جورج فلوید کشتار: سابق پلیس درک چوین به نظر می رسد در دادگاه به اتهام قتل

پلیس سابق Derek چوین به نظر می رسد در مینه سوتا دادگاه برای او اولین جلسه پس از با اتهام قتل درجه دوم غیر مسلح

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

پلیس سابق Derek چوین به نظر می رسد در مینه سوتا دادگاه برای او اولین جلسه پس از با اتهام قتل درجه دوم غیر مسلح سیاه جورج فلوید. فلوید بدن وارد تگزاس پیش از تشییع جنازه او.

مینه سوتا افسر پلیس درک چوین در دادگاه ظاهر شد و برای اولین بار در روز دوشنبه به اتهام قتل درجه دوم غیر مسلح سیاه جورج فلوید.

چوین که اخراج شده است از نیروی پلیس به نظر می رسد از طریق لینک ویدئو از ایالتی مینه سوتا ، او همچنین متهم با یک تعداد از سومین قتل درجه و یک تعداد از درجه دوم قتل نفس.

او وثیقه تعیین شد در $1-1.25 میلیون دلار (حدود €885,000-1.1 میلیون). مینه سوتا دستیار دادستان کل متی فرانک استدلال کرد که "شدت این اتهامات را" به معنای آن است که احتمال دارد که چوین ممکن است سعی کنید به فرار اگر قرار وثیقه آزاد شد.

فیلم نشان می دهد چوین ظاهرا زانو در Floyd گردن برای تقریبا ده دقیقه در حالی که فلوید گفت: "من نمی توانم نفس بکشم." فلوید را کشته و موجب تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

این علائم چوین اولین جلسه دادگاه قبل از محاکمه می شود در جریان است. خود را در جلسه بعدی برنامه ریزی شده بود در ماه ژوئن 29.

صدها مشاهده فلوید بدن

فلوید بدن قرار داده شد بر روی صفحه نمایش در یک باز تابوت در هوستون تگزاس روز دوشنبه پیش از تشییع جنازه او در روز سه شنبه. صدها نفر به صف برای مشاهده بدن و ما دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن گفت که او تا به حال بازدید فلوید خانواده.

برخی از عزاداران سوار ساعت برای حضور در مشاهده. قبل از بدن وارد کارگران در خارج از کلیسا زیادی آرایش گل با حروف "پل" به صورت سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

سه نفر دیگر از افسران پلیس بودند با چوین زمانی که فلوید دستگیر شد متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم قتل و هنوز هم برگزار می شود در محلی زندان است. هر چهار نفر از کار اخراج شدند روز پس از فلوید را کشتن.

چوین دادگاه ظاهر صورت گرفت به عنوان نمایندگان کنگره آمریکا پرده برداری پیشنهاد پلیس اصلاحات قانون در واشنگتن دی سی, البته بدون شانس زیادی برای گرفتن آن گذشته سنا و رئیس جمهور میز.

اد/msh (AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن