اوباما سناتور خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن به عموم پوشیدن ماسک: 'می تواند نشانه ای از قدرت'

بازنشستگی سن. لامار الکساندر (R-TN) التماس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عموم پوشیدن ماسک در روز

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

بازنشستگی سن. لامار الکساندر (R-TN) التماس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عموم پوشیدن ماسک در روز یکشنبه به منظور خنک سیاسی از ماسک-پوشیدن جذاب به رئیس جمهور غرور در این فرآیند است.

با کروناویروس موارد و بستری شدن در بیمارستان صعودی در سراسر کشور و کشورهای عقب کشیدن در بازگشایی اقتصاد خود را از اسکندر خواسته شد سی ان ان مانو راجو در صبح روز یکشنبه در مورد رئيس جمهور مقاومت به صورت نمادین در آغوش ایمنی اولیه پروتکل.

"شما من می بینم شما پوشیدن لباس قرمز و سیاه و سفید شطرنجی ماسک در سراسر کنگره کارکنان خود را می کند و همچنین" راجو اشاره کرد در سی ان ان در داخل سیاست. "رئیس جمهور اما او حاضر به پوشیدن یک. معاون رئیس جمهور در ادامه به این می گویند یک مسئله متحده باید تصمیم بگیرید. باید کاخ سفید را بیشتر و رئیس جمهور را بیشتر به اصرار آمریکایی ها برای پوشیدن ماسک?"

الکساندر که در حال خروج در پایان سال گفت: او خواست تهمت "خواهد پوشیدن ماسک هنگامی که آن را مناسب است" و اضافه کرد که "میلیون ها نفر از آمریکایی ها او را تحسین" و بنابراین به دنبال خود منجر شود. نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که در حالی که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها می گویند که آنها بوده ام با پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی بیشتر دموکرات ها از جمهوری خواهان را فرسوده پوشش صورت در میان همه گیر.

تنسی نماینده مجلس در ادامه به اشاره است که دولت کارشناسان بهداشت عمومی باید تمام گفت: اجتماعی, فاصله, ماسک پوشیدن و شستن دست ها می تواند کمک به مهار این بیماری قبل از تکرار که تهمت علنا با پوشیدن یک ماسک را "خلاص شدن از شر این بحث سیاسی است."

"ریسک بسیار بیش از حد بالا برای که," او اضافه شده است. "بنابراین من درک می کنم که چرا او آن را ندارد. بیشتر وقت او را با افرادی که آزمایش شده اند او تست شده به طوری که آنها در حال آلوده کردن دیگران است. اما بار وجود دارد زمانی که او می تواند پوشیدن ماسک, معاون رییس جمهور می تواند پوشیدن یک ماسک آن را سیگنال به این کشور برای انجام این کار است."

این سناتور محافظه کار به پایان رسید تقاضای خود را برای مغلوب ساختن پیشی جستن بازی به رئیس جمهور شناخته شده وسواس با ظاهر قوی و دشوار است.

"مردم او را تحسین و به دنبال خود رهبری" الکساندر به این نتیجه رسیدند. "بنابراین من فکر می کنم این امر می تواند نشانه ای از قدرت اگر او را از زمان به زمان پوشیدن یک ماسک و همه یادآوری است که این یک راه خوب برای کمک به این بیماری است."

معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: در حالی که دولت معتقد است "مردم باید پوشیدن ماسک در هر کجا که اجتماعی فاصله ممکن نیست" این تصمیم باید به سمت چپ متحده و محلات. در همان زمان او در دفاع از خود و مغلوب ساختن پیشی جستن عدم ماسک-پوشیدن اشاره کرد که او را فرسوده ماسک "چندین بار" و تهمت انجام داده است تا حداقل یک بار.

با COVID-19 مورد انفجار در آریزونا و تگزاس ماسک را همچنان به یک دکمه موضوع سیاسی در حزب جمهوری خواه به رهبری متحده است. تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت التماس کرد با تگزاسی به پوشیدن ماسک در, اما کاهش یافته است به صدور یک ایالت دستور; در واقع او ممنوع محلات از اعمال مجازات برای پوشیده نیست که یکی هر چند او به تازگی به آنها اجازه داد به نیاز به استفاده از ماسک در کسب و کار. در آریزونا در همین حال یک عضو شورای آمد زیر آتش هنگامی که او در برابر اعتراض های محلی نیاز به پوشیدن ماسک به نقل جورج فلوید است: "من نمی توانم نفس بکشم" درخواست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب