هوندا استرالیا با تیم های Taboola و رسانه ای اوج به تمرکز بر روی عملکرد -- در حال حاضر گزارش 291 درصد افزایش در تبدیل و 27 درصد افزایش در آنلاین نمایندگی درگیری

Taboola جهان پیشرو پلت فرم کشف امروز اعلام کرد با همکاری هوندا استرالیا و اوج رسانه ها اجازه داده است که استر

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

Taboola جهان پیشرو پلت فرم کشف امروز اعلام کرد با همکاری هوندا استرالیا و اوج رسانه ها اجازه داده است که استرالیا بازوی جهانی تولید کننده خودرو به طور قابل توجهی افزایش نرخ تبدیل و تعامل مشتری از یک اخیر مبارزات انتخاباتی.

Standout در میان نتایج این خودرو با نام تجاری سوار 291 درصد افزایش در نرخ تبدیل با retargeting با Taboola. علاوه بر این کمپین کمک کرده این خودرو با نام تجاری دستیابی به 27 درصد افزایش در آنلاین نمایندگی درگیری در فرم 'پیدا کردن یک فروشنده' جستجو از در-بازار خریداران - یک هدف کلیدی و تبدیل متریک به صورت خودکار نام تجاری.

هوندا استرالیا و اوج رسانه ها قادر به پیگیری موفقیت مبارزات انتخاباتی خود را با استفاده از Taboola پیکسل. آسان به پیاده سازی Taboola صفحه کارآمد و دقیق اجازه می دهد تا برای چند تبدیل پیگیری حوادث ردیابی و سفارشی مخاطبان ساختمان

"نگه داشتن ما با نام تجاری بالا از ذهن با خریداران است که همیشه یک اولویت است و ما در حال انجام است که از طریق مشارکت نوآورانه" سعید بن Familton, نام تجاری, ارتباطات, مدیر هوندا استرالیا. "کار کردن در کنار Taboola و اوج رسانه ها به ما اجازه داده است برای ایجاد آگاهی نام تجاری محلی در یک نام تجاری راه امن. ما در حال رانندگی بیشتر در بازار به مشتریان ما آنلاین پورتال و در مورد برجسته در اینجا بیشتر بازدید کنندگان بالقوه ما به نمایندگی از طریق 'پیدا کردن یک فروشنده' جستجو. ما مشتاقانه منتظر ادامه و گسترش همکاری ما."

"همکاری نزدیک با این تیم در Taboola اجازه داده است ما را به آمار کلیدی kpi ها برای هوندا استرالیا و افزایش دیجیتال خرید بازده گفت:" بث بردی دیجیتال, مدیر رسانه ای اوج. "آنها به ارائه به روز رسانی منظم و بازدیدکننده داشته است به اطمینان حاصل شود که پتانسیل کامل از کمپین ما بود که ملاقات کرد. جریان ثابت از به روز رسانی و بهینه سازی به ما داده اند یک مزیت رقابتی در بازار است."

"ما سپاسگزار به دیرین شرکای بازاریابی نوآوران مانند هوندا و اوج رسانه ها گفت:" آدم Singolda بنیانگذار و مدیر عامل شرکت در Taboola. "در مجموع ما در حال رانندگی واقعی ارزش برای نام تجاری آگاهی با بهره برداری به مخاطبان ما از 1.4 میلیارد نفر در هر ماه است که اجازه می دهد علامت های تجاری مانند هوندا برای ترویج در دنیای واقعی سود در شکل واقعی بازدیدکننده داشته است به نمایندگی از کسانی که با احتمال بالایی از خرید."

در مورد Taboola

Taboola مردم کمک می کند کشف آنچه جالب و جدید. این شرکت پلت فرم و مجموعه ای از محصولات طراحی شده توسط یادگیری عمیق و بزرگترین مجموعه از محتوای الگوی مصرف در باز کردن وب سایت است استفاده شده توسط بیش از 20 ، 000 شرکت ها برای رسیدن به بیش از 1.4 میلیارد نفر در هر ماه. تبلیغ با استفاده از Taboola برای رسیدن به مخاطبان هدف خود را هنگامی که آنها بیشتر پذیرای پیام های جدید و محصولات و خدمات است. دیجیتال, خواص از جمله ناشران حامل تلفن همراه و تولید کنندگان گوشی استفاده Taboola به درایو مخاطبان کسب درآمد و نامزدی. برخی از نوآورانه ترین digital خواص در جهان باید روابط قوی با Taboola از جمله CNBC, NBC News, USA TODAY, BILD, Sankei, هافینگتون پست, Business Insider, The Independent, El Mundo و لو فیگارو است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک با دفاتر در 18 شهرستانها در سراسر جهان.

اطلاعات بیشتر در www.taboola.com و follow @taboola در توییتر.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن