Huawei کوالکام و سامسونگ الکترونیک خوش آمدید انتشار یک ویدیو جدید برنامه نویسی استاندارد

Huawei Technologies Co., Ltd, Qualcomm گنجانیده شده و Samsung Electronics Co., با مسئولیت محدود استقبال انتشار

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

Huawei Technologies Co., Ltd, Qualcomm گنجانیده شده و Samsung Electronics Co., با مسئولیت محدود استقبال انتشار MPEG-5 ضروری تصویری برنامه نویسی (EVC) – جدید تصویری برنامه نویسی استاندارد طراحی شده برای دیدار با هر دو کسب و کار و نیازهای فنی از صنعت رسانه. با ارائه 4K UHD با فشرده سازی بیشتر و بهره وری بیش قبلی استاندارد کدک MPEG-5 EVC فعال خواهد شد بیشتر صفحه نمایش به صفحه نمایش 4K, 8K VR, AR HDR و محتوا و ارائه سطح خدمات است که مصرف کنندگان آمده اند به انتظار.

برای فعال کردن سریع تصویب و استقرار Huawei کوالکام و سامسونگ سه عمده همکاران به این تازگی استاندارد تکنولوژی مشغول به کار خواهد شد بیشتر به ترویج این فناوری در صنعت چند رسانه اي. آنها همچنین باید مجددا بر تعهدات خود به ارائه عادلانه و غیر تبعیض آمیز شرایط مربوطه ضروری ثبت اختراع ادعا پوشش این استاندارد است. همانطور که قبلا اعلام شد, Huawei کوالکام و سامسونگ اعلام خواهد شد مربوطه خود را از لحاظ صدور مجوز پوشش MPEG-5 EVC استاندارد بعد از دو سال از پیش نویس نهایی استاندارد بین المللی (FDIS) تاریخ انتشار.

در مورد MPEG-5 EVC

MPEG-5 EVC استاندارد است تصویری برنامه نویسی استاندارد ISO/IEC Moving Picture Experts Group (MPEG) و FDIS نوشته شده شرح استاندارد بود رسما منتشر شد در پایان آوریل سال 2020 است.

هدف اصلی از این EVC استاندارد است که به ارائه به طور قابل توجهی بهبود یافته قابلیت فشرده سازی بیش ویدئو های موجود استانداردهای برنامه نویسی با انتشار به موقع از شرایط است. MPEG-5 EVC استاندارد انتظار می رود که یک کدک های ویدئویی برای ظهور تحویل پروتکل ها و شبکه های چنین به عنوان 5G را قادر می سازد ارائه ویدئو با کیفیت بالا خدمات به رو به رشد مخاطبان با ارائه بهبود یافته برنامه نویسی عملکرد. ثبت اختراع دارندگان ضروری اختراع ثبت شده است که پوشش EVC استاندارد انتظار می رود به ارائه تجاری مفید افشای كاربردي شرایط صدور مجوز. با توجه به نیاز این استاندارد همه همکاران از استاندارد انتظار می رود را به موقع انتشار كاربردي شرایط صدور مجوز در ظرف دو سال از FDIS مرحله یا به صورت جداگانه و یا به عنوان بخشی از یک ثبت اختراع ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن