هند ممنوعیت Infinite, WeChat دیگر برنامه های چینی بیش از 'امنیت' نگرانی

هندی مقامات ممنوع ده ها تن از بیشتر برنامه های چینی از جمله Infinite, WeChat و UC Browser گفته آنها "مخاطره ان

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

هندی مقامات ممنوع ده ها تن از بیشتر برنامه های چینی از جمله Infinite, WeChat و UC Browser گفته آنها "مخاطره اندازد" به هند دفاع و امنیت و نظم عمومی. این حرکت به دنبال یک کشنده مرز برخورد.

هندی مقامات منع 59 برنامه های تلفن همراه بسیاری از آنها اجرا شده توسط شرکت های چینی روز دوشنبه گفت: آنها درگیر بودند "را فعالیت" را که "مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت هند امنیت از دولت و نظم عمومی است."

این برنامه شامل ویدئو های پلت فرم Infinite, رسانه های اجتماعی برنامه WeChat و UC Browser توسعه یافته توسط یک شرکت متعلق به چین e-commerce غول Alibaba است. هندی مقامات نیز ممنوع تصویری بازی Clash of Kings تلفن همراه و افسانه است.

این ممنوعیت شامل هر دو "تلفن همراه و غیر همراه و اینترنت دستگاه را فعال کنید." Weibo چین سرویس میکرو وبلاگ نویسی معادل توییتر نیز در لیست سیاه در هند.

این ممنوعیت می آید کمتر از دو هفته پس از کشنده مرز درگیری بین چینی و هندی نیروهای دیدم که حداقل 20 سربازان هندی جان خود را از دست.

ادامه مطلب: سلام برادر بزرگ: چگونه چین کنترل آن شهروندان از طریق رسانه های اجتماعی

نگرانی استفاده از داده

Infinite و WeChat به طور گسترده ای محبوب در هند است. اما WeChat — که در حال حاضر دارای نزدیک به 1.2 میلیارد فعال ماهانه کاربران — نیز شناخته شده بودن به شدت تحت نظارت توسط مقامات چینی.

وزارت فن آوری اطلاعات در زمان گام "از نظر اورژانس ماهیت تهدیدات مقامات گفت.

"وزارت فناوری اطلاعات دریافت کرده است بسیاری از شکایت از منابع مختلف از جمله چندین گزارش در مورد سوء استفاده از برخی از برنامه های تلفن همراه ... برای سرقت و بر روی کامپیوتر کاربر انتقال اطلاعات کاربران را در یک شیوه ای غیر مجاز به سرور که در مکان های خارج از هند" متهمان به نقل از به نقل از تایمز هند.

آنها اضافه شده است که تلفیقی معدن و platforming و از این داده بود که "یک ماده بسیار عمیق و نگرانی فوری که نیاز به اقدامات اضطراری."

dj/rs (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن