دولت مورد فرو می ریزد و در برابر مرد زندانی به طور نامحدود تحت Patriot Act

فقط هشت ماه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت استناد مبهم ارائه 2001 Patriot Act به او را نگه دارید به طور نامح

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

فقط هشت ماه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت استناد مبهم ارائه 2001 Patriot Act به او را نگه دارید به طور نامحدود ادهم امین Hassoun در آستانه گرفتن اول خود را رایگان نفس در 18 سال, پس از یک قاضی فدرال مطرح "نگرانی های جدی در مورد دولتی انجام" در حال حاضر junked مورد در برابر او.

"هیچ چیز وجود دارد که طعم بهتر از آزادی" Hassoun, 58 گفت: روزانه جانور از یک بازداشتگاه های اداره مهاجرت پیچیده در بتیویا خارج بوفالو در غرب نیویورک.

دولت اذعان در مدارک دادگاه که آن را نمی تواند ثابت کند Hassoun یک تهدید است تحت استانداردهای تعیین شده توسط قاضی در مورد الیزابت Wolford. اواخر بعد از ظهر دوشنبه Wolford گفت که Hassoun "باید منتشر شود در شرایط." با توجه به نهایی دولت مرجع برای تجدید نظر است که اتفاق نخواهد افتاد حداقل تا شنبه.

"این مورد باعث می شود مثل روز روشن است که دولت هرگز نباید با توجه به فراگیر قدرت به زندانی کردن مردم به طور نامحدود در ایالات متحده بدون اتهام و بدون دادرسی عادلانه" گفت: Hassoun وکیل Jonathan Hafetz آیتالله سیستانی "چرا که اگر توجه به این که قدرت دولت مطمئن است به سوء استفاده از آن است."

اما Hassoun شنیده است او خواهد بود یک رایگان مرد قبل از. در اکتبر سال 2017 به پایان رسید فدرال حکم زندان برای اتهام توطئه و مواد برای حمایت از تروریسم است. (او را رد کرده است هر گونه تخلف) به جای انتشار Hassoun, اما, دولت قرار می گیرد فلسطینی ملی در مهاجرت و گمرک سلول در نا امید امید اخراج او. وجود او باقی مانده است حدود سه سال به عنوان دولت خود را تشدید کرده است تجسم Hassoun به عنوان یک تهدید برای امنیت ملی او را به جنگ برای همیشه لطفا برای اولین پست-محکومیت بازداشت شدگان.

که تجسم وابسته به کلمه از یک زندانی به نام شین Ramsundar.

در آستانه Hassoun مدتها در انتظار مدارک جلسه برنامه ریزی شده برای روز شنبه و در حال حاضر اوراق, Wolford یافت می شود که وزارت دادگستری مخفی شواهد تماس Ramsundar قابلیت اطمینان به سوال. Ramsundar وارد کرده بود اتهامات علیه دیگر زندانیان بودند که "یکسان در ملزومات" برای تجسم خود را از Hassoun به عنوان خطرناک تروریستی; شده بود "به طور رسمی اندرز توسط FBI زمانی که او قبلا به عنوان یک خبرچین"; و تا به حال ارائه شده برای تجارت شهادت برای نرمی خود را در مورد مهاجرت. هیچ یک از که تبدیل شده بود به Hassoun وکلای.

در معرض وزارت دادگستری موافقت کردند نه برای تکیه بر Ramsundar کنه. اما "نگرانی عمیق" Wolford نوشت: در اواخر روز پنجشنبه تصمیم که obfuscation مطرح "نگرانی های جدی در مورد دولتی انجام" بود که "حداقل درهم و برهم و احتمالا عمدا گمراه کننده است." Wolford حتی مطرح شده که چشم انداز اعمال "تحریم ها و/یا کمک های بیشتر" در برابر وزارت دادگستری. او همچنین بررسی junked شهادت از دو jailhouse شاهدان در برابر Hassoun.

در پاسخ وزارت دادگستری در روز پنج شنبه ثبت یک حرکت برای قضاوت نهایی در Hassoun مورد پرتاب در حوله جلوتر از روز شنبه برنامه ریزی شده مدارک شنوایی. دادستان اذعان کرد که آن "شواهد باقی مانده" توجیه Hassoun را نامعلوم بازداشت "کافی است برای دیدار با مجموعه ای استاندارد" توسط Wolford آنها ابراز تاسف کرده بود "نامناسب افزایش[d] به [دولت] بار و استاندارد از اثبات است." روز دوشنبه Hassoun وکلا توافق به درخواست دولت برای انصراف از چهار جلسه.

"همانطور که ما نگهداری از یک روز دولت هیچ مورد. و در حال حاضر آن را اذعان کرد که در دادگاه. مشتری ما باید فورا آزاد" گفت: Hassoun وکیل Hafetz.

در حال حاضر دولت به احتمال زیاد خواهد شد درخواست تجدید نظر را Wolford تصمیم به منظور Hassoun انتشار – یک موقعیت برای الزام دولت به ادامه توجه به غیر قابل اعتماد شاهد Ramsundar – بر این اساس که Wolford اشتباه با توجه به Hassoun آخرین دور از بازداشت به درستی reviewable توسط یک قاضی در همه.

دستیار آمریکا وکیل Daniel P. Moar و وزارت دادگستری امنیت ملی و رسمی Anthony D. بیانکو درخواست دادگاه اقامت هر منظور انتشار Hassoun به مدت پنج روز به منظور اجازه دولت تجدید نظر شود. Hafetz نوشت که Hassoun اردوگاه است "عمیقا نگران آن است که دولت در حال حرکت به لغو مدارک شنوایی صرفا یک مرجع در نظر گرفته شده برای نگه داشتن او در بازداشت در حالی که اجتناب از بیشتر dismantlement دولت مورد و قضایی بررسی دقیق از آن بی پایه و اساس واقعی اظهارات."

"این مورد روشن می سازد که دولت هرگز نباید با توجه به فراگیر قدرت به زندانی کردن مردم به طور نامحدود و بدون اتهام زیرا اگر توجه به این که قدرت دولت مطمئن است به سوء استفاده از آن."

ACLU جاناتان Hafetz

در یکی دیگر از پیچ و تاب و دولت درخواست تجدید نظر شروع می شود با Wolford که در حال حاضر باید ارزیابی اینکه آیا خود او تصمیم, چهره های واژگون توسط یک قاضی استیناف. روز دوشنبه Wolford تنظیم یک برنامه برای براده مربوط به دولت پیش بینی شده به منظور به تاخیر Hassoun انتشار. برنامه اجرا می شود حداقل از طریق پنج شنبه بنابراین اگر Hassoun می رود رایگان, آن را نمی خواهد تا هفته آینده.

با Hassoun به احتمال زیاد به ماندن با خواهر خود در میامی وزارت دادگستری درخواست Hassoun پوشیدن مچ پا نظارت بر محدود کردن اینترنت خود استفاده گزارش هر گونه تماس با ما که نیست خود را در خانواده و به طور کلی خود را از آزادی مشروط است. Hassoun به توافق شرایط را برای تسهیل خود را بی درنگ آزاد [چیزی که] صحبت می کند به طور مستقیم به قصد او برای زندگی مسالمت آمیز" وکلای او نوشت: در یک جمعه پر کردن.

"هجده سال مرد" Hassoun منعکس شده بر روی گوشی از یخ بازداشت. "آنچه من انجام دهید؟"

Hassoun در حال حاضر منقضی شده اعتقاد بود نه برای هر گونه عمل خشونت آمیز. آن را برای نوشتن چک به موسسات خیریه ممنوع پس از 9/11 برای روابط با گروه های تروریستی – همه اما یکی از کسانی که چک نوشته شده قبل از قانون پاتریوت قانون تبدیل شد – اتصال او را به یک توطئه جنایی ناشی از قانون میهن پرستی را گسترش مواد-پشتیبانی dragnets به معنای خشک کردن منابع تروریسم کمک های مالی. قاضی در سال 2008 صدور حکم را رد کرده و دولت اصرار بر زندگی حکم بر این اساس است که حتی دولت مخالفت هر چیزی Hassoun آیا منجر به هر گونه آسیب به شخص دیگری و backdated خود را 15 سال حبس به ترکیب شش سال او در حال حاضر در بازداشت پیش از محاکمه.

به Hassoun دادستان همواره مخرب و در نتیجه دولت fruitlessly تلاش برای فشار او را به تبدیل شدن به یک خبرچین. به طور خاص آنها می خواستند او را به شهادت علیه co-متهم Jose Padilla قرار کثیف, بمب افکن های, چه کسی Hassoun به حال مواجه می شوند در فلوریدا مسجد.

"من نمی موش صحرایی بر روی مردم است. من این نوع از فرد" گفت: Hassoun که زندگی می کردند از طریق جنگ داخلی لبنان به عنوان یک جوان و گفت: او فرض خود کمک های خیریه رفت و به همکار پناهندگان در بالکان چچن و افغانستان است. او بازگو an FBI agent گفتن او "در چند هفته میخوای التماس ما به ما بگویید که چه ما نیاز به دانستن است." Hassoun گفت: "به او نگاه کرد و گفت:" شما احمق هستید؟' شما برداشت اشتباه فرد است."

Hassoun از خواندن نامه او در نظر گرفته شده برای ارسال به اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ فرد مجاز تحت قانون پاتریوت به بازداشت او را به طور نامحدود. Hassoun گفت: او آن را نوشته است پس از شنیدن گرگ بحث پلیس قتل جورج فلوید از طریق بازداشت-مرکز رادیو.

"سوء استفاده از قدرت است زمانی که شما دور مردم با باورهای خاص پس از یک رویداد غم انگیز آنها تا به حال هیچ چیزی برای انجام با [9/11] به عنوان جنایتکاران و استفاده از آنها به عنوان سپر بلا به سادگی از آنجا که شما می توانید. شما مسئول آنها محکوم به بازداشت آنها را و آنها پس از پایان وقت خود را شما بازداشت آنها را دوباره" Hassoun به عنوان خوانده شده. "آقای گرگ سوء استفاده از قدرت است هنگامی که شما با استفاده از بی اساس ساختگی از جان زندانیان که به دنبال اقامت در این کشور... زمانی که تحقیقات خود را نشان می دهد [اتهامات] همه نهفته است و در عین حال شما هنوز هم استفاده از آنها را برای توجیه خود را بر خلاف قانون اساسی نامعلوم بازداشت تحت Patriot Act."

Hassoun وکلا خود را نگه داشته مورد رفتن حتی به عنوان آن را در زمان ترسناک تبدیل شود. Coronavirus شیوع از طریق بتیویا بازداشت پیچیده برگزاری Hassoun. توسط مارس 22 با توجه به مهاجرت خروجی اخبار مستند, بتیویا شد و "خانه را به بزرگترین جمعیت مهاجر بازداشت شدگان با COVID-19 در ایالات متحده است." زمان یخ آمار نشان می دهد که 14 نفر دیگر را پس از پیشی گرفتن بتیویا اما 49 نفر وجود دارد که تا به امروز تست مثبت است.

Hassoun گفت که او می ترسید پیمانکاری ویروس پس از پایین آمدن با تب و بدن درد در ماه فوریه از تماس با بیمار افسر در سپیده دم از شیوع بیماری در امریکا است. مدت کوتاهی پس از آن Hassoun قرار داده شد در مسکن جداگانه با توجه به اعتصاب غذا اعتراض خود را با خود بردهاند. او اعتبار نگهبانان در بتیویا برای "انجام بهترین آنها می توانند" به اجرای اقدامات احتیاطی مانند شستن دست و quarantining.

پرسید که چه او می خواست برای گفتن به امریکا است که قفل شده است و او برای 18 سال Hassoun پاسخ با حداقل تلخی.

"ایالات متحده یک کشور بزرگ. من که درجه بالایی از احترام به قانون اساسی و کسانی که ساخته شده در ایالات متحده راه قبل از آن بود" Hassoun گفت. "اما وجود دارد افرادی که به قدرت و سوء استفاده از اعتماد مردم خود و مردم نوشت که قانون اساسی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن