هنگ کنگ می رود برای به تاخیر انداختن انتخابات با استناد به coronavirus نگرانی

هنگ کنگ رهبر کری لام را گزارش اعلام تاخیر به انتخابات مجلس با استناد به خطر ناشی از کوروناویروس. انتظار می رود

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

هنگ کنگ رهبر کری لام را گزارش اعلام تاخیر به انتخابات مجلس با استناد به خطر ناشی از کوروناویروس. انتظار می رود تصمیم می آید را پس از 12 طرفدار دموکراسی نامزدهای محروم شدند از در حال اجرا.

هنگ کنگ اجرایی کری لام در روز جمعه است که انتظار می رود به او می گویند که تاخیر در انتخابات برنامه ریزی شده برای سپتامبر 6 به دلیل نصب نگرانی در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس.

هنگ کنگ مستقر در جنوب چین صبح پست روزنامه گزارش داد که برخی منابع گفت: این تاخیر می تواند تا یک سال.

یک گروه از 22 نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای متهم هنگ کنگ دولت با استفاده از وقوع به عنوان بهانه ای برای به تاخیر انداختن رای دادن.

"ما به مقاومت ادامه خواهد داد و ما امیدواریم که جهان می تواند ایستادن با ما در آینده دشوار نبرد" جاشوا وانگ یکی از شهرستان برجسته ترین طرفدار دموکراسی و ارقام به خبرنگاران گفت:. "آنها نمی توانند ما را بکشند ،

DW خبرنگار قمر کنگ گفت که اثرات این تصمیم می تواند به اثبات پیچیده است.

"به تعویق افتادن انتخابات خواهد جرقه بزرگ نه تنها سیاسی و حقوقی نیز بحث از جمله چگونه مجلس محلی در حال رفتن به اجرا گفت:" کنگ.

هنگ کنگ دیده می شود افزایش عفونت پس از آغاز ژوئیه اما هنوز ثبت نسبتا پایین شمارش از عفونت به طور کلی.

طرفدار دموکراسی مخالف به ثمر رساند و یک پیروزی عظیمی را در سطح پایین انتخابات سال گذشته و امید به سرمایه گذاری در این حرکت به پیروزی اکثریت در انتخاب مستقیم بخشی از قوه مقننه است. یک اکثریت را به مخالفت اعضای توانایی به سرعت صورتحساب از عبور.

ادامه مطلب: در هنگ کنگ اخراج استاد برای انجام شرارت'

این حرکت در می آید و پس از مخالفت نامزدها — از جمله وانگ — رد صلاحیت شده از ایستاده در اوایل این هفته. محرومیت انتقاد شده است به عنوان یک سیاسی پاکسازی.

ادامه مطلب: : تایوان هنگ کنگ مهاجر هجوم انتظار می رود که چین ترک کردن

مخالفان انتظار داشتند به دستاوردهای در پشت خشم گسترده در مورد حزب کمونیست چین را تحمیل یک بحث امنیتی جدید قانون. این قانون به مجازات آنچه چین را تعریف می کند به عنوان تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با قدرت های خارجی — به طور گسترده ای از انتقاد مخالفان و کشورهای غربی به عنوان آسیب رساندن به حقوق شهروندان.

در میان مقررات بود و امکان هنگ کنگ دولت برای استرداد مظنون جنایی به سرزمین اصلی چین است. قانون تحمیل شد در 30 ژوئن از آنجا که شده است وجود دارد مشخص شده سرکوب مخالفان فعالیت است.

منتقدان می گویند این قانون جدید در تضاد با آزادی است که وعده داده شده بود به این مستعمره سابق بریتانیا که آن را بازگشت به قانون در سال 1997. هواداران می گویند آن را بازگرداندن ثبات به هنگ کنگ پس از یک سال تظاهرات.

rc/اس ام اس (AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن