Generalissimo تهمت خروجی پناهگاه برای احساساتی عکس Op در سنت جان کلیسا

آخر هفته نمی تواند به خوبی برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و او پدید آمده به یک آفتابی اولین روز از ماه ژوئن

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

آخر هفته نمی تواند به خوبی برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و او پدید آمده به یک آفتابی اولین روز از ماه ژوئن او ضعف و بزدلی و عدم توانایی در صورت به هر گونه بحران پیچیده تر از "چرا من فیله ماهی-O-سرد؟"

مرد ورزشی جهان ظریف ترین نفس می داند که بدترین چیز برای هر سرحال حداکثر رهبر است, مسخره, و امریکا را تمسخر ریختن بود را پس از یک آخر هفته طعنه زدن منفجر کرد به هشتگ #BunkerBitch و trended در سراسر جهان است. مانند بسیاری از چیزهایی است که در تنظیم کردن آبشار از مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گیری های بد—انجمن starlets, صبحانه, بوفه سایه معاملات املاک و مستغلات و استیو Bannon—او واکنش نشان داد به عنوان بد به عنوان یکی ممکن است انتظار می رود به تمسخر با بداخلاقی دیدیم دوشنبه.

دور از مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد مانند قوی, فرمانده استبدادی او نقش خود را در سر خود هر عمل و کلمه در معرض مخالف: او عجیب و غریب و ضعیف و سپس پر باد و عجیب و غریب.

هیچ چیز می گوید قدرتمند رهبری مانند یک تماس با امریکا فرمانداران می رود که پس از خاموش ریل در آن لحظات باز است که به خبرنگاران داده می شود و دسترسی به آن را به عنوان اتفاق می افتد فقط به آنها هم گوش دادن به bugfuck rantings از اختلال در تعادل عصبانی جمهور. "بسیاری از شما ضعیف هستند" grunted رئیس جمهور طرح فون پناهگاه.

مغلوب ساختن پیشی جستن برافراشته در Castroesque ظهر در مورد تسلط گرفتن پشت خیابان سختی و با استفاده از گارد ملی. من می خواهم پرداخت بیت کوین به دیده عبارات به فرمانداران و چهره به عنوان یک مرد به لحاظ جسمی ضعیف و شخصا بزدلانه به عنوان برگ برنده berated آنها برای عدم توقف ملی ناآرامی. فکر تهمت کارگردانی فرمانداران مانند برخی از نوع حقه بازی روروک مخصوص بچه ها generalissimo غنی بود; این مردان و زنانی بوده است مبارزه COVID-19 و ناآرامی های مدنی برای سال در حال حاضر و جمعی خود را چشم-نورد امروز باید تغییر مدار سیاره در برخی از اندازه گیری از راه.

اما این عجله سازماندهی بیهوده گویی-و-قدم زدن ساخته شده است که یک علامت بر مغلوب ساختن پیشی جستن Lil دیکتاتور copybook امروز. آنچه قرار بود به نگاه قدرتمند فرمانده و وحشتناک به MAGA جهان آخرین صورت فلکی خیالی دشمنان—کمونیست چپ آشوبگران! خرابکاران! حرفه ای آنارشیست ها! Antifaaaaaa!—مانند نگاه عصبانی rantings از پدر بزرگ آماده سر به پیر قدرتمند برای پودینگ برنج و خوب استراحت کنید.

مثل همیشه خود را teleprompter عملکرد پر بود از کلمات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تا به حال خوانده از قبل اجازه دهید به تنهایی فکر قبل از. امروز از این قاعده مستثنی بود. مغلوب ساختن پیشی جستن عصبانیت slogged از طریق یک سخنرانی به وضوح نوشته شده توسط کاخ سفید محور تشکرها پر از مشتاق لفاظی در مورد ترک خوردگی سر و وعده استقرار نظامی آمریکا در خیابان های ما—اعم از فرمانداران آن را می خواهم یا نه—و قرار دادن "داخلی تروریست ها است." او از سمت چپ کولاک, آفات, خرابکاران و دشمنان کلاس اما سخنرانی امروز بود 'roid خشم معادل نیکسون 1968 قانون و نظم ،

رانده شده توسط یک ترس از ادامه مسخره قوی تر از بزدلی خود را در چهره پر سر و صدا معترضان تهمت سپس به یک شاهکار مردانه فضیلت پیاده روی دو تمام بلوک از کاخ سفید به سنت جان کلیسای اسقفی.

فردا the MAGA نسخه از این خواهد بود مغلوب ساختن پیشی جستن به تنهایی مبارزه با 500 Antifa نینجا سوروس supersoldiers اما واقعیت بود که بیشتر بر روی نام تجاری برای سال 2020 است. پارک مغلوب ساختن پیشی جستن waddled از طریق پاکسازی شده بود و لحظات قبل از اینکه توسط پلیس, سرویس مخفی و دیگر سازمان های اجرای قانون فدرال تحت کنترل است. تظاهرات غیر خشونت آمیز شد با ضربه لاستیک گلوله گاز اشک آور پلیس با باتون و flashbangs. این نوع از درد نمیخورد تهمت می یابد برانگیختن و لایحه بر عوامل بودند به وضوح در سنگین نیروی.

مغلوب ساختن پیشی جستن, آجر قرمز و عرق کردن مانند یک گراز در دروازه و سپس ایستاد زیبا "کلیسا از رئیس جمهور" برای یک عکس-op لحظه در نظر گرفته شده صرفا برای خود انجیلی پایه ارائه شده است که اثبات بی چون و چرا خدا مرده است و یا حداقل چرت زدن او به عنوان برگزار هوا مقدس و نمی نوبه خود به یک ستون نمک و یا ترک سیگار, سوراخ که در آن پیچ رعد و برق رخ داد.

پرسید: اگر آن را مقدس مغلوب ساختن پیشی جستن اندکی مغز چرخ دنده زمین برای یک لحظه تا زمانی که او پاسخ داد: "این یک کتاب مقدس." کتاب مقدس او نمی بخوانید برگزار شد تا قبل از یک کلیسا او ندارد و حضور صداقت ایمان او نمی داشتن. منظور من بیا خدا.

بی دست و پا صف متوسط سفید دولت در مقابل سوار کلیسا ساخته شده بود از همه بیشتر بی دست و پا با دور صدای flashbangs انفجار در غیر مسلح و بدون خشونت معترضان چند بلوک دور. فقط پس از آنها رفتگان اسقف اسقف نشین گفت که او "خشم" رئیس جمهور استفاده کرده بودند کلیسا به عنوان یک سرپا نگه داشتن.

از شروع دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همواره کشیده شده به autocrats, strongmen دیکتاتورها و دیگر بد بازیگران در طیف اقتدارگرا. شما می دانید به طور کلی ترکیب: ویژه bestie, ولادیمیر پوتین, شاید مرده کیم جونگ سازمان ملل متحد از کره شمالی, رئیس جمهور یازدهم از چین Duterte فیلیپین اوربن از مجارستان اردوغان از ترکیه و محمد قصاب—عفو من بن—عربستان سعودی.

مغلوب ساختن پیشی جستن میگذرد با تحقیر برای رهبران غربی مانند آنگلا مرکل و امانوئل پاکسازی, اما آن را نمی خواهد شوک من اگر تهمت آموخته کمی روسیه به درخواست پوتین اگر او می خواهد یک پایان خوش. او را نه تنها با ارزش های غرب در رگ خود را.

در طول سال 1962 بحران موشکی کوبا, John F. Kennedy ماند در کاخ سفید حتی به عنوان تنش های هسته ای رشد نزدیک به انفجار از هر نقطه در تاریخ ما است. ریچارد نیکسون در طول گرم ترین لحظات جنگ ویتنام صرف یک شب در مراحل یادبود لینکلن, صحبت کردن با ضد جنگ شد. در 9/11, جورج دبلیو بوش اصرار داشت که این سرویس اجازه می دهد تا او را به بازگشت به واشنگتن حتی به حمله ادامه داد و اطلاعاتی آمریکا در حال اجرا بود کور.

در حال حاضر برگ برنده در سمت چپ پناهگاه خود را برای گرفتن یک عکس پس از یک ارتش کوچک کردن کوس و سوار کردن هر کسی با یک صدا صحبت می کنند در برابر او. نه دقیقا یک پروفایل در شجاعت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن