'سلسله مراتب از سخنرانی': ممیزی میسازد برهنه Facebook فاجعه حقوق مدنی گیری

Facebook تا به حال فرصتی برای جلوگیری از رای دهندگان سرکوب علیه آمریکایی های سیاه و سفید پیش از سال 2020 انتخا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

Facebook تا به حال فرصتی برای جلوگیری از رای دهندگان سرکوب علیه آمریکایی های سیاه و سفید پیش از سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری. آن را تصادفا در آن و دیگر آزادی های مدنی مسائل با توجه به مستقل حقوق مدنی ممیزی منتشر شده در روز چهارشنبه.

ممیزی سفارش Facebook و انجام بیش از دو سال با حقوق مدنی کارشناسان و وکلا می آید به عنوان Facebook چهره خشم عمومی برای نژاد پرستی و دروغ در سایت اصلی تبلیغ برش روابط با این شرکت است. اگر چه رسانه های اجتماعی غول پیکر در زمان برخی از مراحل برای جلوگیری از تبعیض و جلوگیری از انتخابات دخالت پس از سال 2016 انتخابات این مهم مغفول حسابرسان یافت.

"این گزارش به تشریح تعدادی از مثبت و مهم مراحل است که این شرکت گرفته است" حسابرسان نوشت: "اما در این مرحله در تاریخ حسابرسان نگران هستند که دستاوردهای آن می تواند پنهان آزار دهنده و دلخراش گیری Facebook ساخته شده است که نشان دهنده موانع قابل توجهی برای حقوق مدنی."

انتشار این گزارش یک روز پس از فاجعه ملاقات با رهبران حقوق مدني به بحث در مورد مسائل مطرح شده در ممیزی. این رهبران با انتقاد Facebook به عنوان trotting به از "همان نقاط صحبت کردن سعی کنید برای جلب رضایت ما بدون ملاقات ما خواسته است."

در گزارش منتشر شده در پنج شنبه, حسابرسان اشاره Facebook آشکار تمایل به جلوگیری از سخنرانی نفرت و به اقدام علیه سیاستمداران که نقض قوانین سایت. اگر چه Facebook دفاع می کرد برخی از آن مواضع به عنوان لازم برای بیان حسابرسان استدلال کرد که نابرابر اجرای قوانین سایت به معنای "یک سلسله از گفتار ایجاد شده است که امتیازات خاص و صدای بیش از قدرتمند کمتر صدای."

حسابرسان گفت: آنها تا به حال نگرانی در ماه جولای سال 2019 است که "نیروهای سیاسی داخلی" می تواند با استفاده از این سایت به سرکوب اقلیت ها به ویژه سیاه و سفید—رای. (روسی عضو شورای نظارت مدت درگیر در تاکتیک های مشابه پیش از انتخابات 2016 خرید تبلیغات هدفمند است که دلسرد مشارکت رای دهندگان در بحرانی سیاه, رای گیری مناطق.) حسابرسان برجسته Facebook تصمیم به معاف سیاستمداران از آن واقعیت-برنامه چک کردن.

"حقوق مدنی جامعه عمیقا تاسف و ترس از تاثیر این تصمیمات ما در فرایندهای دموکراتیک به ویژه اثر خود را در جوامع به حاشیه رانده شده," حسابرسان نوشت. "در Facebook به قدرتمند آزادی بیشتر بر روی پلت فرم را نادرست رای دهندگان سرکوبگرانه و تفرقه اظهارات از کاربر متوسط."

رسانه های اجتماعی شرکت ها تلاش کرده اند با چگونگی پرداختن به دروغ از سیاستمداران به ویژه به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها با استفاده از حضور اینترنت برای ارسال مطالب که ممکن است در غیر این صورت نقض وب سایت " قوانین. توییتر به تازگی پرده برداری از یک سیاست ضعیف برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها زمانی که آنها نقض شرایط استفاده از خدمات, اما نه از بین بردن توییتهایی.

Facebook, مدیر عامل شرکت, مارک زوکربرگ به نظر می رسد به وفل در سیاست اوایل ماه گذشته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نویسنده یک پست در مورد خشونت معترضان را بیان کرد که "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." زوکربرگ در ابتدا در دفاع Facebook را به انفعال در برابر پست حتی به خود کارکنان راه می رفت و یا استعفا بر تصمیم گیری. اواخر ماه گذشته به یک تبلیغ, اعتراض زوکربرگ اعلام کرد که Facebook را منع از گفتار نفرت در تبلیغات هر چند که سیاست نمی خواهد به نظر می رسد به هدف مغلوب ساختن پیشی جستن پست.

جسیکا گونزالس, co-مدیر عامل شرکت عمران گروه حقوق مطبوعات آزاد گفت: این گزارش نشان داد که بدون زرق و برق پاسخ از Facebook.

"Facebook سیاست و اجرای عمدا نادیده می گیرد و حتی قادر مشکل mongers نفرت بر روی پلت فرم از جمله 100 فعال سفید supremacists," گنزالز در بیانیه ای گفت. "باید وجود داشته باشد یک 'نهایی' حقوق مدنی ممیزی زمانی که نفرت و انتخابات اطلاعات غلط در ادامه به خطر انداختن زندگی ما و دموکراسی است. مارک زوکربرگ نمی تواند منجر Facebook برای جلوگیری از نفرت فعالیت از زمانی که او قادر به اذعان تا چه حد پشت Facebook واقعا وقتی که می آید به حفاظت از مردم از رنگ از خطر پلت فرم در ادامه به مطرح برای زندگی ما است."

این یک روحیه دیگر حقوق مدنی گروه به اشتراک گذاشته. گروه طرفداران مسلمان با اشاره به شایع ضد اسلام فعالیت در سایت. (Facebook استفاده شد livestream قتل عام 51 مسلمانان در نیوزیلند مسجد در سال گذشته ذکر شده به عنوان عمده ترین عامل نسل کشی مسلمانان در کشور میانمار است.)

"این ممیزی میسازد لخت راه های بسیاری Facebook اتحاد کشید آزار مسلمانان و دیگر آسیب پذیر جوامع اما حتی بیشتر شرم آور است که این شرکت امتناع از انجام هر کاری معنی دار برای جلوگیری از این درد و خشونت" مسلمان طرفداران در بیانیه ای گفت: فراخوانی در Facebook به استخدام کارشناسان بر ضد اسلام تعصب و به سیاست منع تبعیض آمیز وقایع است.

در گسترده بیانیه صبح روز چهارشنبه Facebook COO Sheryl Sandberg اذعان کرد که Facebook افتاده بود کوتاه در استخدام در خانه عمران, حقوق کارشناسان و جلوگیری از رای دهندگان سرکوب. او اعلام Facebook تعهد به استخدام بیشتر نیروی کار متنوع و سرمایه گذاری در کسب و کار متعلق به. او نشان می دهد یک طرح به آدرس برخی از حسابرسان پیشنهادات مانند واقعیت-بررسی بیان سیاسی.

"Facebook می ایستد بصورتی پایدار و محکم در برابر نفرت" سندبرگ نوشت. "به عنوان یک پلت فرم که در آن هر کس می تواند صدای خود را شنیده است و هسته به ما ماموریت اما این بدان معنا نیست که آن را قابل قبول برای مردم به گسترش نفرت. آن را نه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن