Houghton Mifflin Harcourt معرفی teacher's Corner, اول از نوع خود آنلاین آموزش حرفه ای محیط زیست است که سبب مربیان در یک کنترل از راه دور جهان

یادگیری شرکت Houghton Mifflin Harcourt معرفی معلم گوشه™ یک نام تجاری جدید فضای آنلاین است که پشتیبانی مستمر یا

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

یادگیری شرکت Houghton Mifflin Harcourt معرفی معلم گوشه™ یک نام تجاری جدید فضای آنلاین است که پشتیبانی مستمر یادگیری حرفه ای برای مربیان است. متصل به طور مستقیم به HMH درسی راه حل اکوسیستم دیجیتال از طریق آموزش و یادگیری پلت فرم اد: دوستان خود را در یادگیری, معلم, گوشه دعوت کاربران به آسان برای استفاده و همیشه در حال رشد کتابخانه های درخواستی حرفه ای منابع یادگیری در درون روشن و بصری و مدرن تجربه کاربر.

این که آیا آن را به سرعت prepping برای درس سرمایه گذاری زمان چیدن بهترین شیوه برای آموزش از راه دور گوش دادن به پادکست کوتاه از یک همکار معلم و یا پیوستن به یک رویداد زنده در کنار صدها نفر از همسالان معلم گوشه ای را فراهم می کند منابع قابل اعتماد است که توانمند سازی مربیان است.

"مربیان روبرو هستند چالش های است که ما هرگز قبل از دیده می شود به عنوان رویکرد ما پشت به فصل مدرسه است. جهانی و همه گیر آورده جدید در ارتباط عصر به آموزش و پرورش گذاشته لخت نیاز به الهام بخش حرفه ای از یادگیری است که مراکز معلم آژانس عمیق تر و می افزاید: ارزش به روز-به-روز آموزش می گوید:" امی Dunkin مدیر کل و EVP از خدمات حرفه ای در HMH. "معلم گوشه ای است در قلب ما جاری تغییر مجازی تحویل بر روی تقاضا و انعطاف پذیر و حرفه ای فرصت های یادگیری که با مربیان جایی که آنها در حال ایجاد جامعه و حمایت موثر اجرای برنامه درسی."

اعمال نفوذ تصویری, متن و رسانه های تعاملی معلم در گوشه ای ارائه می دهد بصری دسترسی به تحقیقات مبتنی بر بینش از یک متصل جامعه از تمرین معلمان و مربیان و برنامه نویسندگان و مشهور آموزش کارشناسان است. منعکس کننده یک نوع جدید از حرفه ای تجربه یادگیری پلت فرم اولویت مربیان صدای و نیاز به حصول اطمینان از منابع مربوطه و الهام بخش و ایجاد فرصت ها برای بهترین تمرین های دنیای واقعی مشاوره و نکات عملی.

محتوای نمونه شامل:

  • به طور منظم تصویری سری از آموزش کارشناسان و متفکراناز جمله "هیپ هاپ معلم حرکت می کند" از دکتر کریس Emdin و محتوای خاص از HMH سواد ریاضی و علوم, برنامه, نویسندگان, که راه رفتن را از طریق چگونه تحقیقات خود را ملاقات و عمل در برنامه درسی.
  • معتبر و اصلی منابع از بیش از یک دوجین تمرین معلمان مانند چگونه به تصویری سری "Real Rap با رینولدز" که در آن کلاس نهم فیلادلفیا مبتنی بر معلم انگلیسی CJ رینولدز ارائه می دهد راهنمایی در ساختمان, جذاب, قابل توجه آموزش آنلاین و همچنین به عنوان برنامه های خاص آموزش نکات و مدل درس از مربیان با استفاده از HMH برنامه های.
  • حوادث زندگی می کنند شامل آموزشی مربیان و کارشناسان همکار معلمان در زمان واقعی جلسات آنلاین با مشارکت فعال و بازخورد از جمله "دانش صدا و پژواک مناسب" یوگا در دیدار بنیادی جلسه خواندن و "قدرت و" که مراحل معلمان از طریق فرایند شناخت هر دو خود را و نیازهای دانش آموزان و ایجاد اتصالات و ارتباطات از راه دور در سراسر محیط های یادگیری.
  • مجازی "Breakroom" که در آن مربیان می توانند اقامت الهام گرفته و به اشتراک گذاری ایده های جدید درس منابع و هفتگی انعکاس.
  • محتوا ریشه در اجتماعی, آموزش عاطفی که اولویت مربی خوب بودن از جمله پشتیبانی در هدایت از راه دور آموزش و چالش های منحصر به فرد به تجربه مدرسه پیش رو است.

"من خیلی هیجان زده می شود بخشی از معلم گوشه" یادداشت LaNesha Tabb یک ایندیاناپولیس مبتنی بر معلم مهد کودک و مدرسه را گوشه سفیر. "چه یک فرصت شگفت انگیز برای مربیان به گرد هم می آیند برای به اشتراک گذاشتن تجربه و تخصص. من دوست دارم وقتی که صدای مربیان در حال تکثير هستند و با نیش اندازه منابع در نوک انگشتان من!"

معلم گوشه ای است که در حال حاضر در دسترس از طریق اد: دوست شما در یادگیری برای معلمان با برنامه های بر روی پلت فرم. با گرد هم آوردن ارزیابی بینش حرفه ای, یادگیری, آموزش و تمرین برای هسته های مکمل و مداخله راه حل اد فراهم می کند یک تجربه متصل در نقطه-استفاده از امروز مربیان است.

در مورد Houghton Mifflin Harcourt

Houghton Mifflin Harcourt (NASDAQ: HMHC) یک آموزش شرکت متعهد به ارائه راه حل های متصل است که در تعامل آموزان توانمند سازی مربیان و بهبود نتایج دانش آموز. به عنوان یک پیشرو در ارائه دهنده K–12 هسته برنامه درسی مکمل و مداخله راه حل های حرفه ای و آموزش خدمات HMH همکاران با مربیان و مدارس به کشف راه حل های که باز کردن دانشجويان بالقوه و گسترش معلمان قابلیت های. HMH در خدمت بیش از 50 میلیون دانش آموز و 3 میلیون مربیان در 150 کشور در حالی که خود برنده جایزه کتاب های کودکان و رمان و غیر داستانی و مرجع عناوین لذت می برد توسط خوانندگان در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر www.hmhco.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن