وزیر امور خارجه آلمان با ابراز تاسف از کاهش ما روابط

در حالی که دیگر سیاستمداران ناودان یک شایعه 9,500 آمریکا خروج نیروهای نظامی از آلمان, وزیر خارجه Heiko Maas می

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

در حالی که دیگر سیاستمداران ناودان یک شایعه 9,500 آمریکا خروج نیروهای نظامی از آلمان, وزیر خارجه Heiko Maas می گوید برلین را به سادگی "توجه داشته باشید" دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ، او اعتراف کرد که آمریکا و آلمان روابط شد "پیچیده"است.

آلمان دیپلمات ارشد Heiko Maas در روز یکشنبه به یک مطرح پاسخ به روز از حدس و گمان است که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است بریده بریده ما استقرار نیروهای نظامی در آلمان از 34,500 capping آن در 25,000 در آینده است.

"باید آن را به خروج برخی از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا, ما, توجه داشته باشید این" جرم گفت: آلمان بیلد am Sonntag (BamS) روزنامه.

و وزیر خارجه Maas گفت که دهه "نزدیک" US-آلمانی همکاری پس از جنگ تبدیل شده بود "پیچیده" پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد.

همکاری با نیروهای مسلح ایالات متحده بوده است در "منفعت هر دو کشور ما" گفت: Maas.

روز جمعه وال استریت ژورنال گزارش داده بود که مغلوب ساختن پیشی جستن دستور داده بود پنتاگون به بریده بریده ما سربازان اعداد در آلمان توسط 9,500.

بیشتر بخوانید: آلمان محافظه کاران اسلم گزارش آمریکا خروج نیروهای نظامی

هزاران نفر به ترک این سال ؟

آلمانی مجله خبری اشپیگل قرار داده در نظر گرفته شده و خروج در بين 5000 و 15000 اواخر این سال است.

"این خواهد شکستن اطلس پل" گفت پیتر Beyer هماهنگ کننده اطلس روابط برای دولت آنگلا مرکل.

"این فقط در مورد 9,500 سربازان بلکه خانواده های آنها حدود 20,000 آمریکایی" Beyer گفت: آلمان اصلی آژانس خبری DPA.

نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا به طور عمده در سراسر جنوب نیمی از آلمان نیز پشتیبانی شده توسط یک برآورد 17,000 ما غیر نظامی کارکنان.

ما کلاهک هسته ای نیز مشهور bunkered در یک پایگاه نظامی نیروی هوایی در Büchel در غرب منطقه Eifel — یک جنگ سرد مانده.

رولف Mützenich رئیس مرکز-چپ سوسیال دموکرات' گروه پارلمانی در مجلس گفت: شایعه ما طرح می تواند منجر به یک "ماندگار واقعیت سیاست امنیتی در اروپا است."

"برنامه ریزی استراتژیک ایالات متحده است تغییر به آسیا" Mützenich گفت: Funke رسانه های گروهی از روزنامه ها.

"تعبیه, آلمانی, سیاست های امنیتی در یک محیط زیست اروپا است و حتی ضروری تر و معنی دار اگر چه چالش های بیشتری نسبت به چند سال پیش" او افزود: با اشاره به مشهور ما بخشی-برداشت.

بیشتر بخوانید: آلمان: SPD تماس به برداشت ما سلاح هسته ای استوکس بحث

'انتخابات' با مغلوب ساختن پیشی جستن

مخالفت سبزی کهنه سیاستمدار Jürgen Trittin متهم به تهمت داشتن شناور خروج برنامه ریزی برای نوسان آینده ما انتخابات ریاست جمهوری است.

".. این باید به عنوان جای شگفتی نیست به هر کسی که در این سمت اقیانوس اطلس" Trittin گفت: "اما باید آن را عمیقا نگران کننده است."

ریچارد Grenell یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد که ماه گذشته به عنوان سفیر آمریکا در آلمان بود و سال گذشته در معرض تهدید نیروهای نظامی خروج, هشدار آلمان به صرف بیشتر در مورد نظامی خود را در ناتو به جای آن [بودجه] "مازاد داخلی برنامه است."

او همچنین متهم به برلین تضعیف ناتو بازدارنده هسته ای بعد از, SPD ارقام Mützenich شامل نام برای خلع سلاح هسته ای.

روز شنبه, لهستانی, نخست وزیر, Mateusz Morawiecki گفت که او امیدوار است برخی از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد و در خارج از آلمان خواهد بود reassigned به لهستان.

ipj/mm (dpa خبرگزاری رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن