آلمان بر تعهد به ما بازدارندگی هسته ای

برلین می گوید توافق هسته ای با گسترش چتر به آلمان باقی مانده است بخشی از پایبندی خود را به ناتو بازدارندگی. بر

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

برلین می گوید توافق هسته ای با گسترش چتر به آلمان باقی مانده است بخشی از پایبندی خود را به ناتو بازدارندگی. برخی از سوسیال دموکرات ها در آنگلا مرکل ائتلاف می خواهید از شر آلمانی جنگنده نگه داشته و آماده است.

آلمان ادامه خواهد داد به یک "مناسب سهم" به عامل بازدارنده ناتو قابلیت های هسته ای گفت: دولت فدرال سخنگوی Steffen Seibert روز دوشنبه بعد از ارشد سوسیال دموکرات بود و خواستار حذف آمریکا از بمب.

ایالات متحده مشهور است به عنوان بسیاری از 150 هسته ای دستگاه های ذخیره شده در اروپا — در Büchel پایگاه هوایی در غرب آلمان در بلژیک هلند و ایتالیا — برای حمل و نقل در هواپیماهای جنگی از جمله پیری, آلمانی, Tornados.

بیشتر بخوانید: آمریکا برای ارتقاء بحث برانگیز اتمی مستقر در آلمان

بیش از آخر هفته دو ارشد سوسیال دموکرات — اسمی در ائتلاف با مرکل محافظه کاران — رولف Mützenich و نوربرت والتر-Borjans به نام ایران حذف از Büchel در صدر انتخابات فدرال با توجه به 2021.

جایگزینی هواپیما به دنبال

ماه گذشته وزیر دفاع و مرکل محرم Annegret Kramp-Karrenbauer شناور بود تدارکات بسته پیش بینی جایگزینی گردباد با ما ساخته شده Boeing F-18 جت و همچنین Eurofighters.

این Boeings می تواند به ما سلاح هسته ای است که ایرباس جت طراحی شده برای.

Seibert روز دوشنبه گفت: آلمان مانند ناتو پیش بینی یک جهان بدون سلاح های هسته ای اما در عین حال پایبند به ناتو مفهوم بازدارندگی هسته ای اشاره کرد این بود که در این مرکل ائتلاف 2018 قرارداد.

"وجود دارد برخی از سازمان ملل است که در ادامه به زمینه سلاح های هسته ای به عنوان وسیله ای برای درگیری نظامی و تا زمانی که این مورد است و ما معتقدیم که هنوز هم وجود دارد نیاز به حفظ بازدارندگی هسته ای" گفت: Seibert.

"در این زمینه دولت فدرال نیز اطمینان حاصل شود که مناسب در کمک به حفاظت از این ناتو است که قابلیت های ارائه شده توسط آلمان" Seibert اضافه شده بدون اشاره به Büchel یا بالقوه دشمنان.

ادامه مطلب: نظامی آمریکا در آلمان: آنچه شما باید بدانید

نه تقویت امنیت

Mützenich اجتماعی دموکرات (SPD) رهبر پارلمانی در مجلس گفته بود که Tagesspiegel روزنامه: "وقت آن است که آلمان رد آنها [آمریکا سلاح های هسته ای] که در اینجا مستقر در آینده است."

"سلاح هسته ای در خاک آلمان را تقویت نمی شود امنیت ما کاملا برعکس" گفت: Mützenich.

والتر-Borjans که co-صندلی SPD در سراسر کشور گفت: روز یکشنبه Frankfurter Allgemeine روزنامه او در برابر "خرید جایگزینی مبارزان به حمل بمب های هسته ای."

"موضع من روشن است در برابر خود مستقر می شود [در آلمان] که در دسترس ساخته شده و البته استفاده از سلاح اتمی."

تکرار رسمی ائتلاف سیاست, سخنگوی وزیر امور خارجه Heiko Maas خود را یک سوسیال دموکراتها عضو گفت: آلمان ایستاده بود توسط ما سلاح استقرار بر اساس درک است که این تنها می تواند تغییر از طریق خلع سلاح کرد.

طولانی جنگ سرد موضوع

در اوج جنگ سرد در سال 1980 صدها نفر از هزاران نفر از آلمانی ها نشان داد در برابر استقرار ما Pershing موشک در اروپا در طول یک بن بست با اتحاد جماهیر شوروی مسلح با SS20 متوسط محدوده موشک های بالستیک.

در واکنش به تماس با Mützenich و والتر-Borjan پاتریک Sensberg از مرکل محافظه کار اتحادیه دموکرات مسیحی (CDU) هشدار داد که "شرکای بین المللی ما را به شک آلمان توانایی برای تحقق آن در آینده نقش با اطلس دستگاه امنیتی."

"SPD است که در مجموع نیروانا در مورد سیاست امنیتی" اظهار داشت Sensberg و اضافه کرد که آمریکا سلاح های هسته ای "خدمت بالاتر از همه برای محافظت از ما."

ipj/aw (AFP dpa رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن