من در بر داشت شیمیایی-رایگان مواد شوینده که در واقع کار می کند

یکی از حداقل های مورد علاقه من کارهای در حال انجام لباس های شسته شده. نه تنها آن را بدون هیچ زحمتی و اغلب چیزی

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

یکی از حداقل های مورد علاقه من کارهای در حال انجام لباس های شسته شده. نه تنها آن را بدون هیچ زحمتی و اغلب چیزی است که طول می کشد ساعت اما من هم واقعا نمی دانم چه مواد شیمیایی در حال رفتن در داخل دستگاه. من به تازگی به کشف یک نام تجاری است که نمی رختشویی برای من (یکی تنها می تواند رویای) اما این باعث می شود من احساس خوب و یا حداقل بهتر در مورد آنچه که من با استفاده از در حالی که انجام آن. Blueland که ایجاد یک طیف وسیعی از زیبا تمیز کردن لوازم آن نیز برای محیط زیست به تازگی راه اندازی خود را در لباس های شسته شده مجموعه است که همراه با قلع پوشش داده شده ظرف استیل برای نگه 40 بدون بو رختشویی قرص. من استفاده از آن را در چند بارهای از لباس های شسته شده در حال حاضر و تا کنون من یک فن است.

بر خلاف سنتی مواد شوینده این است که رایگان به صورت جداگانه پیچیده پلاستیک (پلاستیک) رنگ فسفات و کلر و پارابنها و فتالات. استفاده از آنها را به عنوان شما را با دیگر مواد شوینده: فقط با صدای تلپ آنها را بشویید و آنها را حل در هیچ زمان. آنها به خوبی کار بر روی چمن لکه سس پیتزا و هر گونه لکه و من آن را تست شده در — و وجود دارد بسیاری از لکه ها! قرص کار در هر دو آب سرد و گرم, و هنگامی که شما در پایین شما می توانید فقط سفارش برخی از پر کردن مجدد از Blueland.

شما می توانید با شروع ساخت لباس های شسته شده شما کمی با محیط زیست و یا شما می توانید تمام منابع خود را تمیز کردن. این Blueland پاک Suite که توصیه من ترکیبی از همه بهترین Blueland محصولات از چند سطح تمیز کننده ظرف صابون و صابون به تقریبا همه چیز شما نیاز به خانه خود را به جیر جیر تمیز قرار داده و وجدان خود را در سهولت بیش از حد. همه خود را بسته بندی compostable و قابل بازیافت پلاستیک و آنها کشتی بدون آب, بنابراین شما واقعا گرفتن تمیز کردن وسایل ، نه فقط رقیق شده محصولات.

لباس های شسته شده ست

تمیز سوئیت

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن