Indosat Ooredoo انتخاب اریکسون عملیات موتور

معامله را در سراسر کشور ارائه هوش مصنوعی هدایت و مدیریت خدمات و شبکه اتوماسیون برای Indosat Ooredoo در اندونزی

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399
  • معامله را در سراسر کشور ارائه هوش مصنوعی هدایت و مدیریت خدمات و شبکه اتوماسیون برای Indosat Ooredoo در اندونزی
  • Indosat Ooredoo به راه اندازی اریکسون عملیات موتور در ماه جولای سال 2020
  • راه حل ارائه خواهد شد عملیاتی و انرژی و هزینه بهره وری و تقویت قابلیت های شبکه به Indosat Ooredoo

اریکسون (NASDAQ: ERIC) انتخاب شده است تا اندونزی ارتباطات ارائه دهنده خدمات Indosat Ooredoo (IDX:ISAT) به ارائه AI-طراحی داده محور و مشتری محور مدیریت عملیات شبکه را از طریق اریکسون عملیات موتور.

پنج سال معامله را ببینید Indosat Ooredoo راه اندازی اریکسون عملیات موتور در ماه جولای سال 2020 است. اریکسون خواهد شد اعزام آخرین اتوماسیون یادگیری ماشین و هوش مصنوعی فن آوری به منظور افزایش عملکرد شبکه و تجربه کاربر. اریکسون نیز مدیریت Indosat Ooredoo شبکه مرکز عملیات و زمینه فعالیت های تعمیر و نگهداری در سراسر اندونزی.

معامله بر اساس دیرینه همکاری اریکسون و Indosat Ooredoo در اندونزی. این همکاری جدید را اهرم اریکسون جهانی قابلیت های هوش مصنوعی مبتنی بر داده های هدایت خودکار شبکه فن آوری ارتقاء به افزایش Indosat Ooredoo رقابتی. آن را نیز تحویل عملیاتی بهره وری انرژی و هزینه برای Indosat Ooredoo و قوی تر قابلیت های شبکه به پیشرفته ارائه پایان-تجربه کاربر را برای مشتریان خود.

Vikram سینها, Chief Operating Officer Indosat Ooredoo می گوید: "شبکه های عملکرد کلیدی است برای رضایت مشتری امروز به خصوص در بازار مانند اندونزی که در آن وجود دارد یک تکنولوژی زرنگ و دانا جمعیت و همچنین استفاده گسترده ای از برنامه های با وضوح بالا و کیفیت محتوا. داشتن ساخته شده شبکه قابل توجهی بهبود 2019 ما مطمئن هستیم که به کارگیری از آخرین فن آوری های مانند هوش مصنوعی و داده ها تجزیه و تحلیل و یادگیری ماشین ما را قادر به مدیریت بهتر چالش های خود ادامه داده و گسترش و افزایش انتظارات مشتری است."

پیتر Laurin معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس منطقه کسب و کار موفق, خدمات, اریکسون می گوید: "ما AI-بر اساس اریکسون عملیات موتور تحکیم صنعت ما-موقعیت پیشرو در خدمات مدیریت با بیش از 300 جهانی قرارداد. اطلاعات آن رانده رویکرد فعال خواهد شد Indosat Ooredoo به ارائه عملکرد پیشرفته برای افزایش end-تجربه کاربر در حالی که در همان زمان بهبود بهره وری عملیاتی. این تمدید توافقنامه تقویت همکاری های دراز مدت ما."

Indosat Ooredoo و اریکسون را به مدت طولانی تکنولوژی و خدمات مشارکت میرسد 2G, 3G, 4G ارائه و اخیرا زنده 5G محاکمه.

لینک های مرتبط:
اریکسون مدیریت خدمات
اریکسون عملیات موتور

یادداشت به ویراستاران:

ما را دنبال کنید:

اشتراک اریکسون منتشر شده در مطبوعات اینجا
اشتراک اریکسون پست های وبلاگ اینجا
www.twitter.com/ericsson
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson

اطلاعات بیشتر در:
اریکسون Newsroom
media.relations@ericsson.com (+46 10 719 69 92)
investor.relations@ericsson.com (+46 10 719 00 00)

در مورد اریکسون:
اریکسون را قادر می سازد ارتباطات ارائه دهندگان خدمات را به تصرف کامل ارزش اتصال. این شرکت نمونه کارها دهانه, شبکه های دیجیتال, خدمات, خدمات مدیریت و در حال ظهور کسب و کار. این طراحی شده است برای کمک به مشتریان ما بروید دیجیتال افزایش بهره وری و پیدا کردن جریان درآمد. اریکسون سرمایه گذاری در نوآوری تحویل داده اند مزایای تلفن و تلفن همراه باند پهن برای میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان است. این Ericsson سهام ذکر شده در نزدک استکهلم و در نزدک نیویورک. www.ericsson.com

در مورد INDOSAT OOREDOO:
Indosat Ooredoo (IDX:ISAT) عضو Ooredoo گروه ساختمان اندونزی پیشرو دیجیتال مخابراتی را قادر می سازد دسترسی بیشتر و اتصال برای هر کس و هر کسب و کار است. Indosat Ooredoo مشتاق به غنی سازی زندگی از محکومیت در دنیای دیجیتال.
این شرکت گزارش 59.3 میلیون تلفن همراه مشتریان از سال مالی 2019 و عمل 48.048 4G BTS را پوشش می دهد تقریبا 90 ٪ از جمعیت. وب سایت: www.indosatooredoo.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب