HBO حداکثر به ایالات متحده SVOD منحصر به فرد والاتر از برادران وارنر تمام طول فیلم انیمیشن "SCOOB!"

 HBO حداکثر امروز اعلام کرد که از آن خواهد شد که آمریکا SVOD منحصر به فرد والاتر از برادران وارنر فیلم پویانما

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

 HBO حداکثر امروز اعلام کرد که از آن خواهد شد که آمریکا SVOD منحصر به فرد والاتر از برادران وارنر فیلم پویانمایی SCOOB! به در دسترس خواهد بود در جریان پلت فرم در ژوئن 26. این فیلم برای اولین بار ساخته شده که اولین آن در خانه از طریق حق بیمه ویدئو در تقاضا (PVOD) و برای حق بیمه دیجیتال مالکیت در ایالات متحده و کانادا ارائه برای اولین بار اجرا محتوا در حالی که تئاتر بسته باقی می ماند با توجه به زمان بهداشت جهانی بحران.

"HBO Max خانه مناسب برای این "دخالت بچه ها و سگ'" گفت: Kevin Reilly مدیر ارشد محتوا افسر HBO Max جمهور TNT, TBS و TruTV. "SCOOB! می گوید backstory چگونه این دوستان عزیز ملاقات کرد و با تشکیل رمز و راز, Inc. آن را علاوه بر کامل به ما بچه ها و خانواده ارائه خواهد شد و نشستن در کنار معشوق اصلی از Scooby-Doo در قسمت."
 
اولین ویژگی ظهر انیمیشن Scooby دوو ماجراجویی SCOOB! نشان می دهد که چگونه دوستان مادام العمر Scooby و کرک شده برای اولین بار ملاقات کرد و چگونه آنها پیوست و با کارآگاه جوان فرد Velma و دافنه را به شکل رمز و راز معروف, Inc. در حال حاضر صدها نفر از موارد حل و ماجراهای مشترک, Scooby و باند چهره خود را بزرگترین چالش برانگیز ترین رمز و راز تا کنون: یک طرح برای از بند باز کردن روح سگ سربروس بر جهان است. آنها به عنوان نژاد برای جلوگیری از این جهانی "dogpocalypse" این باند در می یابد که عضو یک راز میراث و حماسی سرنوشت بیشتر از هر کسی تصور می کرد.

بازیگران در SCOOB! در حال Will Forte (Booksmartتلویزیون, آخرین انسان بر روی زمین) به عنوان Scooby-Doo, بهترین دوست, کرک; دو بار جایزه اسکار® نامزد مارک والبرگ (جنگنده, رفتگان) به عنوان Blue Falcon; Jason Isaacs (به هری پاتر , سینما, تلویزیون این OA) به عنوان بدنام کیر, Dastardly; Gina Rodriguez (Deepwater Horizon, تلویزیون, Jane the Virgin) به عنوان Velma; زک Efron (بزرگترین شومن, اسپری مو) به عنوان فرد; Amanda Seyfried (به Mamma Mia! فیلم دختران متوسط) به عنوان دافنه; Kiersey Clemons (همسایه ها 2: خواهری افزایش, تلویزیون, Angie ترایبکا) به عنوان شاهین خشم خلبان Dee Dee Skyes; Ken Jeong (دیوانه غنی آسیایی,The Hangover سه گانه) به عنوان فالکون نیروی Dynomutt; Tracy Morgan (آنچه مردان می خواهند, تلویزیون, 30 Rock) به عنوان کاپیتان غارنشین; و Frank Welker (تلویزیون Scooby-Doo; این ترانسفورماتور حق رای) به عنوان Scooby-Doo در.
 
SCOOB! است کارگردان Tony Cervoneآنی نامزد جایزه برای قابلیت فضای جم و دو بار Emmy® نامزد برای کار خود را در اردک داجرز.

در مورد HBO Max
HBO حداکثر است WarnerMedia را مستقیم به مصرف کننده ارائه شده که عرضه 27 مه سال 2020 است. با 10000 ساعت از سرپرستی محتوای حق بیمه HBO حداکثر ارائه می دهد نیروگاه های برنامه نویسی برای هر کس در خانه گرد هم آوردن HBO قوی slate جدید سری اصلی کلید شخص ثالث مجوز برنامه ها و فیلم ها و فن مورد علاقه های شما از WarnerMedia غنی کتابخانه از جمله تصویر متحرک و مجموعه های تلویزیونی از برادران وارنر برجسته از خط جدید و فروشگاه عناوین از DC, CNN, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS, truTV, Turner Classic Movies, کارتون شبکه Adult Swim, Crunchyroll, خروس دندان Looney Tunes و بیشتر. وب سایت: HBOMax.com
 
در مورد WarnerMedia
WarnerMedia پیشرو رسانه ها و سرگرمی های شرکت است که ایجاد و توزیع حق بیمه و محبوب ترین مطالب از یک آرایه متنوع از با استعداد سرایان و روزنامه نگاران به مخاطبان جهانی از طریق آن مارک های مصرف کننده از جمله: HBO HBO در حال حاضر HBO Max, برادران وارنر, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن TBS truTV, CNN, DC, جدید, خط, شبکه کارتون, شنا بزرگسالان ترنر کلاسیک و دیگران. WarnerMedia بخشی از AT&T Inc. (NYSE:T).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب