Hannity مقایسه مغلوب ساختن پیشی جستن به جورج Floyd: 'او یک قربانی کج پلیس'

آیا فاکس نیوز' Sean Hannity فقط مقایسه جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در برخورد با FBI در روسیه بررسی به ج

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

آیا فاکس نیوز' Sean Hannity فقط مقایسه جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در برخورد با FBI در روسیه بررسی به جورج فلوید مرگ در دست پلیس ؟

بله. بله ،

در طول شنبه شب پخش خود را از وبگاه رادیو فردا برنامه pro-مغلوب ساختن پیشی جستن ستاره برافراشته در برابر رشد انتقاد از پلیس در میان اعتراضات فلوید مرگ است. پس از پخش تصویری از پلیس نیویورک اتحادیه سر ادعا قانونگذاران و مطبوعات در حال درمان پلیس "مانند حیوانات و اراذل و اوباش" Hannity گفت: توافق با احساسات.

"آنها سزاوار بهتر" او بانگ زد. "اکثریت قریب به اتفاق ما در پلیس خدمت می کنند با افتخار و تمایز, و آن را یک کار خطرناک است. در حال حاضر به دلیل اقدامات [یکی مینیاپولیس] افسر انفعال از سه نفر دیگر از افسران آنچه که ما در حال رفتن به ترور شخصیت از همه پلیس, خشونت علیه پلیس سنگ و آجر پرتاب بطری آتش زا وقوع روزانه در ایالات متحده آمریکا؟"

Hannity چرخد و سپس به توضیح به بینندگان که او اختصاص داده شده است که مقدار زیادی از اعتبار برای افشای "کثیف, پلیس," برجسته تمام پوشش او داده به نرده در برابر به اصطلاح "دولت عمیق" که او گفت: هدف از رئيس جمهور در اعتراض به انتخابات روسیه دخالت.

اصرار او همیشه گفته است که تنها "1 درصد" از اجرای قانون است که بد است و نه "99 درصد" فاکس نیوز میزبان افتخار در مورد چگونه "ما راست بود" در مورد "دادستانی سوء" که رئیس جمهور و متحدان او تا به حال برای تحمل و قدرت. سپس او به نحوی در بر داشت راه خود را به عقب به فلوید بود که پس از کشته افسر درک چوین kneeled در گردن او برای نزدیک به نه ساعت.

"ما در معرض چه فاسد عالی رتبه مقامات اجرای قانون سعی دکل انتخابات و از بین بردن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در همه هزینه ها—سرنگونی یک انتخابات" Hannity گفت. "حتی خود رئيس جمهور آن است همان چیزی که به عنوان آنچه رخ داده به جورج فلوید اما این وحشتناک است."

"او یک قربانی کج پلیس" این وبگاه ستاره ادامه داد: در حالی که اصرار او کاملا نیست مقایسه این دو موقعیت است.

"در حال حاضر دوباره همان شرایط من نمی ساخت هر گونه مقایسه," او به این نتیجه رسیدند. "یک پلیس بد است که یک پلیس بد و با تمام معنی, راه, آسیب واقعی بود به این کشور است."

Hannity نیست اول مغلوب ساختن پیشی جستن-تقویت رادیو فردا میزبان به استفاده از فلوید مرگ به عنوان یک مقایسه نقطه برای چه تهمت درمان شده است.

"و به ما آفریقایی-آمریکایی از شهروندان این را می گویم" Laura Ingraham گفت: در اواخر ماه گذشته. "با توجه به تجربه خود را با خارج از کنترل اف بی آی و ناعادلانه بررسی داده همه کار در عدالت کیفری اصلاحات رئیس جمهور تهمت می داند که چگونه سمی و خارج از کنترل قانون اجرای فرایند می شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب