هنگ کنگ: گاز اشک آور شلیک به هزاران نفر در اعتراض به امنیتی جدید قانون

پلیس و شلیک گاز اشک آور و مستقر توپ آب و کامیون زرهی به عنوان هزاران نفر از تظاهر کنندگان تبدیل به رد پکن آخری

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

پلیس و شلیک گاز اشک آور و مستقر توپ آب و کامیون زرهی به عنوان هزاران نفر از تظاهر کنندگان تبدیل به رد پکن آخرین برنامه است. این تظاهرات بزرگترین عود پس از هنگ کنگ COVID-19 مستند.

پلیس هنگ کنگ شلیک گاز اشک آور در روز یکشنبه برای متفرق کردن معترضان به عنوان هزاران نفر به خیابان ها ریختند مخالفت پکن پیشنهاد برای اعمال قوانین امنیتی جدید در شهرستان.

سیاه چادری معترضان دیده می شد شعار دموکراسی شعار در این شهر مشغول خرید ولسوالی خلیج کازوی و Wan Chai خواستار "آزادی هنگ کنگ" "ایستاده با هنگ کنگ" و "انقلاب از زمان ما است."

پلیس با شلیک گاز اشک آور و پس از آنها هشدار داده بود جمعیت با بلندگو است که اجتماعات بزرگ بودند غیر قانونی در میان coronavirus همه گیر است و آنها باید متفرق شوند.

ناآرامی می آید دو روز پس از پکن پرده برداری از طرح های پیشنهادی برای تقویت "اجرای مکانیزم" در نیمه مستقل خاک چینی. بسیاری از هنگ Kongers مشاهده پیشنهاد جدید امنیت ملی قانون به عنوان یک اضافی تهدیدی برای آزادی های مدنی و پایان "یک کشور دو سیستم" اصل است.

ادامه مطلب: پیشنهاد چین امنیتی قانون: حکم اعدام برای هنگ کنگ?

بازداشت فعال برجسته

Tam Tak-چی یک فعال سیاسی از مردم قدرت حزب دستگیر شده بود روز یکشنبه با توجه به جنوب چین صبح پست (SCMP). Tam شد دور گرفته شده توسط مقامات پس از انجام آنچه که او به نام "بحث بهداشت" در خارج از Sogo فروشگاه در خلیج کازوی و بنابراین معاف از coronavirus مهار قوانین. زمان virus اقدامات ممنوعیت تجمع بیش از هشت نفر است.

Tak-چی گفت محلی pro-پکن آمار و ارقام می خواستم به هنگ کنگ مانند هر دیگر سرزمین اصلی چین شهر. پلیس گزارش هشدار داد او را در برابر غیر مجاز مجمع قبل از دستگیری او.

"مبارزه برای آزادی! ایستاده با هنگ کنگ!" SCMP به نقل از او به عنوان شعار به عنوان او دور گرفته شده توسط پلیس.

پس از دستگیری بیش از 100 نفر جمع شده بودند خارج Sogo شعار "هنگ Kongers انتقام!" و "هنگ کنگ استقلال تنها راه است!"

ادامه مطلب: هنگ کنگ تظاهرات: Watchdog تخلیه پلیس تخلف

نگرانی بیش از بازداشت خودسرانه

پکن پیش نویس ارائه شده انتظار می رود که گذشت در تاریخ 28. قانون می تواند اجازه ایستاده کمیته ملی برای طراحی یک خیاط ساخته شده امنیت ملی قانون و اعمال آن در هنگ کنگ با دور زدن خاک مقننه.

پکن تصمیم گرفته است به معرفی قانون تامین از طریق ضمیمه سوم از هنگ کنگ مینی قانون اساسی شناخته شده به عنوان قانون اساسی به این معنی که قانون جدید می تواند تصویب بدون نیاز به محلی قانون.

پیش نویس پیشنهاد مشخص آن را "محافظت در برابر توقف و مجازات هر گونه تجزیه طلبی, براندازی ملی رژیم از گروه های تروریستی و فعالیت های چنین رفتارهایی که به طور جدی آسیب امنیت ملی".

سرزمین اصلی سازمان ها اجازه داده می شود به کار در هنگ کنگ موجب نگرانی هایی در مورد سرکوب مخالف به عنوان به خوبی به عنوان امکان استرداد و بازداشت خودسرانه برای هر دو هنگ کنگ شهروندان و اتباع خارجی.

ماریا Tam یک دلار هنگ کنگ مشاور قانون به مجلس گفت: فرانسه آژانس خبری AFP که سرزمین اصلی اجرای قانون نمی خواهد دخالت در هنگ کنگ بدون "تصویب" از مقامات محلی.

"من نه نگران کسی دستگیر شدن توسط یک افسر پلیس از سرزمین اصلی گرفته شده و سپس بازگشت به چین برای بررسی و یا مجازات" تام گفت. "این است که نه, نه, نه رفتن به اتفاق می افتد."

اما معترضان با احتیاط. "ما نمی خواهد به عنوان ساده به عنوان به این باور است که پکن را به سادگی به نظاره نشست و هیچ چیز. همه چیز فقط بدتر خواهد شد در اینجا" وینسنت 25 ساله معترض گفته.

ادامه مطلب: هنگ کنگ مخالفان و فعالان اسلم چین برنامه ریزی شده قانون تامین

آسیا سرمایه مالی در معرض خطر

روز یکشنبه تظاهرات آمده به عنوان هنگ کنگ دولت به دنبال برای اطمینان دادن به مردم و سرمایه گذاران خارجی پس از پیشنهاد قوانین ناشی از این شهر بازار سهام به بیش از 5% در روز جمعه و جلب واکنش شدید از دولت های خارجی جهانی حقوق گروه و برخی از کسب و کار لابی.

شهر دولت اقدام به معرفی یک قانون مشابه در سال 2003 اما کنار گذاشته شد و پس از این حرکت خشم شهروندان است. حدود نیم میلیون نفر به خیابان ها ریختند مخالفت با قانون.

تظاهرات شده اند تا حد زیادی آرام در ماه های اخیر با توجه به کروناویروس محدودیت.

mvb/mm (AP, AFP, dpa, Reuters)

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب