Hiball انرژی برای خوب' برنامه اهدا انرژی Seltzer برای حمایت از بهداشت و درمان کارگران در خط مقدم

Hiball بیمه, طبیعی, انرژی, seltzer اهدا کرده است بیش از 135,000 قوطی محصول ارائه مقدار انرژی مورد نیاز برای مر

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

Hiball بیمه, طبیعی, انرژی, seltzer اهدا کرده است بیش از 135,000 قوطی محصول ارائه مقدار انرژی مورد نیاز برای مراقبت های بهداشتی کارگران در خطوط مقدم از COVID-19 بحران بهداشتی.

"ما بهداشت و درمان کارگران در حال کار خستگی ناپذیر روز پس از روز برای حفاظت از ایمنی از ما و دوستان و همسایگان و جوامع" گفت: Joao Chueiri معاون ارشد رئیس جمهور از بازاریابی فراتر از آبجو در Anheuser-Busch. "با اهدای انرژی ما Seltzer به پزشکان و پرستاران و بسیاری از افراد دیگر کار ساعت های طولانی در بیمارستان های ما, ما امیدواریم که به ارائه برخی از انرژی خوب برای کسانی که به آن نیاز دارید و آنها را به یاد آنها نه تنها در این مبارزه است."

راه اندازی در رسانه های اجتماعی در ماه گذشته ابتکار عمل موجب درخواست برای انرژی از متخصصان مراقبت های بهداشتی از ساحل به ساحل. به تاریخ Hiball ارائه شده 135,000 قوطی انرژی Seltzer به بیش از 100 بیمارستان در سراسر 18 ایالت از جمله کالیفرنیا و فلوریدا, نیوجرسی, نیویورک و تگزاس.

از طریق یک همکاری جدید با بهداشت و درمان IQ مستقل بهداشت و درمان مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل شرکت Hiball برنامه های مقیاس این برنامه و اهدای محصول اضافی که در آن مورد نیاز به بیمارستان در سراسر کشور است.

"بهداشت و درمان IQ منتقل شده است و با الهام از مراقبت دلسوزانه بیمارستان ادامه دهد در طول این بی سابقه بحران بهداشتی. خود را به عنوان طولانی-تجزیه و تحلیل زمان شریک این یک امتیاز است برای کمک به بیمارستان تبدیل داده های خود را به عملی بینش حمایت از تلاش ها برای کاهش هزینه ها ، کاهش ضایعات و بهبود عملیات" گفت: بهداشت و درمان و ضریب هوشی سخنگو. "ما سپاسگزار برای حمایت از Anheuser-Busch را Hiball انرژی Seltzer به عنوان آنها همچنان به کمک هزاران نفر از نوشیدنی به مراقبان در خط مقدم. با تشکر از شما برای همه شما انجام داده ایم و در ادامه به انجام است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Hiball انرژی برای برنامه خوب و یا معرفی به بیمارستان اینجا را کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Anheuser-Busch تلاش در پاسخ به COVID-19, اینجا را کلیک کنید.

Media@anheuser-busch.com یک نقطه تماس برای روزنامه نگاران است. اگر شما یک عضو از مطبوعات و منحصرا اخبار مربوط به پرس و جو, لطفا آن را مستقیم به این آدرس. برای سوالات دیگر و یا درخواست لطفا اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب