آلمان خواستار تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه

آلمان پله تا مطالبات خود برای اقدامات تنبیهی againt روسیه هکرها که برلین مسئول حمله به آلمان در مجلس فدرال. آل

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

آلمان پله تا مطالبات خود برای اقدامات تنبیهی againt روسیه هکرها که برلین مسئول حمله به آلمان در مجلس فدرال. آلمان می بیند خود را به عنوان رو به "هیبرید جنگ است."

آنگلا مرکل است که به خوبی شناخته شده برای او هوشیار فکر و منطقی به سبک دولت است. اما در یک بحث در مجلس فدرال, on May 13 در این سال صدراعظم بود به طور غیر منتظره عاطفی در پاسخ به یک سوال که آمده بود از مخالفت کرده است." آنچه او پرسید: آیا دولت در مورد 2015 حمله سایبری در مجلس طی آن اطلاعات به سرقت رفته بود از مرکل خود در مجلس ،

مرکل گفت: "شواهد سخت" است که اطلاعاتی روسیه بود که در پشت حمله هکرها که در آن حدود 16 گیگابایت از داده ها و اسناد و ایمیل شد siphoned از مجلس این شبکه از جمله هزاران ایمیل از صدراعظم آلمان فدرال ، صدراعظم به وضوح معتقد است که حمله سایبری مرتبط است با آنچه او می بیند که روسیه "استراتژی ترکیبی جنگ سایبر از جمله سردرگمی و واقعیت دستکاری شده است."

"من صادقانه می گویند این درد مرا گفت:" صدراعظم آلمان به وضوح اشاره به تلاش های او را در مورد بهتر روابط دوجانبه با روس ها.

حملات و ضد حملات

صدراعظم را صریح نظرات و نقطه عطفی در درک عمومی از تهدید ناشی از روسیه برداشته میشود. یک نقطه عطف است که برای اولین بار آشکار شد چند روز قبل هنگامی که آلمانی دادستان کل پیتر فرانک صدور حکم بازداشت علیه Dimitry بدین. محققان معتقد هستند که 29 ساله روسی است که در پشت دیدنی حمله در مجلس در بهار 2015. نفوذگر مخرب به حال تسلیم خود را عمیقا در شبکه است که آن را تا به حال به طور کامل تعطیل و بازسازی شده.

بیشتر بخوانید: شش هک حملات که جهان را تکان داد

اتحادیه اروپا سایبری ایران

این حکم بازداشت شد و به دنبال آن اقدامات سیاسی. در پایان ممکن است سفیر روسیه سرگئی Nechayev شد احضار به وزارت امور خارجه آلمان که در آن او گفته بود که به برلین خواهد: "فشار برای اقدام در بروکسل برای اجرای سایبری اتحادیه اروپا رژیم تحریم ها علیه کسانی که مسئول هک حمله در مجلس از جمله دیمیتری بدین."

Thecyber تحریم مکانیزم تصویب شده توسط شورای اروپا در تاریخ 17 مه سال 2019.

توافق شد که اگر تهدید به حملات سایبری که احتمالا یک "تاثیر قابل توجهی" اتحادیه اروپا می تواند با پاسخ, تحریم ها علیه افراد و نهادهای مسئول دولتی ، در بتن از نظر این اقدامات شامل ممنوعیت ورود به اتحادیه اروپا به علاوه انجماد دارایی.

پتانسیل تحریم شد و بالاتر از همه مهم می گوید: جولیا Schütze مدیر پروژه در اقیانوس اطلس سایبر فروم به دلیل "سیاسی-استراتژیک نماد."

از ماه جولای آلمان خواهد بود مصرف بیش چرخش ریاست شورای اتحادیه اروپا و وزارت امور خارجه است گفت: DW که برلین را "قرار دادن به جلو پیشنهاد برای یک لیست از تحریمهای" مرتبط با حملات هک و همکاری نزدیک با شرکای اروپایی آن." آن است که هر چند یک فرایند طولانی آغاز می شود که در یک شورای اروپا گروه کاری در بروکسل است: "افقی حزب کار در سایبر مسائل است."

اما دیپلمات آلمانی اصرار دارند که یک لیست از پیشنهاد تحریم قرار داده خواهد شد به جلو در بروکسل در روز 3 ژوئن.

Screenshot FBI Dimitriy Sergeyevich Badin

FBI جستجو برای بدین و دیگر مشکوک, هکرها

مشکوک آدرس

اف بی آی نیز بوده است و ساخت یک مورد در برابر دیمیتری بدین. اعتقاد او به میان هوش فعالان درگیر در هک کردن و سرقت اسناد و مدارک از کامپیوتر از هیلاری کلینتون و حزب دموکرات— در میان دیگران — در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا است. هدف: برای تضمین پیروزی در انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

یک گزارش منتشر شده توسط تحقیقی پلت فرم Bellingcat همچنین نشان می دهد که با وجود روابط نزدیک بین بدین و روسیه به GRU نظامی سازمان اطلاعات. بدین آدرس مثلا یکسان است با آدرس رسمی از GRU واحد 26165.

این واحد تحت یک تعداد دیگر مشکوک و بحث برانگیز به نام بالاتر از همه به عنوان فانتزی خرس بلکه Sofacy گروه پیاده طوفان powered by information. بسیاری از این کارشناسان و آلمان برای حفاظت از قانون اساسی ترجیح می دهند به استفاده از اصطلاح فنی APT28 به موجب آن APT مخفف "advanced persistent threat."

ادامه مطلب: مونیخ Cyber Security کنفرانس در نظر دنیای دیجیتال تهدید

و تهدید واقعا ماندگار است. متخصصان امنیت سایبر FireEye که نظارت تهدید مطرح شده توسط دولت روسیه حمایت هکرها از سال 2007 دیدن لینک بین مجلس حمله, تلاش برای دستکاری در نتیجه انتخابات آمریکا و یک لیست طولانی از حملات دیگر مانند کسانی که در سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) سازمان امنیت و همکاری در اروپا (OSCE) و یا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو).

کمک از هلند

اما تحقیقات بسیار آسان است. نه به خاطر مشکل مجوز: اثبات که چه و زمانی که. این است که بالاتر از همه به این دلیل که در اغلب تیره دنیای مجازی واقعیت آن است که آسان به راه اندازی مسیرهای پیاده روی اشتباه قرار داده است که محققان در مسیر اشتباه است. فقط به عنوان آسان: دور پاک کردن آثار خود فعالیت های نابکار. وجود دارد به اندازه کافی فنی و تحقیقی منابع است که انتخاب کنید تا ظاهرا در فعالیت های جنایی. اما اطلاعات آنها جمع آوری شده است به ندرت بتن و آب به اندازه کافی برای ایستادن در یک دادگاه قانونی است.

همه مهم تر, از این رو, شد, پشتیبانی که محققان از همکاران در هلند. در بهار سال 2018 هلندی ضد تیم خنثی بود aplanned حمله به مقر سازمان منع سلاح های شیمیایی (OPCW).هلندی پروب آمد به در اختیار داشتن طیف گسترده ای از تجهیزات فنی. و آن این است که با توجه به جولیا Schütze در اقیانوس اطلس سایبر فروم ساخته شده این امکان را فراهم دادستان کل با روشن دنباله منجر به, منجر به بدین و GRU.

حتی یک سفر کوتاه به دادستان کل سایت به وضوح نشان می دهد که تنوع عظیمی از cyberthreat: "در میان بهترین و شناخته شده ترین موارد" سایت ادعا می کند "است و تلاش ساخته شده توسط ما سرویس های اطلاعاتی برای جاسوسی از آنگلا مرکل تلفن همراه." اما: "این اتهامات نمی تواند به طور کامل اثبات شده به دادگاه. پرونده بسته شد در سال 2015 است."

آن جالب خواهد بود تا ببینید که آیا آلمان می تواند در ژوئیه آغاز استفاده از موقعیت خود به عنوان رئیس شورای اروپا به مطمئن شوید که هک حمله در مجلس نمی نورزند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب