هیتاچی Vantara نام Gajen Kandiah به عنوان مدیر عامل جدید

هیتاچی Vantara هیئت مدیره امروز اعلام کرد که Gajen Kandiah منصوب شده است مدیر اجرایی موثر در 13 ژوئیه سال 2020

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

هیتاچی Vantara هیئت مدیره امروز اعلام کرد که Gajen Kandiah منصوب شده است مدیر اجرایی موثر در 13 ژوئیه سال 2020 است. Toshiaki Tokunaga در حال حاضر مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره هیتاچی Vantara را انتقال مسئولیت به Kandiah از طریق Oct. 1, 2020 و پس از آن Tokunaga باقی خواهد ماند به عنوان رئیس.

"من افتخار می کنم پیشرفت فوق العاده ای هیتاچی Vantara ساخته شده است که در سال گذشته به تقویت ما در سطح جهانی دیجیتال زیرساخت های کسب و کار جدید راه حل های دیجیتال و ارائه خدمات" گفت: مدیر عامل و رئیس Toshiaki Tokunaga هیتاچی Vantara. "با تشکر از قوی داخلی توسعه استراتژیک ادغام و یکپارچه سازی با Hitachi Consulting ما اضافه شده قابلیت های ما نیاز به راهنمای مشتریان ما از آنچه در حال حاضر به چه بعدی. Gajen Kandiah دارای سابقه چشمگیر در سرعت در حال پوسته پوسته شدن های دیجیتال کسب و کار. او کامل است مدیر عامل شرکت به کمک هیتاچی Vantara آن شریک اکوسیستم و مشتریان بیشتر سرعت بخشیدن به موفقیت است."

Gajen Kandiah ساخته شده است و برنده آن کسب و کار در شرکت های چند ملیتی و راه اندازی بیش از دو دهه است. در طول 15 سال با آگاه او کمک کرد تا رشد این شرکت از $368 میلیون دلار درآمد سالانه به بیش از 16 میلیارد دلار. او اخیرا رئیس جمهور آگاه چند میلیارد دلار کسب و کار دیجیتال نقش که در آن او منجر به حصول مهندسی نرم افزار شرکت Softvision, بازاریابی, ارائه دهنده راه حل های Netcentric و ایده طراحی لباس, دیجیتال, نوآوری و تکنولوژی, شرکت خدمات. او همچنین رهبری آگاه گسترده ابتکار برای تبدیل توانمندی و خدمات شرکت به یک مجتمع صنعت و مشتری متمرکز مجموعه ارائه و راه حل های.

Kandiah قبلا به عنوان معاون ارشد و مدیر کل آگاه اطلاعات رسانه ها و سرگرمی; تولید تدارکات; کالاهای مصرفی و ارتباطات شیوه های صنعت. قبل از پیوستن به آگاه او تاسیس NerveWire, Inc., یک سرمایه-حمایت مشاوره مدیریت و یکپارچه سازی سیستم های شرکت که بعدها به دست آورد Wipro.

"هیتاچی یک رهبر بازار در تقاطع های نوآورانه راه حل های صنعتی و خدمات IT و آن را یک نام تجاری قابل اعتماد در سراسر جهان برای ارائه کسب و کار, محیط زیست و اجتماعی" گفت: Gajen Kandiah. "این ویژگی را هیتاچی Vantara مجموعه ای باور نکردنی از مزایای که به اعتقاد من این شرکت و آن ابر و استراتژیک رفتن به بازار شرکای تنها فقط شروع به درک. این فرصت را برای رهبری هیتاچی Vantara است یک هیجان. من مطمئن هستم که اگر ما تراز ما مجموعه گسترده ای از ذخیره سازی داده ها, تجزیه و تحلیل صنعت-راه حل های خاص و خدمات IT در پشت یک چشم انداز منحصر به فرد برای لذت ما مشتریان ما تبدیل شدن به یک واقعی دیجیتال رهبر."

در مورد هیتاچی Vantara
هیتاچی Vantara یک شرکت تابعه تماما متعلق به از Hitachi, Ltd. راهنماهای مشتریان از آنچه در حال حاضر به چه بعدی با حل دیجیتال خود را به چالش. کار کردن در کنار هر یک از مشتریان ما درخواست ما بی همتا و صنعتی و دیجیتال قابلیت به داده های خود را و برنامه های کاربردی به نفع هر دو کسب و کار و جامعه است. بیش از 80 درصد از فورچون 100 اعتماد هیتاچی Vantara برای کمک به آنها در توسعه جریان درآمد جدید باز کردن مزیت های رقابتی هزینه های پایین تر افزایش تجربه مشتری و تحویل اجتماعی و زیست محیطی ارزش. دیدار ما در www.hitachivantara.com.

در مورد Hitachi, Ltd.
Hitachi, Ltd. (تسه: 6501) که مقر آن در توکیو ژاپن است که با تمرکز بر آن نوآوری اجتماعی کسب و کار است که ترکیبی از فن آوری اطلاعات (IT) فن آوری عملیاتی (OT) و محصولات است. این شرکت تثبیت درآمد برای سال مالی 2019 (31 مارس به پایان رسید 2020) بالغ بر 8,767.2 میلیارد ین ($80.4 میلیارد دلار) و این کار حدود 301,000 مردم در سراسر جهان است. درایوهای هیتاچی نوآوری های دیجیتال در پنج بخش تحرک هوشمند, زندگی, صنعت, صنعت و انرژی آن از طریق Lumada هیتاچی پیشرفته راه حل های دیجیتال, خدمات و فن آوری برای تبدیل داده ها به بینش به درایو نوآوری های دیجیتال است. هدف آن است که به ارائه راه حل های افزایش, اجتماعی, ارزش زیست محیطی و اقتصادی برای مشتریان خود. برای کسب اطلاعات بیشتر در هیتاچی لطفا بازدید از وب سایت این شرکت در https://www.hitachi.com.

هیتاچی یک علامت تجاری یا علامت تجاری ثبت شده از Hitachi, Ltd. سایر علائم تجاری و نام شرکت و خواص صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن