General Mills به نام 3BL Media 100 بهترین شرکت شهروندان 2020

امروز, General Mills اعلام آن به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از 100 بهترین شرکت شهروندان توسط 3BL Media برجس

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

امروز, General Mills اعلام آن به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از 100 بهترین شرکت شهروندان توسط 3BL Media برجسته محیط زیست, اجتماعی و حکومت (ESG) شفافیت و عملکرد در میان 1,000 بزرگترین, آمریکا شرکت های دولتی.

برای سومین سال متوالی, General Mills دریافت رتبه بالا در میان آن مواد غذایی و آشامیدنی همسالان برای اقدامات خود و سوم در رتبه بندی کلی.

"برای General Mills خوب بودن شرکت شهروند بخشی از DNA ما و مرکزی که به ما گفت:" مری جین ملندز رئیس پایداری و اجتماعی تاثیر افسر در General Mills. "هر زمان که ما به رسمیت شناخته شده برای نقش ما به این سیاره و جوامع که در آن زندگی می کنیم و کار بهتر است آن را یک افتخار است. همیشه وجود دارد بیشتر کار انجام شود اما ما با انگیزه پیشرفت ما و تعهد به یک نیروی خوب است."

General Mills' پایداری ماموریت مراکز ترویج سازگار با محیط زیست و مسئولیت اجتماعی شیوه های سراسر آن زنجیره ارزش برای حفاظت از منابع و افراد بر اساس آن شرکت بستگی دارد. برای رسیدن به این ماموریت General Mills متمرکز شده است در طرح حمایت از آب و هوا انعطاف پذیری احیا کشاورزی سالم حوضه پر رونق اکوسیستم و حفاظت از حقوق بشر و رفاه حیوانات.

100 بهترین شرکت شهروندان رتبه بندی بر اساس 141 ESG شفافیت و عملکرد عوامل در هشت ستون: تغییر آب و هوا, روابط کارکنان, محیط زیست, سرمایه گذاری, حکومت, حقوق بشر, ذینفعان و جامعه و ESG عملکرد. با استفاده از یک روش توسعه یافته توسط 3BL Media, تمام راسل 1000 شاخص شرکت ها تحقیق توسط ISS ESG مسئول تحقیقات سرمایه گذاری بازوی سهامداران نهادی خدمات. برای کامپایل رتبه بندی شرکت ها, داده ها و اطلاعات به دست آمده از در دسترس عموم منابع تنها به جای پرسشنامه ها و یا شرکت های ارسالی.

"دستیابی به اهداف تحول در توافق پاریس و سازمان ملل متحد در اهداف توسعه پایدار در این دهه یعنی ما باید تمام شرکت ها برای قراردادن ESG مسائل مربوط به کسب و کار خود گفت:" دیو Armon مدیر عامل شرکت 3BL Media. "بهترین شرکت های بزرگ شهروندان از سال 2020 در حال رهبران نشان دادن چگونگی شفافیت اهداف بلند پروازانه قوی استراتژی و حسابداری برای همه ذینفعان ایجاد کسب و کار و ارزش های اجتماعی."

مشتریان و شخص ثالث سازمان همچنان از به رسمیت شناختن جنرال میلز جهانی برای آن اخلاق آب و هوا رهبری و تعهد به یک کارفرما از انتخاب. شرکت اخیر قابل توجه آمریکا و به رسمیت شناختن جهانی شامل:

  • داو جونز شاخص پایداری: آمریکای شمالی و شاخص های جهانی
  • CDP تغییر آب و هوا و آب و امنیت یک لیست
  • مجله فورچون جهانی تحسین ترین شرکت های
  • فوربس و فقط پایتخت آمریکا فقط شرکت های
  • عصر ایران مجله امریکا را مسئول بیشتر شرکت ها
  • مادر شاغل 100 بهترین شرکت ها و بهترین شرکت های چند فرهنگی زنان
  • پاداش شرکت برتر برای اجرایی زنان
  • بهترین محل برای کار LGBTQ برابری
  • سیاه مجله شرکت بهترین شرکت برای تنوع
  • نظامی پسند کارفرما

لیست کامل روش و جزئیات اطراف 100 بهترین شرکت شهروندان را می توان در اینجا یافت: 100 بهترین 2020 روش و برای کسب اطلاعات بیشتر در General Mills تعهدات و پیشرفت وب سایت شرکت.

در مورد 3BL Media

3BL Media ارائه هدف-محور ارتباطات در جهان شرکت های پیشرو. ما بی نظیر توزیع رهبری و سرمقاله سیستم عامل الهام بخش و حمایت های جهانی کسب و کار پایدار. اطلاعات بیشتر در اینجا.

در مورد General Mills

General Mills پیشرو جهانی در شرکت مواد غذایی است که هدف آن به مواد غذایی جهان را دوست دارد. مارک های خود شامل Cheerios آنی را Yoplait, طبیعت, دره, Häagen-Dazs, Betty Crocker, Pillsbury, پیر, El Paso, Wanchai کشتی Yoki آبی و بیشتر. مستقر در مینیاپولیس, مینه سوتا, ایالات متحده, General Mills تولید شده سال مالی 2019 خالص خرید و فروش دلار آمریکا 16.9 میلیارد دلار است. علاوه بر این, General Mills,' به اشتراک گذاری از عدم تثبیت سرمایه گذاری مشترک خالص فروش بالغ بر ایالات متحده $1.0 میلیارد دلار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن