'خوشحال به آن را ببینید رایت': تازه ناآرامی های سنگ امریکا به درگیری میان جورج فلوید مرگ

With ده ها تن از شهرستانها ایالات متحده هنوز از وضعیتی وخیم از یک شب از تظاهرات که در سمت چپ مقامات تقلا برای

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

With ده ها تن از شهرستانها ایالات متحده هنوز از وضعیتی وخیم از یک شب از تظاهرات که در سمت چپ مقامات تقلا برای جلوگیری از تخریب بیشتر این ناآرامی به جدید flashpoints در شنبه شب—با اتومبیل های گشت زنی را به آتش کشیدند و ساختمان به آتش کشیده شد و تظاهر کنندگان مواجه خاموش در برابر phalanxes از پلیس.

عمدتا مسالمت آمیز در طول روز راه پیمایی و تظاهرات را به نام جورج Floyd—the غیر مسلح سیاه مرد که فوت کرد در حالی که یک پلیس مینیاپولیس زانو در گردن او—داد راه را برای پخش از صحنه از شب قبل.

یک نزاع و جدال درگرفت بین تظاهرکنندگان و ماموران پلیس در شیکاگو با هوایی تلویزیون فیلم نشان دادن مشت پرواز و چندین معترض ظاهرا بازداشت شده است. وسایل نقلیه پلیس بودند شکست تا لاستیک بودند کاهش داد و برخی از تظاهرکنندگان با پرتاب تخم مرغ در افسران پلیس. پلیس تعطیل Lake Shore Drive در هر دو جهت به عنوان یک نتیجه از ضرب وشتم و چند تن از ماموران مجروح شده اند.

در سیاتل معترضان در زمان بیش از جاده های خرد فروشگاه ویندوز و چندین اتومبیل بودند به آتش کشیدند. با تقریبا هیچ اطلاع شهردار تحمیل 5 بعد از ظهر حکومت نظامی به دلیل "بسیار خطرناک" اتفاق می افتند در این شهرستان است.

اعتراضات در فیلادلفیا چرخید خارج از کنترل با برخی در جمعیت فوق العاده در ویندوز در شهرستان سالن و تنظیم کردن آتش. فیلم نشان داد که چندین پلیس وسایل نقلیه در آتش و در Philadelphia Inquirer گزارش داد که تظاهر کنندگان آغاز شده بود پرتاب چیزهایی در سوات افسران. وجود دارد همچنین گزارش از غارت در سراسر منطقه است.

شهردار فیلادلفیا جیم کنی و پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تیم گرگ هم التماس کرد با ساکنان برای حفظ صلح ظاهرا امیدوار به جلوگیری از همان نوع گسترده ویرانی دیده می شود در آتلانتا مینیاپولیس و سایر شهرستانها در روز جمعه.

درگیری میان پلیس و معترضان همچنین گزارش شده است که در سیاتل کلیولند بوفالو و لس آنجلس که در آن یک رزمناو پلیس دیده می شد به طور کامل فرا گرفته و در شعله های آتش.

در کلیولند, مقامات گفت: در حالی که راهپیمایی شروع مسالمت آمیز پلیس صادر پراکندگی سفارشات پس از اشیاء پرتاب شد. در کلمبوس در کنگره ایالات متحده جویس بیتی و برجسته دیگر رهبران محلی گفت: آنها اسپری فلفل توسط پلیس.

"نیروی بیش از حد است و نه پاسخ به این" بیتی " در توییتر.

در مینیاپولیس, مینه سوتا, رژیم صهیونیستی. تیم Walz آغاز روز اعلام کرد که او به مرحله بی سابقه ای از به طور کامل بسیج دولت گارد ملی.

مینه سوتا وزارت امنیت عمومی در زمان بیشتر احتیاط شنبه شب بیان کرد که وضعیت در مینیاپولیس و سنت پل آنقدر وخیم اجرای قانون حضور داشتند سه برابر شد "به آدرس شبکه ای پیچیده از جنگ شهری."

"مینیاپولیس و سنت Paul ساکنان: نمی گشت بیرون رفتن راه رفتن و یا رانندگی اتومبیل خود را مگر اینکه آن را یک وضعیت اضطراری" این بخش گفت: در یک شنبه جیر جیر. "ما نمی توانیم به مردم بی گناه گرفتار در رفت و برگشت از کسانی که وارد خشونت و خطر در جوامع ما است."

پنجمین روز اعتراضات در مینیاپولیس دیدم بزرگترین جمعیت تا کنون با خیابان ها پر از مردم و بوی سوختن ساختمان هنوز طولانی در هوا. خلق و خوی در میان معترضان آرام بود پس از چند روز از "هرج و مرج مطلق " که Walz گفت باعث شد تا حد زیادی توسط خارجی ها.

"من یک مؤمن قوی از پیش تعریف شده اعتراض. نه هر روز شده است و مانند آن. امروز من بسیار افتخار از تظاهرات مسالمت آمیز" جیمز هولمز گفت: روزانه وحش. "بسیاری از تخریب عصا از مردم از خارج از دولت افرادی که بخشی از عدالت برای جورج فلوید, اعتراض," او گفت:.

یکی دیگر از مینیاپولیس تظاهرکننده مایک Earney را محکوم غارت که گرفته شده بود در سراسر شهر از آنجا که او گفت: آن را منحرف از بی عدالتی آنها در حال تلاش برای برجسته.

"اما من می گویم که من شده اند با ضرب و شتم توسط پلیس در 3 حوزه در یک اینچ از زندگی من است. بله من خوشحال به آن را سوزاند. آن را مانند دیدن اوباما برنده انتخابات ریاست جمهوری," او گفت:.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت در تلاش برای مدیریت پیش بینی تظاهرات در سراسر کشور با ارسال بیش از 1500 افسران برای کمک به پلیس محلی ادارات در هوستون دالاس و سن آنتونیو و آستین. ساعت بعد از معترضان در آستین مسدود بزرگراه بین ایالتی 35 به شهرستان حمل و نقل گروه.

"تگزاسی به عنوان ورزش اول خود را اصلاح حقوق ضروری است که منظور نگهداری و مالکیت خصوصی محافظت شده است," ابوت گفت: در یک شنبه بیانیه ای اشاره کرد که منابع بیشتری ارائه خواهد شد به شهرستانها به عنوان مورد نیاز است. "تگزاس آمریکا و سوگواری بی معنی از دست دادن جورج فلوید و اقداماتی که منجر به مرگ او قابل سرزنش هستند و باید محکوم شود در قوی ترین شرایط ممکن است."

نیویورک نیز شاهد آن سومین روز از تظاهرات در روز شنبه.

با توجه به سی ان ان, بازداشت بیش از بیست نفر تا کنون در این تظاهرات صدها نفر در راهپیمایی در منهتن و بروکلین. در حالی که تظاهرات مسالمت آمیز آغاز شده توسط شنبه شب چندین آتش سوزی شده بود مجموعه در چلسی.

در Flatbush یکی NYPD تیم ماشین بود به آتش کشیده شد در حالی که یکی دیگر از ون شکست بود—باعث شد پلیس به استقرار گرز و دستگیری مشت شد. معترضان دیده می شد پرتاب بطری آب در پلیس و حداقل یک پلیس برخورد کرد و با یک تکه بتن در گردن.

در ضمن ثابت جوانان وزارت ون مجهز به یک بلندگوی شد انفجار نماز ستایش عیسی مسیح, و درخواست از خداوند برای رحمت در بروکلین.

چندین شهر دیگر که شاهد کشتار جمعی شب جمعه زود از خواب بیدار شد در روز شنبه به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر. در مینیاپولیس و آتلانتا—که در آن جمعیت حمله کردند سی ان ان دفتر مرکزی—صدها نفر دیده می شد با توجه به خیابان ها با جارو و کیسه های زباله برای تمیز کردن.

در لس آنجلس پلیس صرف اکثریت از صبح روز شنبه پاکسازی بقایای مانده از شکست ویندوز و حداقل دو پلیس لس آنجلس وسایل نقلیه شده است که مجموعه ای در آتش سوزی شب گذشته بود. این اعتراض منجر به دستگیری بیش از 500 نفر پس از معترضان تخریب و غارت خیابان های مرکز شهر. مقامات می گویند که حداقل چهار Los Angeles Police Department افسران صدمه دیده در طول شب جمعه اعتراض—برخی پس از برخورد با اشیاء پرتاب.

"من فکر می کنم وقتی ما روز روشن ما را به نابودی است. ما از دست رفته حداقل دو پلیس وسایل نقلیه به آتش" پلیس لس آنجلس دستیار ارشد رابرت ارکس گفت شنبه.

"اگر شما در خیابان امشب آن را بسیار روشن شما را با شما به اشتراک نمی کردن ارزش" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن