جورج فلوید آخرین: خاطرات را در محل در سراسر ایالات متحده

هزاران نفر از عزاداران انتظار می رود برای جمع آوری در سراسر آمریکا برای ادای احترام خود را به جورج فلوید. مرگ

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

هزاران نفر از عزاداران انتظار می رود برای جمع آوری در سراسر آمریکا برای ادای احترام خود را به جورج فلوید. مرگ او را برانگیخته آشفته تظاهرات در سراسر جهان در برابر نژادی و بی عدالتی است. دنبال DW برای آخرین.

  • خانواده دارای یادبود در مینیاپولیس
  • مرکل محکوم نژادپرستانه 'قتل' جورج فلوید
  • سناتور جمهوری خواه سوال که آیا برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ماه نوامبر

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

18:25 تجمع معترضان علیه خشونت پلیس در آمریکا یک "وظیفه مدنی" برای دریافت تست شده برای کوروناویروسجدید وزارت امور خارجه فرماندار اندرو کومو گفت: طی نشست خبری روزانه.

"من نه عصبی نلی من فقط دنبال اعداد," او گفت:, و هشدار داد که برخی از 30,000 بیرون آمد و به اعتراض در سراسر دولت است.

"بسیاری از پوشیدن ماسک. اما وجود دارد هیچ اجتماعی فاصله," او اضافه شده است. "پلیس در چهره خود را."

در همان زمان کومو گفت: نگرانی های خود را نمی خواهد تحت تاثیر قرار تدریجی بازگشایی اقتصاد دولت با ساخت و ساز و تولید به راه اندازی مجدد در روز دوشنبه.

در اوایل این هفته در شیکاگو مقامات بهداشت خواست معترضان در آمریکا' دومین شهر پرجمعیت ترین برای رفتن به قرنطینه برای 14 روز در صورت امکان.

در روز پنج شنبه کومو گفت: او به خشم بیش از کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس و نیویورک را رعایت یک لحظه سکوت بیش از این فاجعه.

18:15 یک مجسمه بزرگ از مؤتلفه General Robert E. Lee حذف خواهد شد در اولین فرصت موجود از ریچموند بنای خیابان ویرجینیا فرماندار رالف نرتهم تایید کرده است امیدوار کننده دولت دیگر نمی خواهد "موعظه کاذب نسخه از تاریخ است."

برنز مجسمه اسب سواری منتقل خواهد شد برای ذخیره سازی در حالی که نرتهم و همکارانش کار "با جامعه برای تعیین آینده آن" فرماندار گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن خبری دریافت یک دور از کف زدن.

"شما ببینید در ویرجینیا ما دیگر موعظه کاذب نسخه از تاریخ است. یکی که باعث جنگ داخلی شد در مورد `دولت حقوق و شر از برده داری. هیچ کس معتقد است که دیگر هیچ" نرتهم اضافه شده است.

18:00 به وزارت امور خارجه روسیه خواست مقامات ایالات متحده به احترام شهروندان حق اعتراض مسالمت آمیز است.

سخنگوی ماریا Zakharova گفت: کرملین گرفته شده توجه داشته باشید استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جورج فلوید معترضان نیز بازداشت دسته جمعی. او همچنین با اشاره به درد و رنج های متعدد خبرنگاران مواجه شده بود هنگامی که در تلاش برای پوشش دادن تظاهرات از جمله روسی خبرنگاران.

Zakharova گفت: "آن زمان برای ما به رها کردن مربی لحن و نگاه در آینه" در اشاره به ادعای واشنگتن که مسکو نمی احترام به حقوق شهروندان است. او همچنین به چالش کشیده مقامات ایالات متحده به "احترام به مردم و حقوق و رعایت استانداردهای دموکراتیک در خانه."

17:50 سناتور لیزا Murkowski بستری او مطمئن نیستید که آیا به بازگشت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد پیشنهاد سوال پاسخ خود را به سراسر کشور تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ است.

پرسید: اگر او پشتیبانی تهمت پیش از انتخابات در ماه نوامبر Murkowski گفت: "من در حال مبارزه با آن است. من تلاش کرده اند با آن را برای یک مدت زمان طولانی است."

"او است که ما بموقع رئيس جمهور انتخاب شد. من را به ادامه کار با او ... اما من فکر می کنم در حال حاضر... همه ما در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای بیان کلمات که نیاز به بیان مناسب" Murkowski به خبرنگاران گفت: در کاپیتول هیل.

17:30 صدراعظم آلمان آنجلا مرکل را محکوم کرد "قتل" جورج فلوید.

مرکل گفت: "نژاد پرستی" است ، این قتل جورج فلوید بسیار وحشتناک است. نژادپرستی چیزی وحشتناک است. جامعه در ایالات متحده بسیار قطبی," او گفت: پخش عمومی ZDF.

بیشتر بخوانید: دستگیری 3 بیشتر افسران پلیس

17:20 عزاداران باید همگرا در مینیاپولیس برای اولین یادبود جورج فلویدکه مرگ در دست پلیس را برانگیخته آشفته تظاهرات هر دو در ایالات متحده و جاهای دیگر در برابر نژادی و بی عدالتی است.

او کشته شد و هنگامی که یک افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن برای تقریبا نه ساعت. فلوید التماس برای رحمت او به عنوان تلاش برای نفس اما فایده ای نداشت.

یک کالبد شکافی کرده و نشان داد فلوید دچار ایست قلبی در چه رسما تلقی می شود قتل.

jsi/rt (رویترز, dpa, AP, AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن