IKEA اعلام کرد یک گیاه جدید توپ برای بسیاری از دوستداران گوشت

به عنوان یک شرکت متعهد به مردم و سیاره, مثبت, IKEA است reimagined آن یاد کوفته با معرفی بیشتر پایدار گیاهی جای

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

به عنوان یک شرکت متعهد به مردم و سیاره, مثبت, IKEA است reimagined آن یاد کوفته با معرفی بیشتر پایدار گیاهی جایگزین برای بسیاری از کوفته عاشقان. این کارخانه جدید توپ های گیاهی جایگزین گوشت ساخته شده است با رنگ زرد نخود پروتئین و جو و سیب زمینی و پیاز, و, سیب, اما به نظر می رسد و مانند طعم گوشت. با آب و هوا رد پای از تنها 4 درصد از کلاسیک IKEA کوفته کارخانه توپ در دسترس در فروشگاه های ایالات متحده شروع 28 سپتامبر سال 2020 منجر به IKEA جاه طلبی برای تبدیل شدن به آب و هوا مثبت تا سال 2030.

"در IKEA ما فروش بیش از یک میلیارد کوفته هر سال می گوید:" Sharla Halvorson, بهداشت و پایداری Manager برای IKEA در کسب و کار مواد غذایی در سطح جهان است. "تصور کنید اگر ما می تواند برخی از ما بسیاری از کوفته عاشقان به انتخاب گیاه به جای توپ. اگر ما برای تبدیل حدود 20 درصد از ما کوفته فروش به کارخانه توپ که حدود 8 درصد کاهش از ما آب و هوا رد پای برای کسب و کار مواد غذایی در IKEA."1

رانده شده توسط چشم انداز برای ایجاد یک بهتر زندگی روزمره برای بسیاری از مردم IKEA می خواهد برای الهام بخشیدن به توسعه پایدار در غذا خوردن و عادات زندگی با تاثیر مثبت بر مردم و سیاره. اضافه کردن گیاه توپ را به زمان IKEA مواد غذایی ارائه شده و بیشتر منجر به این جاه طلبی.

"به منظور کاهش آب و هوا رد پای از IKEA مواد غذایی کسب و کار ما نیاز به کاهش مقدار سنتی کوفته است که ما به فروش. با گیاه جدید توپ, ما در حال حاضر می تواند ارائه دوستداران گوشت جایگزینی پایدار تر – بدون به خطر انداختن در IKEA کوفته تجربه است که توسط بسیاری از" توضیح می دهد که Sharla.

در IKEA, آمریکا, رستوران, کارخانه توپ خواهد شد در خدمت با پوره سیب زمینی lingonberries سبزیجات و سس خامه را در همان راه به عنوان غذای سنتی و در همان قیمت پایین ($5.99 برای بزرگسالان ورق $2.99 برای یک بچه بشقاب و $1.25 برای یک طرف). مشتریان همچنین می توانید با خرید یک کیسه یخ زده بوته توپ ($5.99 برای 500 گرم کیسه) از سوئد بازار مواد غذایی و آماده سازی آنها را در خانه. دستور کارخانه توپ را شامل نمی شود حیوانات-بر اساس مواد تشکیل دهنده است که این علاوه بر جدید به IKEA مواد غذایی محدوده یک گزینه مناسب برای بسیاری از کوفته عاشقان flexitarians گیاه خواران و گیاهخواران.2

"در فاز توسعه کارخانه توپ هدف اصلی ما شده است برای از نو خلق کردن گوشت-مانند طعم و مزه و بافت تنها با استفاده از مواد گیاهی می گوید:" الکساندر Magnusson آشپز و رهبر پروژه در IKEA مواد غذایی است. "ما باید سعی و آزمایش های مختلف تشکیل دهنده و روش ها و ما بسیار خوشحال با نتایج نهایی است."

کارخانه توپ راه اندازی در اتحادیه اروپا در ماه اوت سال 2020 و در ایالات متحده آمریکا در 28 سپتامبر سال 2020 است.

[1] این محاسبات بر اساس حجم فروش در FY18.
[2] این گیاه توپ را شامل نمی شود حیوانات-بر اساس مواد تشکیل دهنده. خدمت در روش سنتی با پوره سیب زمینی و توت مربا, ظرف شامل محصولات لبنی و مناسب است برای یک رژیم غذایی وگان.

در مورد Ingka گروه
Ingka گروه (Ingka Holding B. V. و کنترل اشخاص) یکی از 11 گروه مختلف از شرکت های که خود را و عمل IKEA خرده فروشی تحت حق رای دادن توافق با اینتر IKEA Systems B. V. Ingka گروه سه حوزه کسب و کار: IKEA, خرده فروشی, Ingka سرمایه گذاری و Ingka مراکز. Ingka است یک شریک استراتژیک در IKEA حق رای دادن سیستم عامل بیش از 370 IKEA فروشگاه در 30 کشور از جمله IKEA برنامه ریزی استودیو و 50 فروشگاه در ایالات متحده Ingka گروه عمل کسب و کار تحت IKEA چشم انداز - برای ایجاد یک بهتر زندگی روزمره برای بسیاری از افراد با ارائه طیف گسترده ای از طراحی خوب و کاربردی و مقرون به صرفه تجهیز خانه (persian) محصولات. برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به IKEA-USA.com, @IKEAUSANews, @IKEAUSA یا IKEAUSA در Facebook, YouTube, Instagram و پینترست.

در مورد منطقه کسب و کار مواد غذایی, IKEA of Sweden AB
منطقه کسب و کار مواد غذایی مستقر در شهر مالمو سوئد است که بخشی از IKEA of Sweden AB و توسعه محدوده جهانی برای IKEA رستوران Bistros و کرون بازار مواد غذایی در بیش از 430 فروشگاه IKEA در 52 بازار. با مواد غذایی در قلب مردم زندگی روزمره IKEA غذا می خواهد به ارائه یک طعم مدرن سوئد – صادقانه مواد غذایی برای مردم و سیاره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن