اگر کامالا هریس است 'بیش از حد بلند پروازانه' پس از آن است که هر زن با جاه طلبی و

چه صدای یک دست کف زدن? چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من استخدام دو کارآگاه خصوصی به دنبال هر یک از دیگر ؟ اولین قا

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

چه صدای یک دست کف زدن? چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من استخدام دو کارآگاه خصوصی به دنبال هر یک از دیگر ؟ اولین قانون باشگاه مبارزه است که شما لازم نیست در مورد بحث مبارزه با باشگاه. اولین قانون از تبدیل شدن به رئیس جمهور, اگر شما یک زن است که شما کاملا نمی خواهید به رئیس جمهور.

CNBC گزارش شده است که برخی از "متحدان" جو بایدن هستند "راه انداختن سایه کمپین" علیه veepstakes frontrunner کامالا هریس بر این اساس که او را "بیش از حد بلند پروازانه" به معاون رئیس جمهور به دلیل آنچه او واقعا می خواهد به رئیس جمهور. که در گزارش آمد روز پس از سابق بهداشت ، کریس داد (D-CT) dinged هریس چرا که او به اندازه کافی پشيمان پس از او می خواهم سالم بایدن در اوایل دموکراتیک اولیه بحث و سیاسی با اشاره به یکی دیگر از سیاه و سفید در کنگره, کنگره, سیاه, انجمن صندلی کارن باس به عنوان "ضد کامالا" پس او ظاهرا "cringes در داشتن تصویر خود را گرفته است و مطالب به دیگران اجازه دهید گرفتن سرفصل."

در حالی که باس بلافاصله رد کرد که در مقابل مشکل با هریس با توجه به این افراد این است که هریس در واقع می خواهد این کار است. سپس دوباره آن را نه فقط در هریس. برخی از مردم واقعا آن را دوست ندارم زمانی که زنان می خواهند همه چیز به خصوص اگر آن چیز قدرت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن