آلمانی فعال حقوق پیتر Steudtner تبرئه از ترور اتهامات مرتبط با در ترکیه

حکم سه سال پس از پیتر Steudtner و 10 دیگر فعالان حقوق بشر دستگیر شدند در ترکیه با تروریسم اتهامات مرتبط با. چه

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

حکم سه سال پس از پیتر Steudtner و 10 دیگر فعالان حقوق بشر دستگیر شدند در ترکیه با تروریسم اتهامات مرتبط با. چهار نفر دیگر در این مورد دست حبس باشد.

یک دادگاه در استانبول تبرئه هفت فعالان حقوق بشر را متهم به تروریسم اتهامات مرتبط با روز جمعه از جمله آلمان فعال حقوق پیتر Steudtner.

شهروند آلمانی Steudtner و کرون ملی علی غروی از تمام اتهامات تبرئه شدند اگر چه چهار دیگر فعالان حقوق صادر شد احکام زندان.

سازمان عفو بین الملل سابق ترکیه سر تانر Kilic شد senteced به شش سال و سه ماه به اتهام عضویت در یک سازمان تروریستی است.

دولت ترکیه را متهم کرده بود که فعالان از "کمک و پشتیبانی سازمان های تروریستی" از طریق اقدامات جامعه مدنی در ترکیه و همچنین به عنوان اعضای منحله حزب کارگران کردستان (PKK) و جنبش گولن.

بحث در مورد اتحاد تیره و تار شدن روابط بین ترکیه و متحدان غربی به خصوص آلمان.

ده نفر از متهمان دستگیر شدند و در اواسط سال 2017 در طی یک حمله به یک حقوق بشر کارگاه آموزشی در جزیره Buyukada در نزدیکی استانبول است. Kilic بازداشت شد یک ماه بعد و اضافه شده به این مورد. 11 که دیگر در بازداشت همیشه حفظ بی گناهی خود را. Steudtner بازگشت به آلمان در ماه اکتبر 2017.

این گروه در میان دهها هزار نفر از مردم که گرد در ترکیه در میان سرکوب گسترده که به دنبال یک کودتا علیه رئیس جمهور رجب طیب اردوغان در ماه جولای سال 2016. آنکارا سرزنش شبکه ما-بر اساس اسلامگرای فتح الله گولن روحانی برای شکست خورده کودتای ناموفق و در حال حاضر تحت پیگرد قانونی قرار هزاران نفر گفته که باید لینک کلیک کنید برای او.

ادامه مطلب: فتح الله گولن در افسانه

فقدان شواهد

ترکیه دادستان عمومی درخواست شده در پایان سال گذشته است که چهار نفر از متهمان از جمله Steudtner بود تبرئه بیش فقدان شواهد با توجه به اسناد دیده می شود توسط مطبوعات آلمان آژانس dpa. اما محکومیت در پی برای پنج متهم دیگر در تهران. آنها به 15 سال زندان اگر جرم یافت.

سازمان حقوق بشری عفو بین الملل ناودان دادگاه به عنوان "انگیزه های سیاسی" نامیده می شود و برای تبرئه همه متهمان.

"این حکم مهم نیست فقط به این 11 زنان و مردان و خانواده های آنها اما به هر کسی که ارزش های حقوق بشر در ترکیه و فراتر از آن" عفو اروپا مدیر Nils Muiznieks در بیانیه ای گفت.

nm/rs (dpa AFP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب