من در بر داشت کامل قرنطینه کفش

در طول این زمان من شده اند در شکار برای کامل قرنطینه لباس. تا به این نقطه احساس می کنم مثل من انجام داده ام به

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

در طول این زمان من شده اند در شکار برای کامل قرنطینه لباس. تا به این نقطه احساس می کنم مثل من انجام داده ام به خوبی تا کنون, اما یک منطقه بزرگ است که فراموش من شده است کفش. من حتی رفته تا آنجا که به تعجب می کنم اگر کفش ها واقعا لازم است با تمام زمان ما شده است هزینه های خود را در خانه. معلوم است که شما هنوز هم نیاز به کفش (یا حداقل من) برای چیزهایی مانند گرفتن زباله, راه رفتن سگ (و خودم) و یا سفر به فروشگاه مواد غذایی. اما آنچه که من نمی توانستم بفهمم بود در یک کفش که مناسب برای همه این فعالیت های است که می تواند در داخل خانه یا خارج است و بیشتر یا کمتر به عنوان چند منظوره به عنوان یک جفت از خانه دمپایی.

و سپس آن را به من رسید. ایده آل قرنطینه کفش آریزونا Birkenstock. Scouted ویرایشگر جیلیان آنها را دوست دارد بسیار او توصیه اوا مدل به عنوان یک هدیه ایده آل. ما معاونت توسعه کسب و کار, Sam, اعتراف به بحث یک ظاهر طراحی شده از Birks با جوراب. اما نگران نباشید سام به نظر من این است که چگونه آنها به معنای پوشیده است. این هیچ راز است که Birkenstocks هستند comfiest کفش در خارج وجود دارد, چوب پنبه نرمی footbed است ماساژ مطرح شده پا نوار است که ایده آل برای آوردن حرکت پاهای خود را به طور طبیعی در طول هر مرحله و تسمه چرم یا جیر قابل تنظیم هستند بنابراین پای خود را باقی می ماند می تواند خوب و گرم و نرم, اما هرگز بیش از حد گرم. آنها آسان به لغزش و خاموش کردن آن ضروری است چرا که من در مورد شما نمی دانم, اما من احساس می کنم مثل من بوده ام قرار دادن در/مصرف کردن کفش من بیشتر این روز است.

اما آنچه باعث می شود آنها را ایده آل ؟ ساده و اغلب نادیده گرفته واقعیت است که آنها فقط شیک دمپایی شما می توانید در خارج. مطمئن شوید که آنها "از لحاظ فنی" صندل اما که ما شوخی می کنید ؟ Birkenstocks هستند نوع هجوم.

Birkenstocks

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن