چگونه اروپا تضمین امنیت خود بدون ما ؟

خبر از خروج نیروهای آمریکا از آلمان خواسته است برای تماس های اروپا بازی بزرگتر دفاع نقش. می تواند اروپایی ها و

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

خبر از خروج نیروهای آمریکا از آلمان خواسته است برای تماس های اروپا بازی بزرگتر دفاع نقش. می تواند اروپایی ها واقعا امنیت خود را سرنوشت به دست خود خود را ؟

روز رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد خروج حدود یک سوم از نیروهای آمریکایی مستقر در آلمان شوک هنوز مردد است.

سیاستمداران در هر سطح در حال دست و پنجه نرم کردن با عواقب: شهرداران از لحاظ اقتصادی در مناطق ضعیف و نگران از دست دادن درآمد که GIs را ترک و آلمان, وزیر خارجه نگران است در مورد وخامت بیشتر روابط با آمریکا و برنامه ریزان نظامی در بروکسل در حال تعمق در مفهوم برای اروپا تامین امنیت در معماری. آلمان شده است یک جزء کلیدی از ما دفاع استراتژی در اروپا برای چندین دهه با ما سلاح های هسته ای — تحویل داده می شود توسط جت های جنگنده در یک لحظه از بحران مستقر در اینجا.

ادامه مطلب: نظامی آمریکا در آلمان: آنچه شما باید بدانید

اما اگر تقریبا 9,500 سربازان آمریکایی به خانه به جای سر در جایی دیگر در اروپا آن را اساسا تغییر روابط نظامی در این قاره. "این است که به طور کامل مشخص نیست که این سفر عنوان شده است و چه خطرات امنیتی پیش رو گفت:" توماس Kleine-Brockhoff معاون رئیس جمهور مستقر در برلین, آلمانی مارشال صندوق غیر حزبی trans-Atlantic فکر می کنم تانک.

Kleine-Brockhoff گفت که او نمی تواند یک برنده و در عین حال حتی همسایه لهستان است که در واقع می تواند حفظ امید افزایش ما حضور نظامی. او گفت: DW تضعیف روابط میان آلمان و آمریکا آسیب رساندن به کل اروپا و اروپای مرکزی و شرقی کشور گرفته شده توجه داشته باشید.

A plane takes off from US Airbase Ramstein

آلمان میزبان بزرگترین بخش از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا — تقریبا 38,600 از جمله کسانی که در آمریکا در پایگاه نیروی هوایی در Ramstein

امنیت اروپا بدون آمریکا ممکن است

"اروپا باید به مسئولیت بیشتر گفت:" Roderich Kiesewetter سابق افسر نظامی که در حال حاضر یک مجلس سیاست خارجی متخصص برای آنجلا مرکل اتحادیه دموکرات مسیحی ، بیانیه ای که پژواک خواسته های اغلب ساخته شده توسط بخش های مربوطه سر و صدراعظم خودش. هنوز هم وقتی که می آید به تعریف آنچه که جدید در اروپا نقش ممکن است آلمانی سیاستگذاران ترجیح می دهند به ترک تمام گزینه های خود را باز کنید.

ادامه مطلب: چگونه آلمان کمک به ناتو ؟

ممکن است که آلمان و اروپا را بار کوچکتر بحران مناطق فعال آمریکایی شانه ها اجازه می دهد ما را به تمرکز بر آسیا و رقیب چین ؟ خواهد شد و یا دولت آلمان تسلیم به سال فشار آمریکا و ناتو به افزایش هزینه های دفاعی و در نهایت تصویب بودجه عظیم نظامی?

که دومی دقیقا رویکرد حمایت سیاست خارجی متخصص Kleine-Brockhoff. "در طول پناهندگان و coronavirus بحران دولت آلمان نشان داده است حاضر به اختصاص مبالغ هنگفتی از پول" او اشاره کرد.

یا آلمان آماده برای یک تغییر پارادایم — کار به سمت اروپا است که می تواند حفاظت را بدون ما ؟

پیشنهادهای مکرر

باید که گزینه نهایی بود راز تمایل سیاستمداران آلمانی آن را بدون شک و تردید را از هر اتحادیه اروپا سیاسی و نظامی سنگین وزن بین برلین و پاریس. و این امر نیز در کانون توجه قرار دادن در یک موضوع ناراحت کننده برای آلمانی ها: موضع خود را در سلاح های هسته ای — که بعد از همه در نظر گرفته آخرین ضامن مستقل از حاکمیت.

ادامه مطلب: میتوان با آمریکا و اتحادیه اروپا 'reset' تحت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن?

آلمان بوده و تحت حمایت ناتو چتر اتمی — و در نتیجه نیز ایالات متحده برای چندین دهه و اگر اروپا می خواهد به تامین امنیت خود آن را به آمده تا با یک تعویض سپر. به عنوان همه چیز ایستاده در حال حاضر فرانسه خواهد بود تنها انتخاب در پله تا وظیفه. فرانسه شده است خجالتی در مورد پیشنهاد می splurging بدهید در آن "نیروی ده یخ در بهشت" nuclear strike force. اما مذاکرات نیز مراقب باشید برای حفظ فاصله به ناتو و آمریکا در این جبهه: فرانسه موشک هرگز یکپارچه به دفاع ناتو برنامه ریزی است.

Infographic showing US military bases in Germany

با این وجود در گذشته فرانسه روشن ساخته اند تمایل خود را به اجازه می دهد آلمان نزدیکی به آن باارزش آرسنال. در دهه 1990 رئیس جمهور ژاک شیراک حتی در نظر گرفته مفهوم مسئولیت مشترک. و در طول مدت خود را نیکولا سارکوزی است گفت: به پیشنهاد مرکل یک خطر مالی در برنامه است. در آن زمان آلمانی ها تشکر فرانسه خود را ارائه دهد اما رد کرد و با اشاره به ایالات متحده محافظت.

پاکسازی افتتاحیه

در اوایل سال جاری رئیس امانوئل پاکسازی یک گزاره دعوت از شرکای اروپایی خود برای شرکت در "گفتگوی راهبردی" در فرانسه سلاح های هسته ای. هر چند معلوم نیست که چگونه باید ارائه شود آلمان وزارت دفاع دعوت را پذیرفت و در طول یک جلسه در پاریس — هر چند بدون تاکید بر اهمیت ما چتر در حالی که انجام این کار.

چهار ماه در, کرده و در عین حال برای دیدن هر یک از میوه ها که نشست. یک سخنگوی وزارت دفاع را تنها تا آنجا که به تایید می کنند که "این سوال را از یک نیروی بازدارنده هسته ای در اروپا بود خطاب در چارچوب منظم چرخش بحث در مسائل استراتژیک."

بیشتر بخوانید: آمریکا برای ارتقاء بحث برانگیز اتمی مستقر در آلمان

این واقعیت است که وجود داشته است هیچ مکان عمومی, اطلاعیه ها بدون شک به حساسیت موضوع بازدارندگی هسته ای. "هنگامی که ما چتر و هسته ای خود استقرار در اروپا و جاهای دیگر است به نام سوال" گفت: Kleine-Brockhoff "تعداد زیادی از کوچک و متوسط کشور را احساس می کنید نیاز به تبدیل شدن به قدرت هسته ای خود است." عدم اطمینان به تنهایی می تواند تنظیم کردن یک واکنش زنجیره ای در میان همکاران و رقبا یکسان است.

هنوز این مسئله که آیا یا نه برای ایجاد یک اروپایی چتر هسته ای به خوبی می تواند بوجود می آیند باید تهمت تکمیل خروج آمریکا از اروپا آغاز شده است که قبل از او آمد به دفتر. "من توصیه دولت به یک رویکرد دو جانبه گفت:" مسیحی Mölling یک متخصص امنیتی آلمانی در شورای روابط خارجی برلین-بر اساس فکر می کنم تانک. او گفت که آنها باید "خود را نگه دارید گزینه ای برای حرکت به سمت سیستم باز" اما افزود که چنین تغییر عمده ای می دهه.

سلاح های سیستم شروع چیزی بزرگتر ؟

آینده مبارزه با هوا سیستم (FCAS) و فرانسه و آلمان پروژه به منظور توسعه یک هوا پیچیده مبتنی بر سیستم دفاعی توسط 2040 — که نقش کلیدی در استراتژی بازدارندگی — می تواند ثابت کند یک فرصت خوب برای تعمیق اعتماد. "بیست سال برای ایجاد اعتماد و یک دیدگاه مشترک — که مقدار زیادی از زمان. حداقل نه برای تغییر اساسی در جهت سیاست" گفت: Mölling.

فراتر از ویژگی های بارز چالش با یک نگاه به هر دو طرف نیز نشان می دهد که چگونه متفاوت باورها در داخل همکاری می شود: بازدارندگی هسته ای است و قلب فرانسه را در معماری امنیت در حالی که در آلمان برخی از سیاستمداران خواستار خروج همه ما سلاح های هسته ای.

یکی به ظاهر مقاوم تضاد ذاتی در این ایده از یک "اروپایی بمب" با این حال این سوال مطرح است که تصمیم به استفاده از آن هنگامی که یک تقسیم دوم تصمیم گیری مورد نیاز است. در فرانسه که وظیفه می افتد به رئیس جمهور است که از نزدیک در همه جا به دنبال او می رود و توسط یک افسر حمل ملت ایران کد.

وجود دارد هیچ پاسخ آسان اما آلمان به احتمال زیاد باید برای رسیدن به هسته ای فرانسه طرز فکر در سال های آینده. ایجاد مستقل امنیت اروپا — اگر چنین چیزی امکان پذیر است — سال را به درک. اما آن را هرگز خیلی زود شروع به فکر کردن در مورد آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب