هرمان قابیل نهایی ظاهر شد و نمادین و غیر قابل انکار معمولی

Herman Cain, the Godfather پیتزا رئیس که فرار ناموفق برای رئیس جمهور در سال 2011 درگذشت در سن 74 از عوارض ناشی

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

Herman Cain, the Godfather پیتزا رئیس که فرار ناموفق برای رئیس جمهور در سال 2011 درگذشت در سن 74 از عوارض ناشی از کروناویروس در زادگاه خود از آتلانتا جایی که او در بیمارستان بستری شده بود به مدت چهار هفته پس از او به نظر می رسد به عنوان گرم کردن قانون برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه ژوئن تجمع در Tulsa, Oklahoma.

قابیل نهایی ظاهر عمومی—در یک رویداد که در آن ماسک تکبر شد و او نمی پوشیدن یک—مسلما نکته جالب اما آن را غیر قابل انکار معمولی: این خشن و بی ادب تاجر تبدیل سیاستمدار محافظه کار تبدیل شده مفسر سیاسی بود همه را برای مغلوب ساختن پیشی جستن که به افزایش قدرت پیش بینی شد در چندین گفتن راه توسط قابیل خود را حرفه ای.

آن قابیل که برای اولین بار عادت کرده اند و رای دهندگان به این ایده از یک malaprop مستعد خارجی با هیچ تجربه سیاسی. مانند تهمت Cain یک تاجر بود که هرگز در خدمت انتخاب می شوند ، سال قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را MAGA پایه وجود دارد قابیل ضربه زدن به حزب چای شور و برگزاری تظاهرات سیاسی است که با گروههای بلوز و شرکت کنندگان سرخپوش در تاریخی جامه به نام به ذهن تنوع را نشان می دهد و جشنوارههای بیش از رویدادهای سیاسی. به عنوان برگ برنده خواهد بعد قابیل بازیگران خود را در نقش خارجی است. "من یک مشکل حل نشده یک سیاستمدار" او ادعا کرد در سال 2011. او تن به تن خود را به عنوان یک عقل سلیم تاجر کج کردن در برابر lifer بوروکرات و کمتر فرو رفته در باتلاق.

هر دو نفر معروف مخالف به کلمه چاپ شده. "ما نیاز به یک رهبر نه یک خواننده" قابیل گفت: در کمپین نوین به نقل آگاهانه یا نه "رئیس جمهور شوارتزنگر" از فیلم سیمپسونها. در حال گسترش است که فکر قابیل تقبیح طولانی مقررات و قانون: "من فقط رفتن به اجازه کوچک صورتحساب—سه صفحه. شما باید زمان به عنوان خوانده شده که یکی بیش از میز شام."

و مانند تهمت قابیل متهم شد توسط بسیاری از جمله خود کارکنان مراقبت کمتر در مورد مسائل و بیشتر در مورد وقت خود را در کانون توجه است.

این مقایسه تنها تا کنون می رود. بر خلاف تهمت قابیل نمی نیاز به مبهم و تاریک کردن در مورد کسب و کار خود را حرفه ای و یا ارزش خالص یا یک رشته از ورشکستگی. قابیل بود و قابل اثبات موفق اجرایی که از آغاز فروتن: زمانی که قابیل در دوران کودکی پدر خود را برگزار کردن سه شغل به طور همزمان از جمله chauffeuring رئیس جمهور کوکا کولا. قابیل در نهایت اجرای یکی از بزرگترین پیتزا زنجیره ای در کشور صندلی شعبه منطقه ای فدرال رزرو و رئیس انجمن ملی رستوران. جک کمپ او را به نام "کالین پاول از سرمایه داری آمریکا."

اما در نهایت مهم ترین تفاوت این بود که در حالی که هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و قابیل بودند گل نشسته با اتهام خیانت جنسی و آزار و اذیت جنسی از زنان تنها قابیل دچار هر گونه عواقب: کسانی که اتهامات محکوم مبارزات انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری.

نه این که نامزد قابیل نبود اغلب خود را بدترین دشمن با توجه به gaffes (در میامی پس از لذت بردن از یک فنجان کوبا, قهوه, او گفت:, "چگونه می توانم به شما می گویند, 'delicious' در کوبا?") و اظهارات فتنه (او گفت که اگر رئيس جمهور منتخب او حاضر اجازه می دهد تا مسلمانان را به کابینه اش). و مسابقه بود که همیشه فیل در هر اتاق قابیل وارد شده است. در آن موضوع به او به نظر می رسید آن را به هر دو روش. او را به تماس خود را "اسب سیاه" در مسابقه و سپس coyly اصرار "من نیازی به بازی بازی های مسابقه کارت."

هرمان قابیل متولد 13 دسامبر 1945 در ممفیس و بزرگ شده در آتلانتا. او یک عضو مادام العمر از انطاکیه کلیسای باپتیست شمالی یک اعتقادی کلیسای محافظه کار که مواضع سیاسی بودند نقطه مقابل از قابیل.

قابیل فارغ التحصیل از Morehouse College در سال 1967 کردم و مدرک کارشناسی ارشد خود را از پوردو در سال 1971 در حالی که کار تمام وقت برای نیروی دریایی در یک غیرنظامی ظرفیت به عنوان یک پرتابه شناسی تحلیلگر.

پس از اتمام مدرسه گراد او برای کوکا کولا به عنوان یک کامپیوتر تحلیلگر سیستم. در سال 1977 او پیوست Pillsbury, جایی که او مشغول به کار در شرکت های تابعه برگر کینگ و سپس پدرخوانده پیتزا. قبل از ورود او در پدرخوانده آن تضعیف شده بود از سوم تا پنجم در میان پیتزا زنجیره ای. تحت قابیل رهبری بسته های زنجیره ای حدود 200 رسانه ها و ریختن هزاران شغل در جاده بازگشت به سودآوری است. در یک قوی تر خریداری قابیل به رهبری یک گروه از سرمایه گذاران که خرید پدرخوانده را از Pillsbury در سال 1988. او همچنان مدیر عامل این شرکت تا سال 1996 زمانی که او در سمت چپ به سر انجمن ملی رستوران یک گروه تجارت و لابی سازمان در آنجا باقی ماند تا سال 1999.

قابیل ساخته شده و اولین بازی خود را در ملی مرحله سیاسی در سال 1994 در یک شهر جلسه ای در کانزاس سیتی میسوری زمانی که او به چالش کشیده بیل کلینتون در دفاع از پیشنهاد بهداشت امنیتی عمل می کنند.

قابیل می خواستم به دانستن آنچه که به کارگران گفت: "باید به غیر روحانی کردن به جذب هزینه "کارفرما دستور." کلینتون با اشاره یارانه ها برای کسب و کارهای کوچک که قابیل پاسخ داد: "کاملا صادقانه خود را محاسبه نادرست است. در بازار رقابتی آن را به سادگی کار نمی کند که راه."

قابیل عملکرد در تاون هال تحت تاثیر قرار داد کمپ که منصوب قابیل به کمپ کمیسیون یک NGO تشکیل کمپ و نیوت گینگریچ به مطالعه اصلاحات مالیاتی. پس از آن قابیل شد یک ستاره در حال افزایش در جمهوری محافل مشاوره باب دل 1996 ریاست جمهوری و ساخت اکتشافی اجرا برای ایران با نامزدی ریاست جمهوری در سال 2000 اگر چه او در آن زمان ادعا که نامزدی خود را کمتر در مورد به چالش کشیدن جورج دبلیو بوش و بیشتر در مورد بالا بردن مسائل مانند اصلاحات مالیاتی.

قابیل ساخته شده یک پیشنهاد جدی برای آمریکا در گرجستان در سال 2004 به پایان رساندن دوم در سه مسابقه در توافق اولیه است. در سال 2005 او به کار می رفت برای آمریکایی ها برای رفاه کخ برادران سیاسی, حمایت, سازمان, که در آن او کار می کرد با مارک بلوک استراتژیست جمهوری خواه که در سال 2010 متقاعد قابیل به اجرا برای رئيس جمهور و بعد از آن موفق به مبارزات انتخاباتی.

پس از انتخاب باراک اوباما در سال 2008 قابیل مشتاق مشارکت با حزب چای به او پایه حمایت او نیاز به تبدیل شدن به یک مدعی قوی در روزهای اولیه بعد از انتخابات ریاست جمهوری چرخه. در تابستان و اوایل پاییز سال 2011 قابیل ساخته شده شگفت انگیزی قوی نشان دادن در برابر توافق نامزدهای دور از سیاسی بیشتر تجربه. او به خوبی در بحث و برنده چندین اوایل کلش سنجی از جمله فلوریدا از حزب جمهوریخواه است.

محور مبارزات انتخاباتی خود او بود "9-9-9 طرح" اصلاحات مالیاتی طرح متشکل از 9 درصد مالیات بر درآمد 9 درصد مالیات بر شرکت ها و 9 درصد ملی مالیات بر فروش. منتقدان با اشاره به این که پیشنهاد سادگی بود فروختن توسط این واقعیت است که آن بار می گیرند بیشتر به شدت در افراد طبقه متوسط که در آن وعده داده شده برای کمک به.

اما دو ماه قبل از سال 2012 مبارزات انتخاباتی حتی برای 2012, قابیل کاهش یافته و از نژاد پس از اتهامات جنسی آغاز شد—از جمله یک زن که ادعا کرد که او امر با قابیل رفته بود برای بیش از یک دهه.

قابیل هرگز دوباره زد برای اما او حاضر به محو دور. او صرف دهه پس از خروج از مبارزات انتخاباتی نوشتن همزمان ستون و میزبانی یک سری از محافظه کار بحث های رادیویی نشان می دهد. همیشه چیزی از ژامبون—در خود مدیر عامل روز او ثبت انجیل آلبوم صبح روز یکشنبهو سنگ در موسسه خیریه جمع آوری اعانه—او حتی شرکت خوب naturedly در Stephen Colbert 2012 مسخره مبارزات انتخاباتی برای رئیس جمهور از ایالت کارولینای جنوبی که در آن میشل خواست شهروندان را به رای خود را برای قابیل که نام هنوز هم در توافق اولیه رای گیری در ایالت کارولینای جنوبی حتی اگر او در حال حاضر کاهش یافته است از این مسابقه است. میشل گفت که رای گیری برای قابیل خواهد بود یک رای برای او و حتی تشکیل یک شعار "راک من مثل هرمان قابیل."

اخیرا قابیل انداخت در با مغلوب ساختن پیشی جستن. در سپتامبر سال 2018 قابیل با تشکیل یک pro-مغلوب ساختن پیشی جستن PAC نامیده می شود امریکا مبارزه است که ماموریت به "محافظت از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دستور کار خود را از استیضاح." سال آینده تهمت پاداش به نفع زمانی که او شناور ایده نامزدی قابیل به فدرال رزرو هیئت مدیره تا زمانی که قابیل, تهدید دوباره با اتهام آزار و اذیت جنسی, عقب نشینی خود را به نام.

آن را به عنوان روسای Black Voices برای مغلوب ساختن پیشی جستن یک ائتلاف از مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران که قابیل با حضور رئیس جمهور وقیحانه ماسک-کمتر رالی در تولسا در ماه ژوئن. دوازده روز بعد از رابطه آزمایش مثبت برای coronavirus او به بیمارستان در زادگاه خود از آتلانتا همان روز او قبلا تحسین داکوتای جنوبی فرماندار کریستی Noem صورت نیاز به ماسک در رئیس جمهور آینده Mt. Rushmore رالی. "ماسک نخواهد بود و اجباری برای این رویداد" قابیل اعالن در چه خواهد بود آخرین اطلاعیه های عمومی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن