Groupe PSA و پانچ انتقال قدرت گسترش همکاری استراتژیک در برق

توافق برای ایجاد دومین سرمایه گذاری مشترکسرمایه گذاری مشترک جدید به طراحی و تولید و عرضه دولت از هنر اجزاء و ز

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399
  • توافق برای ایجاد دومین سرمایه گذاری مشترک
  • سرمایه گذاری مشترک جدید به طراحی و تولید و عرضه دولت از هنر اجزاء و زیر سیستم برای نسل آینده از هیجانی انتقال (e-DCT[1])
  • e-DCT تجهیز خواهد شد Groupe PSA خفیف هیبرید الکتریکی (MHEV) و پلاگین هیبریدی الکتریکی (PHEV) وسایل نقلیه و خودروسازان در سطح جهان

Groupe PSA و پانچ انتقال قدرت را امضا کرده اند به توافق برای ایجاد یک دوم سرمایه گذاری مشترک و گسترش همکاری استراتژیک در زمینه برق, برای کمک به مبارزه با تغییر آب و هوا.

پانچ انتقال قدرت دارای اکثریت کنترل در مشترک جدید 61/39 سرمایه گذاری خواهد شد که طراحی و تولید و عرضه پانچ انتقال قدرت دستیابی به موفقیت DT2[2] dual clutch transmission برای نسل بعدی این صنعت خفیف هیبرید الکتریکی (MHEV) و پلاگین هیبریدی الکتریکی (PHEV) وسایل نقلیه. کسب و کار خواهد شد در ابتدا عرضه Groupe PSA عملیات جهانی و با هدف تامین دیگر تولید کنندگان خودرو در سراسر جهان است. این سرمایه گذاری مشترک توافق منوط به عرفی مصوبات قانونی.

"ما روشن ساخت استراتژی این است که یک ادغام عمودی قطعات به خصوص فناوری های کلیدی مانند هیجانی, powertrains. ما باید درک است که در آینده بسیار بیشتر از کاهش تولید گازهای گلخانه ای. و چالش های پیش رو از ما برق در هزینه مقرون به صرفه تراز وسط قرار دارد با ما علت وجودی (مرکزی هدف)" گفت: Olivier بورژ معاون اجرایی رئیس جمهور, برنامه و استراتژی و عضو هیئت عامل.

"ما خوشحال هستیم که برای راه اندازی این دومین قرارداد سرمایه گذاری مشترک با Groupe PSA در اروپا دومین تولید کننده خودرو," گفت: Jorge Solis, Chief Executive Officer, پانچ انتقال قدرت. "بیش از گذشته 45 سال پانچ انتقال قدرت به طور مداوم پیشگام نوآورانه و مقرون به صرفه انتقال فن آوری است. این سرمایه گذاری جدید را رهبری صنعتی از ما نسل بعدی انتقال برای وسایل نقلیه هیبرید الکتریکی برای بچه PSA و دیگر خودروسازان در سراسر جهان است."

پانچ انتقال قدرت کمک خواهد کرد آن DT2 مربوط به واحد کسب و کار از جمله مهندسی در سطح جهانی تولید و پشتیبانی از توابع به این نهاد جدید به پیش می رود و عملیاتی سه ماهه سوم سال 2020 است. پانچ انتقال قدرت خواهد شد و همچنین انتقال آن زمان DT2 - امکانات مرتبط در Sint-Truiden, بلژیک و آیندهوون هلند. در Groupe PSA را نقدی سرمایه گذاری در سرمایه گذاری مشترک.

جدید سرمایه گذاری مشترک "پانچ انتقال قدرت PSA e-انتقال" را عرضه پانچ انتقال قدرت نوآورانه و فوق العاده کارآمد و جمع و جور انتقال خودکار. شناخته شده به عنوان DT2 این هزینه کارآمد dual clutch transmission اولین بار است که در صنعت برای ادغام یک موتور الکتریکی در یک خفیف هیبرید الکتریکی خودرو.

این آخرین سرمایه گذاری مشترک عرضه خواهد شد یکی از این صنعت برای اولین بار 48V راه حل برای تجهیز خفیف وسایل نقلیه هیبرید الکتریکی (MHEV) و در نتیجه قابل توجهی صرفه جویی در سوخت و کاهش CO2 تولید گازهای گلخانه ای در مقایسه با به طور منظم موتور احتراق داخلی طراحی وسایل نقلیه.

یک ولتاژ بالا از نوع DT2 طراحی شده است برای پلاگین در خودروهای هیبریدی الکتریکی (PHEV) و اجازه می دهد تا تمام الکتریکی طراحی شده رانندگی.

در آوریل 2019 Groupe PSA و پانچ انتقال قدرت در اصل امضا توافق نامه برای ایجاد اولین سرمایه گذاری مشترک "پانچ انتقال قدرت PSA e-انتقال مونتاژ". این سرمایه گذاری مشترک را جمع آوری نسل آینده برق انتقال (e-DCT) در Groupe PSA 's تسهیلات در متز, فرانسه با شروع در سال 2022. این دستیابی به موفقیت در انتقال خواهد تجهیز Groupe PSA نسل بعدی خودروهای هیبریدی.

-----

[1] e-DCT ;, هیجانی, Dual Clutch Transmission

[2] Dual Clutch Transmission توسط پانچ انتقال قدرت موجود در 48V پلاگین در ترکیبی یا معمولی انواع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن