من هرگز جستجو برای تطبیق درب دوباره به این

به عنوان قرنطینه میکشد در من هنوز خودم را پیدا پخت و پز تمام وعده های غذایی و صرف مقدار زیادی از زمان در آشپزخ

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

به عنوان قرنطینه میکشد در من هنوز خودم را پیدا پخت و پز تمام وعده های غذایی و صرف مقدار زیادی از زمان در آشپزخانه. پخت و پز تبدیل شده است چیزی است که من به طور مداوم لذت ببرید و منتظر اما من در تلاش برای محدود کردن مقدار زیادی از چیزهایی که من در آشپزخانه در حالی که به طور همزمان بهبود نگهداری مواد غذایی رژیم. وجود دارد هیچ چیز آزار دهنده تر از همه از با استفاده از یک قابلمه, تابه یا tupperware و صرف پانزده دقیقه rummaging از طریق هر دولت برای تطبیق درب. با این, من قادر به محدود کردن مقدار درهم و برهمی در آشپزخانه من و ارتقاء هر جنبه ای از تجربه پخت و پز: از sauteeting به بسته بندی باقی مانده است.

Food52 باعث می شود مقدار زیادی از آیتم های آشپزخانه, اما این مهر و موم سیلیکون درب ممکن است مورد علاقه جدید من. هر بسته از درب شامل پنج اندازه: چهار شش و ده و دوازده و نیم اینچ قطر درب. آنها در پنج رنگ مختلف و می توانید در هر درب در آشپزخانه — این که آیا آن را برای خود ماهی تابه tupperwares یا حتی لیوان. آنها اساسا پلاستیکی بسته بندی شما می توانید دوباره و دوباره آنها را جایگزین دوستدار محیط زیست. آنها ساخته شده از سیلیکون به طوری که آنها بسیار آسان برای تمیز کردن در مورد براشهای هستند ماشین ظرفشویی امن و می توانید پشته به راحتی به تناسب به هر دولت و یا کشو. با وجود اینکه از سیلیکون ساخته شده آنها ضد حرارت تا 550 درجه فارنهایت اما شاید شگفت آور ترین آنها ایجاد یک مهر و موم مهر و موم اگر شما فقط فشار را بر روی آنها. به طور جدی, اگر شما بر روی دکمه در بالای صفحه شما می توانید احساس مکش ایجاد می کنند برای حفظ طراوت و هوا از هر آنچه که شما با قرار دادن درب در.

من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم خیلی با وسواس درب, اما من نمی دانم که آنها می تواند دریچه ای است که این هر دو. نه بیشتر جستجو برای درب برای من: من که تنها من همیشه استفاده دوباره.

پنج دو مهر و موم سیلیکون درب

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن