هند بدترین حالت آن ملخ ازدحام در نزدیک به 30 سال

آفات را نابود کرده اند بیش از 50000 هکتار از گندم زار قرار دادن فشار بیشتر بر عرضه مواد غذایی در هند به عنوان

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

آفات را نابود کرده اند بیش از 50000 هکتار از گندم زار قرار دادن فشار بیشتر بر عرضه مواد غذایی در هند به عنوان مقامات نبرد شامل coronavirus.

روز سه شنبه مقامات هندی خبر از هواپیماهای بدون سرنشین و تراکتور برای پیگیری بیابان ملخ و اسپری آنها را با حشره کش در یکی از بدترین ملخ swarms دیده می شود توسط این کشور در نزدیک به 30 سال است. با حدود 50000 هکتار از گندم زار توسط ملخ ها در هند رو به بدترین حالت آن کمبود مواد غذایی از سال 1993.

"هشت تا 10 swarms هر اندازه گیری در حدود یک کیلومتر مربع هستند فعال در بخش راجستان و مادها پرادش" K. L. Gurjar معاون مدیر هند ملخ هشدار سازمان گفت: آژانس خبری AFP. ملخ نیز ساخته شده راه خود را به دیگر ایالت های هند از جمله ماهاراشترا و اوتار پرادش است.

روز دوشنبه گروهی از ملخ آلوده شهر جیپور در راجستان پس از سفر به هند از پاکستان است. Gurjar هشدار داد که ملخ می تواند حرکت به سمت شهر دهلی اگر سرعت و جهت باد مطلوب بود.

Swarms of locust attack in the residential areas of Jaipur, Rajasthan, Monday, May 25, 2020. (picture-alliance/NurPhoto/V. Bhatnagar)

بیش از نیمی از 33 مناطق در راجستان قرار گرفتند ملخ

چرا یک ملخ ازدحام نگران کننده است

با توجه به مواد غذایی و کشاورزی سازمان (FAO) در بیابان ملخ به طور معمول حمله غرب هند و بخش هایی از ایالت گجرات از ژوئن تا نوامبر است. وزارت کشاورزی ملخ هشدار سازمان خال خال آنها را در هند به عنوان اوایل ماه آوریل این سال است.

گروهی از 40 میلیون ها ملخ می خوردن مواد غذایی به همان اندازه به عنوان 35,000 انسان با توجه به فائو تخمین می زند. در زمان ازدحام را نابود کرده است فصلی محصولات کشاورزی در ایالت راجستان و, Madhya Pradesh. این منجر به کاهش تولید بیش از حد معمول و افزایش قیمت مواد غذایی.

کشاورزی بحران و متعاقب آن تورم مواد غذایی را به شدت مانع از هند در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. هزاران نفر از کارگران مهاجر اند و از گرسنگی پس از هند به طور ناگهانی اعمال شده در سراسر کشور مستند شامل گسترش coronavirus خروج کارگران بی پول. کشاورزی به دلیل بحران از یک ملخ ازدحام بیشتر خواهد شد مانع تلاش های امدادی از دولت است.

باران های سنگین و طوفان در اقیانوس هند هستند که ذکر شده توسط کارشناسان به عنوان دلیل برای افزایش پرورش ملخ این سال است. این حمله همچنین بیش از یک گسترده تر جغرافیا در هند. فائو هشدار داده است که ملخ هجوم را افزایش می دهد در ماه آینده هنگامی که ملخ پرورش در شرق آفریقا رسیدن به هند است.

دیگر نقاط جهان تحت تاثیر ملخ

هند تنها کشور مورد حمله یک دسته بزرگ از ملخ این سال است. پاکستان و کشورهای شرق آفریقا و یمن نیز مواجه صحرا آفات و تخریب آنها است. در ماه فوریه در پاکستان اعلام اضطراری ملی به دلیل ملخ حملات در بخش شرقی این کشور است. آفات و آسیب دیده پنبه و گندم و ذرت و دیگر محصولات کشاورزی می باشد.

در اوایل این ماه FAO گفت که آن را تا به حال ساخته شده است پیشرفت در برخورد با تهاجم ملخ توسط صرفه جویی در 720,000 تن حبوبات در 10 کشور جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب