چگونه به اردوگاه و پیاده روی با خیال راحت در این تابستان

پس کمپینگ و پیاده روی, همه چیز در مورد دور شدن از مردم آن را تنها آمار و ارقام که آنها نیز یک راه عالی برای فا

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

پس کمپینگ و پیاده روی, همه چیز در مورد دور شدن از مردم آن را تنها آمار و ارقام که آنها نیز یک راه عالی برای فاصله اجتماعی. و در حالی که بسیاری از مردم به احتمال زیاد به همان ایده, اگر شما به اندازه کافی خوش شانس برای پیدا کردن یک کمتر سفر دنباله دار و یا اجتماعی فاصله اردوگاه مهم آماده کنند. به طور معمول شما در خارج وجود دارد نگرانی در مورد خرس و حیات وحش, در میان چیزهای دیگر (و شما هنوز هم باید آماده برای کسانی که) اما تابستان امسال این مهم اجتماعی را حفظ فاصله و بهترین روش برای ایمن ماندن بیش از حد. برای کمک به شما انجام این کار, ما گرد کرده ام تا برخی میدارد بنابراین شما می توانید نگه داشتن فاصله خود را حتی در حالی که شما در خارج از منزل.

برای تبادل چادر

کلتی بی سیم 6 چادر

شما ممکن است یک چادر. من در حال حاضر انجام. اما این تابستان من سرمایه گذاری در یک چادر بزرگ. در حالی که شش نفر نمی تواند در این چادر در این تابستان آن را می تواند به خوبی برای ایجاد یک فضای بزرگ برای ایجاد منطقه خود را به اویختن در. آن را نیز پرداخت. هنگامی که ما می تواند اردوگاه با یک دسته از مردم وجود دارد هیچ چیز مانند ستون به یک چادر.

برای حمل مسائل خود را

عقاب Daylite 20L

اگر شما یکی از کسانی که افزایش بدون کوله پشتی این تابستان شروع به پوشیدن یک. این کوله پشتی بسیار سبک وزن برگزار خواهد شد و تمام مسائل خود را و سازگار با یک مخزن آب به دلیل ماندن هیدراته ضروری است.

برای ایجاد یک محیط

50 ft Paracord, شکل دیگر,

Paracord, شکل دیگر, ضروری است, بدون توجه به آنچه اما در این تابستان آن را باید مطلق. شما می توانید با استفاده از این برای ایجاد یک حلقه در اطراف اردوگاه خود را. آن را روشن و نارنجی بنابراین شما می توانید آن را از دست ندهید و آن راه دیگر اعضای کمپ را می دانم که برای حفظ فاصله خود.

برای ایمن ماندن

Surviveware کمک های اولیه

یکی دیگر ضروری برای کمپینگ و یا پیاده روی این باید قادر به کمک به هر گونه آسیب دیدگی جزئی است که اتفاق می افتد در حالی که شما در خارج از منزل. نرم افزار نکته این یکی هم پوست دستمال مرطوب که ممکن است در مفید آمده است.

برای نگه داشتن فاصله خود را

الماس سیاه فاصله Z قطب نوردی

هنگامی که شما در اردوگاه ورزش اجتماعی فاصله با کوه پیمایی قطب. شما باید یک جفت ارز در حال حاضر این سبک و عالی برای مقابله با تپه. اما شما همچنین می توانید استفاده از آنها را به عنوان یک چوب اندازه گیری. هر یک حدود سه فوت بنابراین دو طول دور است فاصله مناسب شما باید ماندن از مردم است.

برای دیدن در تاریکی

الماس سیاه شورش

من نمی توانم توصیه می شود این چراغ پیشانی به اندازه کافی. یکی از بزرگترین چیزهایی که در مورد گرفتن در خارج از منزل در این تابستان خواهد بود و به حداقل رساندن چیزهایی که شما به اشتراک گذاری و بنابراین این یک راه بسیار خوبی برای آن شخصی خود نور است. شما نمی خواهید آن را بر روی سر خود را و آن را نمی خواهد به نوبه خود در به طور تصادفی خود را بسته یا به لطف بسیار خوب از ویژگی های قفل.

برای ماندن آماده

بنفش تنفس ماسک صورت

شما نیاز به یک ماسک صورت برای زمانی که شما را متوقف در ایستگاه های گاز رنجر ایستگاه و یا فقط در مورد شما اجرا به کسی. این ماسک یکی از من پوشیده شده است و من آن را دوست دارم. آن را تنفس کنم بیش از حد در آن بسیار مهم است به خصوص در خارج از منزل.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب