شوهر مرحوم Scarborough مشاور تماس در توییتر به حذف تهمت توييتها

شوهر از لری Klausutis این مرحوم کارمند سابق کنگره جو سکربروق (R-FL) است به نام در توییتر اجرایی جک دورسی به حذ

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

شوهر از لری Klausutis این مرحوم کارمند سابق کنگره جو سکربروق (R-FL) است به نام در توییتر اجرایی جک دورسی به حذف توییت ارسال شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که baselessly متهم Scarborough, قتل همسر مرده اش گفت: رئیس جمهور به "انحرافی" حافظه او برای سیاسی به دست آورید.

بیش از چند هفته گذشته رئیس جمهور به بی شرمانه گرفته شده به حساب توییتر خود را برای فروختن طولانی-افشا و خنثی تئوری های توطئه که اسکاربورو—در حال حاضر میزبان MSNBC را صبح و جو—کشته Klausutis در حالی که هنوز یک عضو کنگره در سال 2001.

مغلوب ساختن پیشی جستن که قبلا به بیرون پرتاب این اتهام دروغین در سال 2017 به نام اجرای قانون برای باز کردن "مورد سرد" و پیروان "استفاده از پزشکی قانونی نابغه" برای نگاه به Klausutis' مرگ با وجود این واقعیت است که مقامات هیچ نشانه ای از خباثت و مرگ او رد شد یک حادثه با توجه به ریتم غیر طبیعی قلب. مغلوب ساختن پیشی جستن ramped تا او توطئه توییتهایی به عنوان Scarborough همچنان ادامه دارد و به شدت از او انتقاد در هوا تا حد زیادی بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن بیماری همه گیر کوروناویروس پاسخ.

در نامه ارسال شده به دورسی برای اولین بار به دست آمده توسط نیویورک تایمز مقاله نویس Kara Swisher, تیموتی Klausutis التماس کرد با توییتر رئیس به "لطفا حذف آن توییت" و اضافه کرد که خود را "همسر سزاوار بهتر است."

و اشاره کرد که تهمت توييتها شد و به دنبال آن خواستار تقویت "باطل دروغ" آقای Klausutis مشاهده شده است که مغلوب ساختن پیشی جستن پست که همسر او به قتل رسید بدون هیچ گونه شواهد و خلاف به شواهد به نظر می رسد به طور مستقیم نقض توییتر خود شرایط استفاده از خدمات. "یک کاربر عادی مثل من خواهد بود تبعید از پلت فرم برای چنین یک صدای جیر جیر اما من فقط پرسیدن که این توییت حذف می شود," او نوشت.

"من از شما درخواست برای دخالت در این مثال به این دلیل که رئیس جمهور ایالات متحده گرفته شده است چیزی که به او تعلق ندارد—حافظه من مرده و انحرافی در آن برای درک سیاسی به دست آوردن" آقای Klausutis ادامه داد. "من همچنین می پرسند که شما در نظر لری زاده و دو برادرزاده خواهد شد که در نهایت در سراسر این کثافت در آینده است. آنها هرگز خود را ملاقات کرد و این درد مرا به فکر می کنم آنها تا به حال به یاد بگیرند که در مورد او در این راه."

در روز سه شنبه پخش از صبح جو, Scarborough و بقیه خدمه از جمله همسر و شرکت میزبان میکا برژینسکی که در حال حاضر تماس دورسی در مورد تهمت توييتها—در مورد نامه رئیس جمهور حملات مکرر اشاره چقدر لری Klausutis' "خانواده رنج می برد."

"این ایده که T. J. در حال حاضر برای مقابله با این کار دوباره نشستن و نوشتن این نامه این است که واقعا وحشتناک" شرکت میزبان ویلی Geist گفت. "هر آنچه که بشریت از رئیس جمهور ممکن است من امیدوارم که او خواهد درخواست تجدید نظر به آن و گوش دادن به لری است."

هفته گذشته به عنوان او خواستار دورسی را پایین توییتهایی برژینسکی به طور مستقیم خطاب به رئیس جمهور در هوا و تماس او را "بی رحمانه بیمار نفرت انگیز شخص" است و او باید شرمنده از خود است.

رئیس جمهور اما به نظر می رسید unfazed توسط آقای Klausutis' درخواست برای توقف استفاده از همسر مرده اش را به حافظه را potshots در بحرانی اخبار کابل میزبان. در یک سری از توییت صبح روز سه شنبه تهمت و ادعا کرد که او فقط تکرار دیگران با آوردن توطئه.

"باز کردن یک مورد سرد در برابر جو روانی Scarborough بود که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فکر اصلی این جریان بوده است برای سال های طولانی قبل از من عضو گروه کر" او هنوز توییتی.

"در سال 2016 زمانی که جو و خود حواس پرت آینده همسر سابق میکا را بی وقفه مصاحبه من همیشه فکر کردن در مورد اینکه آیا یا نه جو می تواند انجام داده اند چنین وحشتناک چیزی است؟" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است. "شاید و یا شاید نه اما من پیدا کردن جو به عنوان یک کل کار مهره و من می دانستم که او را به خوبی به مراتب بهتر از بیشتر است. بسیاری پاسخ داده نشده & آشکار سوالات, اما من نمی خواهد آنها را در حال حاضر! اجرای قانون در نهایت خواهد شد؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب