رژیم صهیونیستی. کومو می گوید نیویورک در حال حاضر امن ' برای بازگشایی در 15 مه به عنوان Coronavirus موارد مرگ و میر قطره

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو روز دوشنبه اعلام کرد که نور در پایان coronavirus همه گیر تونل در دوشنبه, آش

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو روز دوشنبه اعلام کرد که نور در پایان coronavirus همه گیر تونل در دوشنبه, آشکار محلی مناطق در امپراتوری دولت باید آماده سازی برای بازگشایی پس از دولت گسترده ای مکث تنظیم شده است برای پایان دادن به در آوریل 15.

"ما شروع یک فصل جدید امروز از بسیاری جهات. این یک مرحله جدید" کومو گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی از روچستر منطقه ای بهداشت و درمان. "ما از نقطه نظر من در طرف دیگر کوه. در حال حاضر ما می توانیم هوشمندانه به نوبه خود نسبت به بازگشایی."

به عنوان نرخ جدید COVID-19 نفر در نیویورک کاهش یافته است به میزان "در مورد که در آن ما شروع به این وحشتناک وضعیت" کومو گفت: دولت آماده است تا به آغاز یک "امن" و آماده بازگشایی.

کومو گفت: دولت شکسته شده را به 10 منطقه هر رتبه در سراسر هفت معیارهای مرتبط با میزان عفونت و بیمارستان ظرفیت برای ساکنان خود را. در بتن ترین گام در جهت شروع مجدد ویروس زده دولت کومو گفت: سه منطقه—جنوب ردیف, Mohawk Valley و انگشت دریاچه—ملاقات آمادگی معیارهای ثابت شده و آنها باید خود را کنترل عفونت رای و تاسیس بیمارستان های محلی باید از این ظرفیت و تست به رسیدگی به هر گونه ویروس ممکن است تجدید حیات.

"برخی از مناطق آماده برای رفتن امروز" کومو گفت و اشاره کرد که از دیگر مناطق بسیار نزدیک به آغاز بازگشایی روند. "این است که بعد از بزرگ فاز در سفر تاریخی."

به تاریخ 26,000 نفر در نیویورک از دست داده اند و صدها هزار نفر بیشتر شده اند آلوده به ویروس مرگبار است. هر چند 161 بیشتر در نیویورک درگذشت یک شبه کومو گفت: دولت "بیش از کوه" به عنوان میزان بستری شدن در بیمارستان لوله و ICU پذیرش باید همه به طور چشمگیری کاهش یافته است.

"هنگامی که شما شماره را از زندگی از دست رفته ما در مورد که در آن ما شروع به قبل از ما واقعا رفت و به قلب این بحران است. و این چیزی است که آن شده است. این یک بحران و دردناک. اما ما در حال بیرون آمدن از طرف دیگر. بنابراین در بسیاری از جهات از نقطه نظر من ما در سمت دیگر کوه درست است؟"

آخرین شماره کومو گفت: به او اعتماد به نفس برای شروع مرحله به مرحله بازگشایی شروع این آخر هفته—با محدود ساخت و ساز, ساخت و منظقه خرده فروشی—اولین حرکت در جهت بازگشت به زندگی عمومی در بیش از 10 هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن