اگر شما یک Katey در حال حاضر آنچه از شما انتظار دارند ؟

اینکه آیا یا نه شما باور در تغییر آب و هوا, طبیعت مادر مراقبت می کند. او فقط می کند که او چه می کند. و او را ب

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

اینکه آیا یا نه شما باور در تغییر آب و هوا, طبیعت مادر مراقبت می کند. او فقط می کند که او چه می کند. و او را برای رفتن به از بند باز کردن آتش سوزی گسترده گردباد و طوفان در این فصل صرف نظر از این بیماری همه گیر. مادر طبیعت مراقبت می کند که شما در مستند به عنوان سیل افزایش یابد. او نمی تواند به بوق زدن که می ترسم به تخلیه به یک پناهگاه.

این مشکل شما است. شما به تنهایی. و همه ما باید برای تبدیل شدن به preppers به قدرت از طریق آبشاری فجایع طبیعی. با مقامات محلی کشیده نازک توسط COVID-19 ما نمی توانیم تعداد آنها و یا FEMA به ما را نجات دهد. شاخص باعث می شود شما آرامتر از آنجا که شما باید یک برنامه ریزی و منابع. شما احساس اعتماد به نفس بیشتری به خیره که زلزله پایین. و شما را افزایش می دهد شانس خود را از زنده ماندن است.

این را در نظر بگیرید. دو سال گذشته در میان بدترین شرایط رکورد بلایای طبیعی در ایالات متحده است. این تابستان augurs به یک حذفی به عنوان به خوبی. سازمان ملی اقیانوسی و جوی مدیریت پروژه "فوق عادی" طوفان عمل بیش از اقیانوس اطلس شروع و در هفته است. کالیفرنیا انتظار دارد سالانه blazes. سیل هوا در کنار می سی سی پی.

و سد شکسته ما به عنوان شاهد در تاریخ 19 مه در میشیگان مجبور 10000 نفر به ترک خانه های خود. بسیاری از evacuees در حال حاضر ماندم, به در یک کشور ویران شده توسط ویروس تصمیم گرفتند به خواب در اتومبیل های خود را به جای خطر عفونت در پناهگاه.

در نظر گرفتن تمام freaky به مسائل آب و هوایی که می گذرد این روزها که محدود به مقامات ، بروکلین تجربه چرخان چند سال است که منفجر کردن برخی از پشت بام. بروکلین! اتفاقات بد اغلب یک اثر دومینو, بنابراین شما بدترین سناریو است که شامل رفتن به پتانسیل برای بیش از یک رویداد مانند یک پشت سر هم آتشفشان و زلزله و یا تپه های برهنه توسط آتش سوزی تحریک گويند.

بی سابقه ای بهداشت و درمان اضطراری از COVID-19 باعث می شود برخورد با یک فاجعه ذهن خم چه رسد به دو یا سه. حتی اگر منابع نمی شد تخلیه اضطراری پاسخ هرگز در برخورد با هر چیزی در این مقیاس است. اجتماعی فاصله است hobbled آموزش به منظور مبارزه با آتش سوزی در سواحل غرب است. آتش نشانان باید دورتر گسترش از یکدیگر به جای معمولی تنگ تیم است.

در جای دیگر, منابع انسانی شده اند منحرف به مدیریت coronavirus. سازمان های غیر انتفاعی در سراسر کشور در حال اشباع است. بعضی از آنها گذاشته کارکنان و اجرا خزانه خشک است. پناهگاه را مجبور به در نظر گرفتن فاصله مردم شش فوت از هم جدا, که به معنی مردم کمتر باقی می ماند وجود دارد. از خودتان بپرسید: آیا من نیاز به یک دکتر که در آن شما به دنبال کمک های پزشکی? من زنده ویروسی در شهر نیویورک پس سر در گم اگر من قصد دارم به یک بیمارستان است. بزرگ وجود دارد خطر ابتلا به عفونت.

به همین دلیل من صدایی زنگ: تبدیل شدن به خود به اندازه کافی به عنوان امکان پذیر است. فکر می کنم این طریق در حال حاضر برای جلوگیری از احساس frazzled که اجتناب ناپذیر بازدید.

پیشنهاد من این نیست ما تبدیل به survivalists که به ذخیره کردن دانه و حفاری پناهگاه. l هستم کوچک 62 ساله زندگی می کند که در منهتن. من اصلا باد-صفحه مزرعه. من نمی شکار برای شام. من نمی دوختن خودش. من باید یک ماه تامین مواد غذایی, دستمال مرطوب, دستکش های ضد عفونی کننده و ماسک در زیرزمین. من یک کیت پزشکی و بدانید که چگونه به استفاده از آن. من تا به حال تمام کسانی که همه چیز قبل از همه گیری آغاز شد و من به طور مداوم بالا آن را تا زمانی که یک واکسن است در بر داشت. شما باید بیش از حد.

من صحبت کردن در مورد معقول آماده سازی است. دانلود FEMA اضطراری برنامه و درخواست مقامات محلی در مورد مسیرهای تخلیه اضطراری و شماره های تماس. خرید یک دست لنگ NOAA رادیو با یک شارژر USB برای گوشی های هوشمند است. میل لنگ تا قدرت رادیو باتری داخلی بنابراین شما نمی خواهد نیاز به باتری است. عدم ارتباط یکی از مهمترین جنبه های نگران کننده از حوادث و قادر به دریافت اطلاعات و تماس برای کمک حیاتی است. در نظر خرید یا اجاره یک تلفن ماهواره ای و اگر وجود خطر برق یا تلفن قطع.

متراکم کردن منابع برای حداقل دو هفته و بسته رفتن به کیسه که شامل شخصی خود را PPE برای COVID-19: ماسک و دستکش ضد عفونی کننده ، کپی از تمام مدارک مهم و ذخیره آنها را در پوشه. نگه داشتن یک مخزن پر در ماشین.

 اگر مقامات می گویند تخلیه بروید. نمی شود یکی از کسانی که حاضر به ترک خانه های خود در 5 رده طوفان و پس از آن اتلاف منابع ارزشمند بودن نجات داد. که فشار در پاسخ اضطراری که باید صرفه جویی در زندگی از بیمار و یا سالمند مردمی که واقعا نمی تواند. هنگامی که شما نمیفهمد که در آن به بحث در مورد این تخلیه طرح خود را با خانواده و بچه های مدرسه و همچنین جایی برای رفتن در مورد شما نمی توانید به تماس با یک دیگر و نه هر کس می تواند در رسیدن به این نقطه.

اگر شما می خواهید برای گریختن از شهر, بررسی با پسر عموی لوسی از قبل برای تایید است که شما می توانید سقوط در خانه او برای دو هفته قرنطینه. (و معلوم است که بن گربه است که واقعا بیش از حد خوش آمدید. حسن نیت ارائه میدهد می رود راه طولانی هنگامی که شما در حال کمپینگ کسی در اتاق نشیمن برای یک زمان طولانی.)

در اینجا استراتژی من. من شهر نیویورک هشدار اضطراری برنامه و شناسایی نزدیکترین پناهگاه. (ما فاقد خارج از شهر پناه برد و همچنین به عنوان یک ماشین است.) این یک پیاده روی 10 دقیقه ای از خانه که شدنی است در چکمه های لاستیکی در یک پا از آب است. ما خواسته همسایه به قطع یک ominously swaying شعبه است که می تواند سقوط بر روی خانه ای در باد. (من هنوز منتظر, آقا, در صورتی که شما در حال خواندن این.)

ما فقط به جای سالخورده آب و هوا رادیو; پس از آن فرسوده است که یک سیم به عنوان آنتن. ما به روز رسانی ما پیشانی چراغ قوه به سبک مدل LED های با عمر باتری طولانی تر. ما جاروب ناودان قرار داده 5.000 دلار در نسوز ایمن و به فکر گرفتن یک پمپ برای انبار. ما تمیز کیسه خواب و سوخت گیری مجدد پروپان اجاق گاز کمپینگ. ما در بررسی خانه سوپاپ به منظور خاموش کردن آب و گاز.

که دنده. من کار بر روی جا ماندن. Wهشت و آموزش درست غذا خوردن به تقویت ایمنی خود را از بیماری و کمک می کند تا شما کشیدن بازماندگان از یک ساختمان در حال سوختن. Apropos هر فرد بیش از سن 12 باید اضطراری و کمک های اولیه ، من یک کارایی هر سال برای حفظ مهارت های تازه است. یاد بگیرند که چگونه برای تنظیم یک پای شکسته و سرسخت خونریزی. یاد بگیرید چگونه برای درمان سوختگی است. شما ممکن است به تنهایی برای ساعت ها انتظار برای یک EMT.

این ممکن است به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان است اما به اعتقاد من آن را تبدیل به طبیعت دوم با عمل است. من یاد گرفتم ارزش شاخص های 20 سال پیش زمانی که من به عنوان یک خبرنگار خارجی در مکان هایی مانند سودان که در آن مردم از گرسنگی مرده یا تا به حال هیچ لوله کشی. من با تکیه بر تلفن های ماهواره ای و به طور معمول بسته بندی شده MREs برای سفرهای که در آن مواد غذایی در تامین کوتاه مدت. من سطل حمام. (من هم توصیه ودکا شامپو—برای درخشان منافذ پوست و مو است.)

من همیشه به اجرا درآمد اضافی کابل و باتری و شارژر. و از آنجا که سیستم بانکی ناموفق و یا هرگز برای شروع با. من انجام شده به اندازه کافی داروها مانند آنتی بیوتیک ها برای پر کردن یک مناسک کمک. در روسیه من toted یک avoska ("فقط در مورد" کیسه) هنگامی که سقوط اقتصاد در سال 1998 است. مغازه فرار از کالاهای اساسی, بنابراین من همیشه به دنبال تخلیه اقلام است.

من و همسرم منتقل می شود این عادات زمانی که ما نقل مکان کرد به هارلم 20 سال پیش. مردم فکر کردند که ما آجیل. آنچه که احتمالا می تواند اتفاق می افتد در اینجا ؟ چند نفر از دوستان من رانش بعد از طوفان های شنی آب گرفتگی مجاری شهرستان. اما آن را در زمان یک جهانی همه گیر و قرنطینه و اقتصادی خراب کردن به ذهن خود را تغییر دهید. در حالی که هر کس دیگری دست پاچه بیش از خالی کردن قفسه های سوپر مارکت, ما تا به حال خوب smorgasbord در زیرزمین.

مادر طبیعت در حال آماده سازی. شما می توانید بیش از حد.

—جودیت Matloff می آموزد گزارش بحران در کلمبیا را در مدرسه روزنامه نگاری. او فقط انتشار یک کتابچه راهنمای کاربر برای تمام خطرات نحوه کشیدن بدن و سایر نکات ایمنی امیدوارم که شما هرگز نیاز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن