جورج کلونی و Netflix تیم به افشای رسانه های احساسی

With یک عنوان مانند محاکمه توسط رسانه هایشما می خواهم به طور طبیعی انتظار Netflix بکشد true crime سری—اجرایی ت

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

With یک عنوان مانند محاکمه توسط رسانه هایشما می خواهم به طور طبیعی انتظار Netflix بکشد true crime سری—اجرایی تولید شده توسط سی ان ان و نیویورکر's جفری Toobin در کنار جورج کلونی و Grant Heslov—به تمرکز بر روی چند وجهی راه چاپ و تلویزیون, گزارش, آسیب دیده, برای بهتر یا بدتر با مشخصات بالا موارد قانونی. مانند یک دانشجوی ترم کاغذ که به صورت پراکنده فراموش مربوط به همه آن شواهد به آن بیانیه ای پایان نامه ، خدمات جریان ها همیشه نمی چسبد به آن هدف هدایت. و در عین حال در بهترین حالت آن این شش بخش امر می کند به عنوان یک به طور معمول dispiriting پرتره از مطبوعات' تاثیر در روند تعیین گناه و بی گناهی—و به طور خاص وسایل مختلف که توسط رسانه های تار و تضعیف چرخ از عدالت است.

جای تعجب نیست, محاکمه توسط رسانه ها (debuting در مارس 11) مزایای فوق العاده از بهمن فوق العاده مواد آرشیوی. وجود دارد اندک چشمگیر تفریح مورد استفاده توسط docuseries چرا که در اکثر موارد آنها لازم نیست—فراوان کلیپ از صبح و شب برنامه های خبری رادیو و تلویزیون دادگاه (به عنوان به خوبی به عنوان عناوین روزنامه) استطاعت آوردن تا از نزدیک و شخصی از نظر این حماسه از خیانت و فاجعه است. بهتر است هنوز هم هر چند هر, افراد مشهور, موضوع مردد به نشستن برای دوربین وجود سطح بالایی از مشارکت از بازیکنان کلیدی در آن شش stand-alone قسمت که هر کدام بر جنبه های مختلف از رسانه های نفوذ در سیستم عدالت کیفری.

هیچ جا هستند کسانی که روابط مستقیم از در برتر فصل مورد 1995 قتل اسکات Amedure توسط جاناتان Schmitz پس از دوم آورده شد بر روی جنی جونز سابق که می خواستم به تعجب Schmitz با اعتراف خود احساسات عاشقانه برای او. در حال وقوع در طول یک دهه است که در آن بی ارزش نشان می دهد بحث تمام خشم این قتل احساس تقریبا اجتناب ناپذیر—اوج دورانی که دیدم جری اسپرینگر, Maury Povich, Ricki Lake و خانواده خود بهره برداری مردم پر سر و صدا زندگی شخصی برای رتبه بندی. Schmitz را دفاع جنایی درگیر تلاش برای پین سرزنش برای اقدامات خود را در جونز' در هوا شوک تاکتیک و وقتی که نمی تابه خارج متعاقب آن کت و شلوار مدنی در زمان هدف در sensationalistic برنامه—افزایش سوال اساسی است که در آن یکی از ترسیم خط بین تخلف از اخلاقی و حقوقی مرتب کردن بر اساس.

حتی بیشتر رسوا آمار و ارقام را در مرکز صحنه در طول محاکمه توسط رسانه هامانند برنارد Goetz نیویورک "مترو Vigilante" که به دست آورده معروفیت ملی در دسامبر 1984 برای باز کردن آتش بر روی چهار آفریقایی-آمریکایی و اسرائیلی او مشکوک بودند به کتک زدن او. گوتز تحول Charles Bronson-esque قهرمان به طور بالقوه نژادپرستانه wacko صورت گرفت در صفحات اول این شهر شایعات. گوتز را ضبط اعتراف پیچیده عمومی همدردی برای اقدامات خود را که او ادعا کرده بودند که محصول جانبی از دولت که تا به حال موفق به ایجاد شهر و مترو و خیابان های امن برای شهروندان خود و در نتیجه تا به حال او را مجبور به عمل به عنوان او. سرزنش سیستمیک کاستی برای خود قابل بحث رفتار نیز نخست جنبه از "Blago!", سری بستن قسمت در مورد خوار شیکاگو فرماندار راد Blagojevich که رفت و در یک مقیاس کامل رسانه های حمله رعد اسا به استدلال می کنند که فساد او به اتهام ارتکاب—به ویژه در تلاش برای فروش پرزیدنت اوباما خالی سنا صندلی به بالاترین پیشنهاد برای منافع شخصی—صرفا یک نمونه از کسب و کار به عنوان معمول اسب سیاسی-تجاری.

مصرف توهین آمیز رسانه ها اقدام به تغییر unflattering روایت مرکزی بود به Blagojevich دفاع استراتژی و اگر آن را کمک نمی کند او در دادگاه دوم—زمانی که او محکوم به 14 سال پشت میله های زندان—آن را در نهایت خود را از طریق خود موفق فاکس نیوز, درخواست به رئیس جمهور تهمت به عفو ، آن را نیز مشغول به کار شگفتی برای HealthSouth موسس و مدیر عامل شرکت ریچارد Scrushy متهم از پخت و پز خود را با کتاب ها و حفره ها بی حد و حصر میلیون ها نفر در یک تقلب گسترده طرح. متوجه می شوند که او شیوه زندگی عجیب نیست تطبیق با درخواست خود از بی گناهی Scrushy در زمان جنگ به فدرال هر دو با استخدام در خود چهره مطبوعات ادراک وکلای دونالد واتکینز و جیم Parkman و با تولید خود هفتگی تلویزیون نشان می دهد بحث است که اجازه داده او را به بازسازی تصویر خود را به عنوان یک دنده مرد از ایمان—پونز بود که تقویت خود را در آغوش آفریقایی-آمریکایی جامعه مذهبی, کسی که با او به دنبال تراز خود را به عنوان یک قربانی ستم آزار و اذیت.

محاکمه توسط رسانه ها به طور مداوم کارآمد فصیح و رسمی gimmickry. با اینحال, آن را دچار سردرگمی کمی از لحاظ هدف فراگیر—با آن قسط در Amadou دیللو های غیر مسلح آفریقایی مهاجر که در فوریه سال 1999 به ضرب گلوله کشته شد 41 بار توسط چهار افسر NYPD اگر فقط به این دلیل وجود دارد یک لینک شکننده بین رسانه ها و پوشش از آن حادثه و نه کنفرانسهای بودند که در نهایت دست به تیراندازی کرد.

"جنبه های مثبت است که پیشگام تصمیم بود که آن را نشان داد به این کشور نفرت قربانی شرمندگی است که بازماندگان تجاوز تحمل زمانی که آنها به دنبال عدالت است."

منسجم تر است سری نقد از اجازه دادن به دوربین به دادگاه که غالب آن پنجم قسمت. بزرگ "دن" نگرانی از سرنوشت دلخراش یک جوان جدید بدفورد ماساچوست مادر که در ماه مارس سال 1983 بود تجاوز چهار مرد در یک نوار در حالی که دیگر نر کاربران تماشا و تشویق می کردند. که حمله هیولا به اندازه کافی در خود را دارد. اما ترکیبات مسائل محاکمه که quartet—و همچنین از دو شاهد که ارائه نمی دهد قربانی هر گونه کمک—تبدیل به یکی از اولین تا کنون پخش در تمامیت آن در تلویزیون در آن نوپای سی ان ان.

جنبه های مثبت است که پیشگام تصمیم بود که آن را نشان داد به این کشور نفرت قربانی شرمندگی است که بازماندگان تجاوز تحمل زمانی که آنها به دنبال عدالت است. هنوز استثماری طبیعت تبدیل یکی از کابوس به soap opera-y تلویزیون است سخت به چشم پوشی و یا برای معده به عنوان های متعدد قدیمی کلیپ های روزمره ماساچوست شهروندان حاکی از این است که زن به هر دلیلی درخواست شد به تجاوز و بنابراین سزاوار آنچه او کردم. که مردم نه تنها برگزار می شود چنین نظرات—اما احساس راحت اعلام آنها برای همه برای شنیدن به تازگی به عنوان 1983—وسرد است یادآوری نیاز مداوم به امروز #MeToo جنبش است. و در این راستا محاکمه توسط رسانه ها نشان می دهد یکی دیگر از عملکرد حیاتی رسانه ها وقتی که می آید برای شکل دادن به درک عمومی در مورد اخلاقی و مسائل حقوقی—یعنی آن فراهم می کند که یک سند ماندگار در مورد کسی که مردم هستند و بودند به طوری که گذشته است را فراموش کرده و یا سفید و به طوری که نسل های آینده امیدوارم می توانید با یادگیری از اجداد خود را اشتباه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب