نکات مهم در تولید و فروش در 2Q20

در زمینه به چالش کشیدن ما ارائه جامد عملکرد عملیاتی در 2Q20. اقدامات پیشگیرانه در برابر COVID-19 خواستار کاهش

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

در زمینه به چالش کشیدن ما ارائه جامد عملکرد عملیاتی در 2Q20. اقدامات پیشگیرانه در برابر COVID-19 خواستار کاهش تعداد شیفت در عملیات ما که در آن ما کار کرده اند با 50 درصد از کارکنان به طور منظم.

با در نظر گرفتن این سناریوی جدید برای صنعت نفت و گاز ما تصمیم به mothball 62 سیستم عامل است که عمل در آبهای کم عمق به عنوان قیمت نه پوشش هزینه های متغیر.

با وجود کاهش شدید تقاضا در پایان ماه مارس و آوریل متوسط تولید نفت و NGL و گاز در 2Q20 شد 2.802 MMboed, 6.4 درصد بالاتر از 2Q19 و تنها 3.7 درصد زیر 1Q20. این نتیجه ممکن ساخته شده توسط این شرکت در سریع واکنش به چالش های اعمال شده توسط رکود جهانی ناشی از این بیماری همه گیر.

در مارس یکپارچه تدارکات و بازاریابی طرح اجازه صادرات به رشد جبران کاهش تقاضای سوخت داخلی. ما به یک رکورد برای صادرات نفت از 1 میلیون بشکه در روز است.

تقویت تعهد ما به سلامت کارکنان و ارائه دهندگان خدمات ما با یک تعداد محدود از مردم بر روی تخته, اولویت تنها خدمات ضروری در جهت حفظ ما فعالیت های عملیاتی امن است. با توجه به این محدودیت ها وجود دارد تعویق در اتصال چاه جدید راه اندازی واحدهای جدید و تعمیر و نگهداری توقف آن خواهد شد در ماه سپتامبر این سال پس انتظارات از تنظیم از فعالیت های که اثرات برای سال 2020 پیش بینی شده در برنامه استراتژیک ما در ماه دسامبر منتشر شد 2019. بنابراین ما هدف تولید برای سال 2020 از 2.7 MMboed با یک تنوع از 2.5% به بالا یا پایین.

یکی دیگر از دستاوردهای مهم شروع شد تا P-70 پلت فرم در میان همه گیر با اولین نفت از Atapu زمینه در بخش شرقی سانتوس حوضه قبل از نمک به بوزیس زمینه استخراج شود در ژوئن 25. مخزن شامل زمینه Oeste de Atapu, Atapu و بخشی از دولت غیر قراردادی منطقه ما نگه 89 درصد از سهام. P-70 کمک به افزایش رشد تولید نفت و معادل آن در قبل از نمک مشارکت که رشد از 63 درصد در 1Q20 به 66 درصد در 2Q20 تبدیل شدن به طور فزاینده ای مربوط به پتروبراس و برزیل. این FPSO ظرفیت برای روند تا 150 هزار بشکه نفت در روز و درمان تا 6 میلیون m3 گاز طبیعی است.

سیستم عامل نصب شده در بوزیس زمینه (P-74 P-75 P-76 و P-77) در سانتوس حوضه pre-salt, رسیده است تولید جدید پرونده در جولای 13, با تولید روزانه 674 kbpd نفت و 844 kboed نفت و گاز است. توسط به حداکثر رساندن استفاده از این واحدها ظرفیت نصب شده و متصل تنها چهار تا پنج حلقه چاه در هر پلت فرم های پشتیبانی شده توسط این تولید بالا پتانسیل چاه و مخزن ما موفق به افزایش ظرفیت تولید نفت در چهار واحد به میانگین تولید 168 kbpd در هر پلت فرم. این بوزیس میدان کشف شده در سال 2010 و حقوق که برای کشف و تولید و انتقال حقوق مازاد به دست آمده بودند توسط پتروبراس در ماه نوامبر سال 2019 بزرگترین میدان نفتی آبهای عمیق در جهان است. آن است که در سطح جهانی دارایی با ذخایر قابل توجهی پایین ریسک پایین, بلند کردن هزینه و انعطاف پذیر برای به چالش کشیدن حالات.

ما همچنین به علامت از 1 میلیارد بشکه نفت تولید شده در Parque das Baleias منطقه اضافه می کند که به لیست رشته هایی که در حال حاضر به این سطح از انباشته تولید (Marlim, Marlim Sul Roncador و توپی منطقه). Parque das Baleias منطقه شامل رشته های Jubarte, بلیا Anã, Cachalote, Caxaréu و Pirambú در کامپوس حوضه در ساحل, Espírito Santo آن نفت برای اولین بار در سال 2002 بود که در آن منطقه 1 به خوبی در برزیل قبل از نمک آغاز تولید در سال 2008.

هنوز هم در 2Q20 ما در ادامه به اولویت بندی تولید در عمیق و فوق عمیق آب انعقاد سرمایه گذاری از ماکائو خوشه ای و در راستای تعهد ما به کم کربن و پایداری در دستور کار ما رسیده ماهانه جدید رکورد برای استفاده از گاز طبیعی با 97.7% آستانه رسیده در ماه آوریل در برابر به طور متوسط 97 درصد در سال 2019.

پالایش کسب و کار و تولید شد به طور قابل توجهی تحت تاثیر کاهش تقاضا به طور عمده در ماه آوریل زمانی که عامل استفاده از پالایشگاه های ما رسیده 59%. بهینه سازی های انجام شده در پالایشگاه های ما به منظور انطباق خروجی از نفت محصولات به تغییرات در تقاضا به دنبال به حداکثر رساندن سود پالایش سیستم. به عنوان یک نتیجه, ما اولویت تولید پناهگاه و سوخت نفت است که ما را قادر به دستیابی به سوابق در سوخت صادرات نفت در ماه مه و به عنوان مصرف داخلی بهبود ما تطبیق دوباره مخلوط اجازه می دهد پالایش استفاده برای بازگشت به قبل از همه گیر سطوح رسیدن به 74 و 78 درصد در ماه مه و ژوئن بود.

در این زمینه دیجیتال, دوقلو, پروژه خارج از غرفه با اجرای فن آوری های دیجیتال در پالایشگاه برای حمایت از تصمیم گیری است که افزایش بهره وری و بهینه سازی فرآیندهای. دیجیتال دوقلوها در حال حاضر در حال اجرا در یازده پالایشگاه: REFAP, REPAR, روکش, RPBC, REVAP, REPLAN محی, REGAP, RNEST, LUBNOR و REMAN. در سال 2019 ما تا به حال به دست آوردن US$ 66 میلیون و پیش بینی برای سال 2020 است تا به ایالات متحده$ 154 میلیون.

در مارس پتروبراس صادر شده معادل 30.4 میلیون بشکه (بیش از 1 میلیون بشکه در روز) در نتیجه ایجاد جدید ماهانه برای ضبط صدا از نفت صادر شده است. رکورد قبلی تعیین شده بود در ماه دسامبر 2019 با میانگین 771,000 بشکه در روز است. در سه ماهه فیزیکی صادرات بالغ بر 74 میلیون بشکه. صادرات این حجم نماینده فعال ما به سرعت عمل در مدیریت ذخایر نفت و, به عنوان یک نتیجه از سرگیری تولید نفت زودتر از انتظار به طور کامل از بین بردن محدودیت در تولید نفت با توجه به تقاضای مسائل در آخرین روز از ماه آوریل است.

نفت-صادرات محصولات افزایش 22 درصد در مقایسه با 1Q20 به خصوص در زمانی که ما صادر 290 kbpd عمدتا از سوخت گوگرد پایین نفت در جریان است. این عملکرد نشان می دهد پتروبراس' حضور قوی در بازار بین المللی است.

در ماه ژوئن REPLAN به یک رکورد تولید از 31 kbpd کم گوگرد گازوئیل 24 درصد بالاتر از رکورد قبلی از 25 kbpd. ژوئن نیز مشخص شده توسط سرگیری عملیات واحد تقطیر (U-200A) و یک کاتالیستی واحد (U-220) برای دیدار با افزایش تقاضا در بازار نفت ، با بازگشت این واحد REPLAN از سر گرفته شد ظرفیت آن به روند 434 هزار بشکه نفت در روز بزرگترین ما در پالایش سیستم. علاوه بر این وجود دارد یک رکورد از S10 دیزل تولید بالا و ارزش افزوده محصول در ماه ژوئن سال 2020 است.

زیر بار تعهدات ما, ما را با موفقیت به اتمام آزمایشات coprocessing دیزل با روغن سويا در REPAR. بر اساس نتایج آزمون فنی امکان سنجی تکنولوژی تایید شده است, ایجاد آسان تر به پیاده سازی جایگزین برای گرفتن فرصت های تجدید پذیر دیزل بازار با کسب و کار یکپارچه با پتروبراس' پالایش سیستم, آیا در واحدهای موجود و بهره گیری از ظرفیت فعلی در شرکت پردازش و یا در واحد است که ممکن است طراحی خاص و تولید دیزل سبز. بر خلاف بیودیزل سبز دیزل ندارد دو اوراق قرضه اکسیژن و آلاینده مانند glycerins و ترکیبات فلزی. بنابراین استفاده از رنگ سبز دیزل بیشتر سازگار با محیط زیست و مطابق با محدودیت های خودرو تولید گازهای گلخانه ای خواهد شد که به تصویب رسید از 2022/2023. تاکید می کنیم که کارآیی اقتصادی این طرح بستگی به رسمیت شناختن سبز دیزل به منظور دیدار بیودیزل داد.

در رابطه با فروش و تقاضا برای دیزل و بنزین بازیافت در ماه مه و ژوئن در مقایسه با گذشته دو ماه که نهفته اجتماعی فاصله گرفته است. به عنوان یک نتیجه, ما در حال افزایش در فروش و سهم بازار این محصولات در این دوره است.

محی رسیده 16.8 هزار تن آسفالت به فروش می رسد در ماه ژوئن سال 2020 افزایش 42.5% نسبت به ماه مه و 120.8% نسبت به ماه مشابه از سال قبل است. این پالایشگاه بهترین علامت در فروش این محصول از سال 2013.

با توجه به جدید بنزین مشخصات ما پالایش سیستم در حال حاضر آماده برای تولید آن در انطباق با مقررات ملی نفت و گاز طبیعی و سوخت های زیستی سازمان (ANP) که به اجرا در آمده است در ماه اوت سال 2020 است. از خصوصیات جدید به ارمغان بیاورد کیفیت سوخت به فروش می رسد در برزیل نزدیک تر که از آمریکا و اروپا. ذاتی کیفیت این بنزین را افزایش می دهد در نظر octanes و خاص جرم و در نتیجه سوخت کارآمد تر و بهتر برای حفاظت از موتور خودرو. این اجازه خواهد داد که کاهش مصرف بنزین در هر کیلومتر سفر کرد.

گاز و برق بخش ژوئن تا به حال یک ریکاوری در حجم گاز داخلی در دسترس ساخته شده به بازار با 10 درصد رشد نسبت به ماه مه. به عنوان به کل حجم رشد در ماه ژوئن بود که 14 درصد نسبت به ماه مه. کل عرضه شد 61.5 میلی متر m3 / day در ماه ژوئن در برابر 53.9 MM m3 / day در ماه قبل است.
گسترش تقاضا احساس شد به طور عمده در فروش به غیر حرارتی بخش با حجم رو به رشد از 28.1 میلیمتر m3 / day در ماه مه به 31.2 MM m3 / day در ماه ژوئن به نمایندگی از 21 درصد رشد نسبت به ژانویه بدترین ماه از سال 2005.

همچنین با توجه به همه گیر پتروبراس باعث اتفاقی موارد و یا فورس ماژور بند در قرارداد خرید گاز هر دو وارداتی و داخلی, تضمین حداقل حجم گاز برای تامین بازار در این دوره تقاضا کاهش می یابد.

علاوه بر این با هدف حفظ یکپارچگی زنجیره ارزش وجود دارد که مذاکرات بین پتروبراس و گاز توزیع کننده و حامل به منظور به حداقل رساندن

این گزارش کامل را می توان در روابط سرمایه گذار وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب