا, مقصد نباید با یکدیگر به رقابت بپردازند در حال حاضر" Coratella گفت: DW.

بازیابی خواهد بود آهسته

دراز مدت اقتصادی و اجتماعی و سیاسی اثرات coronavirus بحران تبدیل خواهد شد تنها به طور کامل قابل مشاهده است پس از تعطیلات تابستانی در ماه سپتامبر او می گوید:, و اضافه کرد که بسیاری از ایتالیایی ها احساس رها شده توسط اتحادیه اروپا است. بلند پروازانه برنامه بازسازی که شامل گردشگری ممکن است قادر به تغییر است که او می گوید.

Houses on the island of Burano in the Venice Lagoon (DW/A. Stafanato)

ساکنان امید آرام پست-مستند جو بورانو تبدیل خواهد شد بسیار زنده که گردشگران بازگشت

وزیر امور خارجه ایتالیا Luigi Di Maio درخواست کرده است که دیگر کشورهای اتحادیه اروپا نیز خود را حذف محدودیت های مسافرتی. آلمان نمی خواهید به رها کردن آن هشدار سفر به ایتالیا تا ماه ژوئن 15. Di Maio انتقاد که "کشور" باید درمان نمی شود و مانند یک "بیمارستان نظامی." با 33,000 مرگ و میر نسبت به coronavirus ایتالیا بود به خصوص ضربه با این بیماری همه گیر. امروز عفونت نرخ برای بسیاری از مناطق زیر هستند کسانی که در بایرن واقع شدهاست.

سفر از غیر اروپایی مقصد نیز باید احیا می گوید ترزا Coratella. پس از همه بازدید کنندگان از آمریکا و آسیا حساب برای بیش از 40 درصد از ایتالیا گردشگری بازار است. در رم فرودگاه فیومیچینو حدود 100 هواپیما برنامه ریزی شده بود به را خاموش و زمین در روز چهارشنبه بطور قابل توجهی بیش از آخر هفته. قبل از همه گیر ضربه فرودگاه دیدم ده برابر به عنوان بسیاری از پروازها در هر روز است.

Inspections being conducted at the Austrian-Italian Brenner Pass border in the Alps (picture-alliance/AP Photo/K. Joensson)

در حال حاضر بازرسی علت صف های طولانی در اتریش-ایتالیایی برنر مرز در رشته کوه های آلپ هر چند که ممکن است به زودی تغییر

اتریش کلیدی حمل و نقل کشور برای گردشگران آلمانی است که به ویژه مهم برای مناطق توریستی در شمال ایتالیا. مرز در برننر عبور از رشته کوه های آلپ است که هنوز هم به شدت تنظیم شده برای مسافران از ایتالیا در حالی که باز دوباره برای گردشگران از اتریش عازم ایتالیا.

آلمان و اتریش نیاز به باز کردن مرزهای

ایتالیا با اقدامات یک جانبه می گوید: هربرت Dorfmann و اضافه کرد که آن را در حال حاضر به آلمان و اتریش را به حرکت. اما سفر توریستی به احتمال زیاد مشکل از اتریش و تا 15 ژوئن احتمالا نیز از آلمان است. Dorfmann یک عضو از جنوب Tyrolean حزب مردم (SVP) در پارلمان اروپا گفت: DW: "پس از آن باید آن را ممکن است برای عبور از مرزهای مثل قبل است."

باز کردن مرزها به ویژه مهم برای تیرول جنوبی یک منطقه مرزی در مجاورت ایالت تیرول در اتریش می گوید Dorfmann. آنها باید همکاری در یک "منطقه ای و دوستانه" شیوه به خصوص پس از بروز عفونت در هر دو طرف برنر کم است او می گوید.

South Tyrol European Parliamentarian Herbert Dorfmann (Europäisches Parlament)

Tyrolean جنوبی اروپا مجلس هربرت Dorfmann می گوید: باز کردن مرزها مهم برای منطقه

"در سه ماهه دوم سال جاری, گردشگری کاهش یافته و به صفر است که یک فاجعه برای ما" جنوب Tyrolean سیاستمدار می گوید. "گردشگری بخشی از ما امرار معاش بنابراین ما خوشحال خواهید بود برای دیدن مرزهای باز دوباره به مردم از آلمان و اتریش و سوئیس."

خواهد مرکل بازگشت به تیرول جنوبی?

Dorfmann خوشبین است که گردشگری در جنوب تیرول را بهبود می یابند. "گردشگری در کشتی کروز در سواحل شلوغ دشوار خواهد بود, بنابراین من معتقدم که مردم را ببینید گردشگری در کوه ها به عنوان لذت بخش تر" او استدلال می کند. "نگه داشتن فاصله خود را آسان تر است." تعطیلات در کوه است که به عنوان امن تر است و باید پرداخت این تابستان او می گوید.

البته امید بالا برای بازگشت از یکی به خصوص نمادین مهمان در رشته کوه های آلپ ایتالیا: صدراعظم آلمان ، برای چند سال گذشته مرکل را صرف تعطیلات تابستان خود را در جنوب تیرول. او را به بازگشت در این سال ؟ "ما بسیار خوشحال خواهد شد اما البته که بستگی به صدراعظم خودش می گوید:" هربرت Dorfmann. "ما امیدواریم که قادر به او خوش آمدید در Sulden که در سال های گذشته است."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن