گوگل به سرمایه گذاری 10 میلیارد دلار در digitalizing هند

گوگل اعلام کرده است آن را به سرمایه گذاری 10 میلیارد دلار بیش از پنج تا هفت سال برای سرعت بخشیدن به هند انتقال

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

گوگل اعلام کرده است آن را به سرمایه گذاری 10 میلیارد دلار بیش از پنج تا هفت سال برای سرعت بخشیدن به هند انتقال به یک اقتصاد دیجیتال. هند است و انتظار می رود آمار 650 میلیون کاربران اینترنت در این سال است.

ما فن آوری های غول پیکر گوگل روز دوشنبه گفت: این سرمایه گذاری 10 میلیارد دلار (€8.8 میلیارد دلار) به digitalizing هند بیش از پنج تا هفت سال است.

دیجیتال کلیدی در گوگل برای هند رویداد مدیر عامل شرکت الفبای شرکت و آن شرکت تابعه گوگل سوندار پیچای اعلام کرد راه اندازی گوگل برای هند صندوق دیجیتالی طراحی شده برای افزایش این شرکت سرمایه گذاری در یکی از بزرگترین بازارهای رشد.

"هدف ما این است که برای اطمینان از هند نه تنها سود حاصل از موج بعدی نوآوری اما منجر به آن" پیچای گفت.

ادامه مطلب: دیجیتال رزمندگان - زنان تغییر جهان

"ما این کار را از طریق ترکیبی از سهام سرمایه گذاری و مشارکت و عملیاتی زیرساخت ها و اکوسیستم سرمایه گذاری," او اضافه شده است. "این است که بازتابی از اعتماد به نفس ما در آینده از هند و دیجیتال آن اقتصاد است."

سرمایه گذاری را هدف ساختن دسترسی به اطلاعات و قیمت مناسب ساختمان جدید محصولات, کمک به کسب و کار خود را با انتقال به دیجیتال و افزایش استفاده از هوش مصنوعی در سلامت آموزش و پرورش و کشاورزی این شرکت اعلام کرد.

دیجیتالی برای 1 میلیون و معلمان

گوگل همچنین اعلام کرد این امر سرمایه گذاری $1 میلیون دیجیتال در آموزش و پرورش در هند با یک صندوق آن گفت: اجازه خواهد داد که 1 میلیون و معلمان در 22,000 مدارس به استفاده از خدمات گوگل برای بهبود یادگیری آنلاین.

هند دومین جمعیت در جهان و همچنین دومین بازار دیجیتال و یک منطقه تمرکز برای گوگل.

بیشتر بخوانید: بسیاری از هند ضعیف است چرا که اطلاعات نمی رفتن به فقرا!

بسیاری از محصولات و خدمات یوتیوب و آندروید سیستم عامل تلفن همراه در حال محبوب وجود دارد.

پیچای گفت: هند آنلاین جمعیت ثابت برای رسیدن به 650 میلیون نفر تا سال 2020 با بیش از 450 میلیون گوشی های هوشمند انتظار می رود در حال استفاده است.

مودی اولویت انتقال به دیجیتال

این سرمایه گذاری های جدید توسعه یافته در همکاری با دولت هند "دیجیتال هند" ابتکار پیچای گفت.

نخست وزیر نارندرا مودی دارای اولویت دیجیتالی در هند. در یک صدای جیر جیر در دوشنبه مودی گفت که او تا به حال ملاقات با پیچای به بحث در مورد طیف وسیعی از موضوعات "در خصوص اعمال نفوذ قدرت تکنولوژی برای تبدیل زندگی در هند را به کشاورزان و جوانان و کارآفرینان است."

دیگر ما شرکت فنی نیز تنظیم مناظر خود را در بازار هند. در آوریل Facebook دلار اعلام 5.7 میلیارد دلار سرمایه گذاری در یک پروژه digitalize بیش از 60 میلیون کسب و کارهای کوچک. در ژانویه آمازون گفت: آن را به سرمایه گذاری 1 میلیارد دلار دیگر در این کشور آوردن آمازون کل سرمایه گذاری در هند به 6.5 میلیارد دلار.

kp/اس ام اس (AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن