در اروپا تغییر آب و هوا به ارمغان می آورد جدید محصولات, ایده های جدید

به عنوان در اروپا و تغییرات آب در دهه های آینده برخی از مناطق را پیدا خواهد کرد آن را به طور فزاینده ای دشوار

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

به عنوان در اروپا و تغییرات آب در دهه های آینده برخی از مناطق را پیدا خواهد کرد آن را به طور فزاینده ای دشوار برای حفظ سنتی محصولات کشاورزی. اما با گونه های جدید و استراتژی های برخی از کشاورزان به کاشت با یک چشم به آینده است.

با داغتر تابستان طوفان شدید و طولانی مدت خشک جادوها در پیش بینی چشم انداز اروپا کشاورزان دلهره آور است.

میانگین دمای سالانه انتظار می رود به افزایش در هر نقطه از 1 تا 5.5 درجه سانتیگراد (1.5 به 10 درجه فارنهایت) با قویترین گرم پیش بینی شده در سراسر جنوب این قاره در ماه های تابستان.

ادامه مطلب: Amid 'آب و هوا اضطراری,' اتحادیه اروپا پین امید سبز معامله

یک ماه سپتامبر سال 2019 گزارش آژانس محیط زیست اروپا (EEA) اشاره کرد که گرما و استرس و حوادث آب و هوایی شدید مانند سیل و hailstorms و همچنین کمبود آب در حال حاضر تغییر شرایط رشد برای چند محصول در اروپا — به خصوص برای مدیترانه کالاهای اساسی مانند روغن زیتون و شراب انگور.

مکان در شمال اروپا و در ضمن می توانید ببینید کشاورزی سود حاصل از تغییر آب و هوا از جمله دیگر فصل رشد و کوتاه تر فراست دوره "امکان کشت محصولات جدید و ارقام گفت:" گزارش. مناسب گندم زار های اطراف دریای بالتیک می تواند بیش از دو سال 2100 از 32 درصد از زمین های منطقه امروز به حدود 76 درصد با برخی از محصولات در حال حاضر مشترک به جنوب اروپا ریشه بیشتر شمال.

انگلستان و اسکاندیناوی شراب

کسانی که تغییرات آب و هوایی در حال حاضر به عهده میوه — کاملا به معنای واقعی کلمه. در شمال آلمان در ایالت نیدرزاکسن که در آن درجه حرارت متوسط افزایش یافته است نزدیک به 2 درجه سانتیگراد در چند دهه گذشته برخی از کشاورزان آغاز کشت میوه ها به طور معمول یافت می شود بیشتر در جنوب مانند زردآلو و ابدار. و شراب کشت به طور معمول در ارتباط با مطلب های جنوبی در فرانسه و اسپانیا و ایتالیا در حال حاضر مصرف کردن در مکان هایی مانند دانمارک و سوئد و انگلستان است.

Ryedale تاکستان در شمال شرقی انگلستان تولید شده است انگلیسی شراب از سال 2006. به عنوان یکی از بریتانیا شمالی از wineries آن عمدتا متکی بر ترکیبی بیماری مقاوم در برابر ارقام انگور مناسب تر به شمال اروپا کولر مناطق.

گرم شدن روند از دهه های گذشته دیده است بریتانیا در صنعت شراب چهارگانه در اندازه 2000 با زبان انگلیسی تاکستان تولید برخی از 13.2 میلیون بطری در سال 2018 است. اما تغییر آب و هوا در برخواهد داشت چالش های دیگر از جمله غیر معمول الگوهای آب و هوایی و افزایش خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با وتر تابستان — که مربوط به تغییر آب و هوا.

"غیر قابل پیش بینی آب و هوا حوادث خشکسالی شدید و طوفان تابستان یک مشکل واقعی است و به نظر می رسد که افزایش در فرکانس" گفت: Jon Fletcher, اجرا می شود که Ryedale تاکستان با خانواده اش. در یک ایمیل به DW او ذکر شده خاموش چالش: اواخر یخبندان مخرب hailstorms و خشک جادوها است که می تواند برای ماه ها. "این سال ما در حال حاضر پر آفتاب ترین ممکن است در ضبط و هیچ بارندگی دو ماه پس از غیر قابل پیش بینی آب و هوا همچنان ادامه دارد."

ادامه مطلب: تغییر آب و هوا هل دادن شراب مناطق دورتر در شمال

"تغییر آب و هوا است که به عنوان یک خطر برای پایداری تاکستان مدیریت در مقیاس جهانی و به خصوص در اروپا گفت:" جوزپ ماریا تنها از VISCA (تاکستان یکپارچه هوشمند آب و هوا نرم افزار) یک اتحادیه اروپا تامین مالی پروژه ای است که هدف آن کمک به اروپا برای صنعت شراب توسعه میان مدت و بلند مدت سازگاری استراتژی. او گفت: تولید شراب مناطق به طور فزاینده رنج می برند از موج گرما و خشکسالی و در برخی مناطق در اسپانیا, شدید یخبندان بهار که می تواند آسیب انگور جوانه.

Blaz Kurnik یک کارشناس اثرات تغییر آب و هوا و سازگاری در منطقه اقتصادی اروپا گفت: این دماهای بالاتر به خصوص گرمتر زمستان نیز به نفع معرفی بیماری های جدید و آفات از جمله روغن زیتون و مگس میوه. افزایش swarms تهدید اروپا زیتون در صنعت نفت مسئول حدود سه چهارم از تولید جهانی. "در بدترین سناریو تا 80 درصد از [ایتالیا] درختان زیتون را متاثر از این در هر سال گفت: Kurnik اضافه کرد که مگس ها نیز infesting اسپانیا زیتون.

A bunch of lychee fruit on a tree
A row of cut papaya

سرخالو پاپایا: این اروپا در آینده محصولات کشاورزی ؟

انبه و آووکادو و سرخالو: آینده اروپا را نقدی محصولات کشاورزی ؟

ایتالیا که رتبه دوم در جهان برای تولید روغن زیتون دیدم فاجعه بار برداشت در سال 2018 است. بد آب و هوا و یخ زدگی ناشی از تولید به کاهش 57 درصد به نمایندگی از از دست دادن نزدیک به €1 میلیارد دلار ($1.13 میلیارد دلار). سیسیل ایتالیا یکی از بالا روغن زیتون-تولید مناطق همراه با کالابریا و Puglia. اما برخی از کشاورزان وجود دارد را آغاز کرده اند با تمرکز توجه خود را بر محصولات بومی مناطق گرمسیری از جمله انبه, آووکادو و میوه لیچی.

گرمسیری محصولات برای اولین بار معرفی شد به سیسیل در دهه 1970 اما در سال های اخیر شاهد یک رشد نمایی از این محصولات و معرفی گونه های جدید مانند پاپایا و جایگزین کردن میوه های خانواده مرکبات است که "دیگر پاداشی گفت:" ویتوریو Farina یک دانشیار در کشاورزی در دانشگاه پالرمو.

ادامه مطلب: آن را به زودی خیلی دیر شده برای نجات آب و هوا?

"مطلوب آب و هوای بسیاری از مناطق در حوضه مدیترانه است ترویج میوه های گرمسیری کشتهای او گفت:" در یک ایمیل به DW. "در واقع غالب انبه و آووکادو تولید متمرکز شده است در کشورهای گرمسیری اما به تازگی کشت آن گسترش یافته است خارج سنتی مناطق جغرافیایی به حوضه مدیترانه و به ویژه در مصر و اسرائیل و آفریقای جنوبی و اروپا و عمدتا در اسپانیا و ایتالیا است."

Farina گفت جانشینی خفیف تر از زمستان است که مورد علاقه گسترش انبه و آووکادو و پاپایا باغ مقصد برای صادرات به بازارهای شمال بیشتر هر چند مربوط به خشک تابستان و رویدادهای شدید آب و هوا باقی می ماند یک چالش است.

"مشکل کمبود منابع آبی برای کشاورزی خواهد شد به طور فزاینده ای تحمیل معرفی گونه های کم آب مورد نیاز" گفت: Farina نشان می دهد ممکن است مقدمه ای از میوه مانند کاکتوس گلابی. "برای بسیاری از دیگر گونه های گرمسیری آبیاری در ماه های گرم در مناطق خشک شرط ضروری برای به دست آوردن یک محصول با کیفیت است." Farina گفت: آنها تست دقت آبیاری استراتژی برای محدود کردن ردپای آب از محصولات گرمسیری.

پیدا کردن راه حل مناسب

مارگاریتا Ruiz-راموس دستیار استاد در دانشگاه پلی تکنیک مادرید گفت: DW که محصولات جدید نیز در حال آزمایش در اسپانیا از جمله پسته ، او تاکید کرد که اولویت در حال حاضر آزمایش با انواع مختلف موجود محصولات است که می تواند مقاومت در برابر جدید شرایط رشد — انواع میوه مثلا آن تکیه می کنند به شدت در زمستان سرما به تولید بهار و شکوفه های.

"در حال حاضر وجود دارد این امکان را برای انطباق با انواع بدون تغییر [اصلی] محصول در کوتاه مدت و میان مدت" او گفت و اشاره کرد که برخی از محصولات نیز می تواند تغییر به دیگر بیشتر مناسب مناطق در داخل همان کشور است.

ادامه مطلب: در حال شهرستانها اروپا جدید biodiversity hotspots?

به عنوان بخشی از کار خود را در مرکز تحقیقات مدیریت کشاورزی محیط زیست و خطرات Ruiz-راموس تجزیه و تحلیل گونه های زراعی کاشت برنامه شرایط خاک آبیاری گزینه ها و بسیاری از متغیرهای دیگر برای پیدا کردن استراتژی بهینه برای کشاورزان و "طراحی محلی مناسب سازگاری است." امیدوار کننده ترین راه حل هستند و سپس تست شده در این زمینه است.

"این یک مصالحه بین نیازهای مختلف. و به همین دلیل آن را بسیار واضح است که فقط در برخی از آفریقایی, محصولات," او گفت:. اما او نمی رد کردن این واقعیت است که چشمگیر تغییرات دما می تواند یک روز منجر کنندگان از شانس های غیر بومی محصولات.

ایو Madre از بنیانگذاران مستقر در بروکسل فکر می کنم تانک مزرعه اروپا گفت: اتحادیه اروپا در بخش کشاورزی باید بیشتر به تکنیک های پرورش که معرفی خشکسالی و بیماری-تحمل ژن های موجود در محصولات است که می تواند شامل ژنوم در حال ویرایش.

با نوآوری بیشتر و سرمایه گذاری گفت: اتحادیه اروپا قادر خواهد بود برای دیدار با اهداف خود را از نظر امنیت غذایی و رشد به خصوص در مناطق روستایی است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن