بدنام Pizzagater جک Posobiec تحت فشار قرار دادند جعل در مورد لوله بمب کاشته شده در جنگ کره یادبود

این یک تصویر از یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی تب رویا: جعبه بمب های لوله ای stashed در نزدیکی کره جانبازان یاد

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

این یک تصویر از یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی تب رویا: جعبه بمب های لوله ای stashed در نزدیکی کره جانبازان یادبود میان تنش و تظاهرات در کاخ سفید و خیابان های اطراف ، متهمان در پشت مواد منفجره فرار کرده بود اما فدرال مأموران اجرای قانون حق بودند در پشت آنها.

لوله بمب داستان زاییده افکار از جک Posobiec یک جناح راست شخصیت که به طور منظم بازتوییت شده توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و کسی که با این نسخهها کار برای نوپای مغلوب ساختن پیشی جستن شبکه کابل یک امریکا اخبار. و آن آمد مانند پنج زنگ خطر آتش سوزی. "BREAKING: 2 جعبهها پر از بمب دست ساز کشف شده در نزدیکی کره یادبود جنگ در DC پس از مظنون خال در بوته" Posobiec توییتی در روز سه شنبه بعد از ظهر. "فدرال دارایی در تعقیب."

از بعد از ظهر چهارشنبه Posobiec را توییت کرده بود به دست آورد بیش از 29,000 رسانهها و 60,000 مورد علاقه های شما. و آن را کشت این ایده که واشنگتن معترضان بودند نه فقط خشونت اما بالقوه مرگبار—همانطور که کاخ سفید در تلاش برای توجیه اشک کشتار با گاز معترضان مسالمت آمیز برای ریاست جمهوری عکس-op یک روز پیش از آن. محبوب pro-تهمت جعل وبلاگ دروازه دانشمند برداشت در آن است. و بنابراین بیش از حد را حرفه ای-مغلوب ساختن پیشی جستن توییتر جهان آغاز شد که به تقاضای چرا رسانه های جریان اصلی نیست پوشش لوله بمب.

"2 جعبه از بمب ها در نزدیکی یادبود جنگ کره" نوشت: یک کاربر توییتر. "هیچ کلمه ای از msnbc?"

توسط چهارشنبه Posobiec قرار است بمب ها بودند که ذکر شده به عنوان واقعیت در یک محافظه کار بوستون بحث ایستگاه های رادیویی.

اما بمب ها کاملا ساخته شده است. ایالات متحده پارک سخنگوی پلیس گروهبان. ادواردو Delgado گفت: روزانه وحش در یک ایمیل که پارک پلیس هرگز کشف هر گونه بمب ها در نزدیکی بنای یادبود. واشنگتن Metropolitan Police Department نیز تا به حال هیچ گزارشی از بمب ها در مراسم یادبود یک سخنگو روز سه شنبه گفت.

وجود دارد هیچ مدرکی که قرار است پیگیری از "فدرال دارایی" تا کنون اتفاق افتاده است یا نه.

در عوض به نظر می رسد Posobiec یا مبدع این ادعا به طور کامل و یا در بهترین حالت با اتکا بر اطلاعات از عمیقا ناقص منابع. بدتر صدای جیر جیر خود را به نظر می رسد به تلف منابع اجرای قانون در یک زمان بسیار مهم به عنوان پارک افسران پلیس درهم برای پیدا کردن وجود ندارد بمب های لوله ای.

Posobiec و OAN رئیس جمهور چارلز شاه ماهی نمی, پاسخ به یک درخواست برای نظر. این قسمت نشان می دهد که چگونه سریع مضر همچنان به گسترش آنلاین و چه دنیای واقعی بحران باقی می ماند در این زمین مناسب برای پرورش دروغ. ساده و بدون فاصله در رسانه های اجتماعی می تواند نمایشی آبشاری اثر است.

پارک افسران پلیس تنها شروع به دنبال بمب ها پس از گرفتن گزارش در مورد یک صدای جیر جیر ذکر آنها با توجه به Delgado. Delgado نمی, نام, صدای جیر جیر, اما Posobiec را صدای جیر جیر اولین و گسترده ترین گردش یک مورد قرار است بمب های لوله ای.

"ما توصیه شد که یک توییت گفت که وجود بمب های لوله ای در کره یادبود" Delgado نوشته در ایمیل. "یادبود و تمام مناطق مجاور شد جاروب شده توسط انفجار تشخیص K9s با نتایج منفی."

این اولین بار نیست Posobiec سابق نیروی دریایی افسر اطلاعاتی است که نقش سرب در ترویج مضر. او یکی از برجسته ترین مروج Pizzagate تئوری توطئه که برگزار می شود که واشنگتن d. C. پیتزا فروشی ستاره دنباله دار پینگ پنگ بود واقعا یک جبهه برای یک کودک سیاه چال اجرا توسط هیلاری کلینتون ، او حتی رفت به رستوران برای پیدا کردن "آنچه که واقعا در رفتن" وجود دارد.

که تئوری توطئه الهام گرفته از کارولینای شمالی به ساقه یک تفنگ در داخل دنباله دار پینگ پنگ و وادار عمدا ایجاد حریق به سعی کنید به نور رستوران در آتش در سال 2019 در حالی که آن را با خانواده.

در سال 2017, BuzzFeed گزارش پیام های متنی نشان می دهد که Posobiec برگزار شد "تجاوز به عنف Melania" ثبت نام در یک ضد مغلوب ساختن پیشی جستن اعتراض در یک تلاش آشکار برای بی اعتبار ساختن معترضان به عنوان موذی و آشفته.

از آن پس Posobiec در تلاش است تا دوباره خود را به عنوان یک نوع سخت-لبه امنیت ملی خبرنگار — در حالی که همچنین ایجاد یک کتاب کمیک در مورد خود است که در آن یک داستان تخیلی Posobiec همزاد به نام "عامل پسو" می کشد خاموش جیمز باند-سبک مانع با دیگر محافظه کار و شخصیت های رسانه ای.

با وجود Posobiec شهرت برای مضر تهمت اغلب رسانهها در توییت خود و او را ستود شبکه OAN, به عنوان یک مطلب نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن رقیب به فاکس نیوز. کاخ سفید تضمین کرده است که Posobiec را همکار OAN خبرنگار شانل Rion دسترسی به جلسات مطبوعاتی در نقض مطبوعاتی کاخ سفید از سپاه coronavirus اجتماعی-محدودیت فاصله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب