مجارستان اوربان 'کاهش یافته است هر گونه تظاهر' از احترام موسسات خانه آزادی گزارش

تحت حکومت نخست وزیر ویکتور اوربان مجارستان است و دیگر یک دموکراسی گفت: ما ناظر خانه آزادی. دولت مجارستان در پا

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

تحت حکومت نخست وزیر ویکتور اوربان مجارستان است و دیگر یک دموکراسی گفت: ما ناظر خانه آزادی. دولت مجارستان در پاسخ این ادعا ارتباط بین این گروه و جورج سوروس میلیاردر.

مجارستان را تجربه کرده است "عجله ترین" دموکراتیک کاهش تا کنون ردیابی توسط ما بر اساس حقوق ناظر خانه آزادی در "سازمان ملل در حمل و نقل" گزارش اتاق فکر گفت: در روز چهارشنبه.

دولت گروگان محافظه کار نخست وزیر ویکتور اوربان است "کاهش یافته است تظاهر به احترام به نهادهای دموکراتیک."

"پس از تمرکز قدرت چرخش انتخاباتی زمین بازی مصرف بیش از حد از رسانه ها و اذیت و آزار مهم سازمان های جامعه مدنی از سال 2010 اوربن نقل مکان کرد و در سال 2019 به تحکیم کنترل بر مناطق جدید از زندگی عمومی از جمله آموزش و پرورش و هنر" خانه آزادی گفت: در آخرین نسخه از گزارش خود را.

این کشور در حال حاضر عبور از خط از یک دموکراسی به یک "انتقالی/هیبرید رژیم" دیده بان گفت. چنین رژیم را شکننده نهادهای دموکراتیک و شهروندان در صورت "چالش های قابل توجهی" به حقوق خود و آزادی.

ادامه مطلب: مجارستان: قانون مبارزه با کروناویروس ایجاد 'عدم' برای روزنامه نگاران

مجارستان سرزنش سوروس' بودجه

در پاسخ به گزارش بوداپست دولت ادعایی خانه آزادی در ارتباط بود با مجارستان جورج سوروس میلیاردر آنها اوربن رژیم به طور منظم توصیف به عنوان یک مخرب نیروی کار در برابر مجارستان.

"با سوروس بودجه آنها کاهش یافته و تبدیل شدن این حزب که سوروس شبکه" سخنگوی دولت Kovacs Zoltan گفت در توییتر. "هر کسی که مطابقت ندارد خود را لیبرال مشاهده می شود کاهش داد."

ما بر اساس دیده بان دریافت یک مقدار قریب به اتفاق از بودجه آن از طریق دولت ایالات متحده کمک های مالی با چند دیگر از کشورهای غربی کمک در مقیاس کوچکتر با توجه به آخرین صورتهای مالی ارسال شده در بدن ،

صربستان و مونته نگرو کاهش داد

این گزارش همچنین کاهش داد و صربستان کنترل سابق گرایان Aleksandar Vucic و مونته نگرو در زیر آستین حاکم قدرتمند میلو Djukanovic. هر دو این کشورها آرزوی پیوستن به اتحادیه اروپا است.

خانه آزادی گزارش داد که "سال افزایش دولت ضبط سوء استفاده از قدرت و قدرتمند تاکتیک های به کار گرفته شده توسط Aleksandar Vucic در صربستان و میلو Djukanovic در مونته نگرو باید نوک آن کشورها بیش از لبه" به هیبرید رژیم.

این گروه همچنین تقبیح یک "حمله پیشانی" لهستان قضائیه گفت: حکم PiS حزب نقض کرده در قانون اساسی این کشور, تقلب انتصاب روند برای قضات راه اندازی یک حزبی انضباطی سیستم برای آنها و سپس شروع به مجازات قضات مخالف چنین حرکت می کند.

"نشت از ماه اوت سال 2019 در معرض دخالت [لهستان] وزارت دادگستری در هماهنگ آزار آنلاین کمپین ترک بدون شک در مورد حزب حاکم تمایل به آزار و اذیت هر انتقادی قضات" گفتند.

ادامه مطلب: گزارش دموکراسی شکست تک آهنگ از ما, هند

هشدار چین

در توصیه های خود را به گروهی به نام اتحادیه اروپا برای کمک مالی به متصل به احترام ارزش مانند حاکمیت قانون و مطبوعات آزاد.

"با توجه به اتحادیه اروپا عدم موفقیت به تاریخ در پرداختن به autocratization در مجارستان و لهستان و کشورهای عضو باید اتخاذ یک روش ساده و یکنواخت قابل اجرا روش برای ساخت اتحادیه اروپا بودجه مشروط بر احترام به ارزش های دموکراتیک" آزادی ،

این گروه همچنین در بیانیه خود از سیاستگذاران به "کار برای محدود کردن چین خوردگی نفوذ" در کشورهای سوسیالیستی سابق.

رسانه های مستقل و فعالان باید "مصرانه از دولت های خود را برای مقاومت در برابر وسوسه از اتخاذ انواع سانسور و نظارت روش پیشگام توسط حزب کمونیست چین."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب